pyrofreak96
VWC lid
Inmiddels de Sony HDR PJ410 besteld.
verwacht deze morgen in huis.
BCC winkel
BCC winkel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik zie deze niet tekoop bij de media markt..
Inmiddels de Sony HDR PJ410 besteld.
BCC winkel
komt goed.
kan je al wel vast vertellen dat deze niet standaard in mp4 filmt. het zijn namelijk .mts bestanden.
je kunt wel kiezen door een dubbel film programma op te nemen. dus .mts en mp4. zover ik een gevoel heb dat de kwaliteit er minder van wordt en kan er helemaal naast zitten. heb ik gekozen voor .mts
met het gevolg dat je laptop/pc de films niet kan vinden. je ziet dan in een mapje ............ 1kb.
je denkt wtf (ik ook)
download playmemories op de sony site
zodra je het geheugen kaartje erin stopt wordt deze gelijk herkend door playmemories. dan op bestandje rechter muis knop video bewerken kiezen. je ziet dan recht allerlei dingen waar ook omzetten naar mp4. dat doe je dus en kun je je film naar het vakje slepen. aanvinken en oke aanklikken. dan krijg je 3 keuzes. ik kies de bovenste. dan wordt hij omgezet in 50p. dit duurt wel wat langer maar dan heb je wel een mooi resultaat.
hier heb je vastal wat aan denk ik. zo heel ver ben ik ook nog niet helaas. programma werkt verder wel fijn van sony.
oh dat is wel al een tegenvaller. krijg dus meerdere delen videos straks..
(zucht wat een werk ) annyhow ik lees dat je er dus wel weer 1 bestand van kan maken. we zien wel
Meerdere delen is eigenlijk heel gebruikelijk en om eerlijk te zijn mag je daar blij mee zijn. Dit heb ik ook met mijn camera (gh4 panasonic). Mocht je camera ooit crashen dan is niet heel je film corrupt. Welke video edit programma gebruik je?
Even een vraag! Ik ben een leek met technologie! Ik heb een Sony HDR-CX405 (in bruikleen)! Ik probeer filmpjes van demo's jongsleden, te verwijderen van het kaartje! Ik ga naar zo'n overzicht op de camcorder en kan dan aanklikken welke ik wil verwijderen middels zo'n prullenbak icoontje en dan op ok! Hij zegt dat deze dan zijn ge-delete! Als ik de camcorder weer koppel aan de pc, dan staan al die filmpjes er gewoon nog op?! Wat doe ik verkeerd? Hopelijk is de wijze universeel en mss dat iemand mij dat kan uitleggen op welke wijze dat correct moet!
Even een vraag! Ik ben een leek met technologie! Ik heb een Sony HDR-CX405 (in bruikleen)! Ik probeer filmpjes van demo's jongsleden, te verwijderen van het kaartje! Ik ga naar zo'n overzicht op de camcorder en kan dan aanklikken welke ik wil verwijderen middels zo'n prullenbak icoontje en dan op ok! Hij zegt dat deze dan zijn ge-delete! Als ik de camcorder weer koppel aan de pc, dan staan al die filmpjes er gewoon nog op?! Wat doe ik verkeerd? Hopelijk is de wijze universeel en mss dat iemand mij dat kan uitleggen op welke wijze dat correct moet!
weer een stukje verder. iets meer kleur zit erin nu.
jammer van de wind helaas.
Vergeef mij mijn achterstallige kennis van technologie, maar zit er op de Sony HDR-CX405 ook zo'n zogenaamde "vuurwerk" modus?!
Ik heb mijn Sony HDR PJ410 vandaag binnen gekregen.
vanavond de eerste test opname ook gemaakt, settings:
AVCHD - VIDEO
50p ipv de standaard 50i.
focus auto.
scene modus: Vuurwerk
prima beeld al zeg ik het zelf.