Henry, komt de Zena Cakebox nog binnen of is deze nog bij een van de mega-stores op voorraad?
ik heb gebeld... helaas is ie op
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Henry, komt de Zena Cakebox nog binnen of is deze nog bij een van de mega-stores op voorraad?
Maar als er dus nog veel binnen komt, betekent dat dat de Orginal Finest ook nog voor het einde van dit jaar komt? Of begrijp ik het verkeerd?
Komen er na de kerst acties weer nieuwe acties tot en met de 31e?
Ik twijfel namelijk enorm om morgen avond te gaan of te wachten tot er misschien nieuwe kortingen komen...
En is de hindoe 4000 rol op voorraad?
De Finest Box hebben we in Olen niet meer op voorraad.
Na de kerst komen er geen nieuwe acties meer. Wel blijven er in de winkel een aantal aanbiedingen lopen. Ook krijg je met de LVC pas 25% korting op alles.
De cakebox is helemaal uitverkocht.
Op dit moment is de Hindoe 4000 helemaal op, wel verwachten we deze morgen of overmorgen weer binnen te krijgen!
Ah helemaal top,
dan nog 1 vraag, is de 30.000 celebration cracker nog wel op voorraad?
Gewoon kijken of een bepaald product nog op shop.zenavuurwerk.com staat. Als een bepaald product er wel op staat, betekent dit dat het in ieder geval nog op voorraad is in Olen en Maaseik. De 30.000 Celebration Cracker dus ook.