Aldi Nederland

Vanochtend ook maar vroeg opgestaan om naar Aldi in Tiel te gaan.
Bij de Aldi aangekomen, stonden er al ongeveer 30 man te wachten.
De deur ging open en twee jochies rende de Aldi in, alsof er een concert begon of zo.

Toch genoeg voorraad van wat ik wou hebben, 1 x fonteinen pakket en 1 x sierpakket.

En gelijk de laatste cd van Coldplay meegepakt, want die was ook 5 euro goedkoper dan bij dikkemannetjespuntcom.

Gewoon heerlijk, genieten.

Toch vind ik dat gegraai bij de Aldi wel apart.
In de Lidl en de Action liggen al een paar weken ook cat 1 vuurwerk.
En ook grondbloemen en knetterlinten, maar waarom dat gehamster bij Aldi?

Net terug van de aldi in born (limburg),ik ben rond 12:00 geweest. Ik had het gevoel dat er bijna niks weg was, want alles lag er nog bomvol. dus heb ik 2 pakken knetterlint en 1 xxl-pakket meegenomen. heb helaas niet meer zo'n groot budget....

Toch vind ik dat gegraai bij de Aldi wel apart.
In de Lidl en de Action liggen al een paar weken ook cat 1 vuurwerk.
En ook grondbloemen en knetterlinten, maar waarom dat gehamster bij Aldi?

Komt door het idee van "Veel voor weinig", dat betekent alleen niet dat de kwaliteit top is... Maar voor het is simpelweg nergens goedkoper. Ik heb het dan vooral over de knetterballen, en ratellinten. Als ik zie dat bijvoorbeeld de sterretjes weer sneller worden gehaald bij bijvoorbeeld de Big bazar.

Net terug van de aldi in born (limburg),ik ben rond 12:00 geweest. Ik had het gevoel dat er bijna niks weg was, want alles lag er nog bomvol. dus heb ik 2 pakken knetterlint en 1 xxl-pakket meegenomen. heb helaas niet meer zo'n groot budget....

Ik ben rond 10:15 geweest, bij ons in Assen was het bijna op. :o

Beste Sigaar. Het zijn voornamelijk de Knetterlinten waar de interesse naar uit gaat. Daar kun je leuke dingen mee doen. Vandaar denk ik:D

Half 9 voor de deur , wat heb ik gekocht.

5x fonteinenmix,
5x ratellinten
5x grondbloem
5x knetterballen

totaal: 88 euro

Zo ik kom de 31ste weer rond :) , ze hadden wel een stuk minder dan vorig jaar :( ,
Hier een foto:

IMG_4780.jpg

Ook een klein beetje gehaald, op het Eudokiaplein in Rotterdam is nog genoeg!
Het enige verschil met de knetterlintjes van vorig jaar is het papiertje eromheen :p

(Links is 2014, rechts is 2015)

Bijlagen

• IMAG1027.jpg
    IMAG1027.jpg
    92 KB · Weergaven: 0
Ook een klein beetje gehaald, op het Eudokiaplein in Rotterdam is nog genoeg!
Het enige verschil met de knetterlintjes van vorig jaar is het papiertje eromheen :p

(Links is 2014, rechts is 2015)
Eudokiaplein valt gelukkig mee , in zuid gaat het hardt alsof het de 29ste is

Nou, hier op het dorp was er weinig te merken van drukte. Om 10 uur de winkel binnen gewandeld en de schappen lagen nog nagenoeg helemaal vol. Ik heb de fonteintjes meegenomen, XXL pakket en de knetterballen en ratellinten. Alles bij elkaar nog geen 23 euro. NEM: 605 gram, geen slechte deal voor klein spul.

Ik ben benieuwd. Voorlopig blijft alles in de verpakking tot de kerst, dan lekker klieren met de neefjes, uiteraard mét veiligheidsbrillen, want dat knetterspul vertrouw ik niet. In een ver verleden wel eens een paar van die balletjes gehad, dat ging alle kanten op.

De drukte en prijs is toch een positief effect is van CAT1 vuurwerk. Jongeren die niet spelen met cobra's, maar met klein spul voor een eerlijke prijs. Je moet er overigens maar zin in hebben om 300 linten, 400 grondbloemen, 150 fonteintjes en 250 knetterballen af te steken. Vind het wel jammer om te horen dat er zoveel gegraaid wordt, nergens voor nodig.

⬅ Hier bij mij in de stad ben ik vandaag om 11 uur langs gegaan. Er stonden drie grote draadmanden nog flink vol. Er lag nog meer dan zat. Alleen de knetterlinten gingen hard. Ik zag volgens mij nog maar drie doosjes. Ik heb zelf één doosje meegenomen. Een productiejaar zie ik er niet op staan trouwens. Maar de verpakking zegt dat er 168 gram kruit in zou moeten zitten. Het gehele doosje met inhoud en papier/karton, weegt totaal 173 gram... Dus er zal wel wat minder kruit in zitten dan beloofd.
Ik heb ook een zak fonteinen meegenomen. Erg dik gevuld hoor!

Ik fietste op de terugweg toevallig langs de Action. Staat daar net een busje een rolcontainer helemaal gevuld met 1.4G dozen uit te laden! :D

Hoewel ik het niet van plan was, toch niet kunnen laten en net 2 doosjes knetterballen en 2 doosjes ratellinten gehaald.Schappen lagen echt overvol nog (13.45 uur).

*edit* de knetterlinten was wel wat minder van, daarvan denk ik max 10-15 doosjes nog.

Back
Bovenaan