Cruel Traction

Ja snap ik dat het mooier is om beide aan elkaar te schieten. Maar heb naast deze 2 boxen maar 2 cakes. Ben dan wel erg snel door mn vuurwerk heen;)

eigenlijk had je dan mischien voor die 250.. losse cakes kunnen kopen in plaats van 2 bakken..
want de traction zou ik echt niet los schieten..

en de big momma is ook niet echt een box om los te schieten.

eigenlijk had je dan mischien voor die 250.. losse cakes kunnen kopen in plaats van 2 bakken..
want de traction zou ik echt niet los schieten..

en de big momma is ook niet echt een box om los te schieten.

Daar is mijn mening weer anders in, heb de big momma elk jaar in me collectie zitten en is prima los te schieten.

Ik had het idee dat deze bij mij minder goed tot z'n recht kwam.
Of zou het komen dat het spektakel ontbreekt door de lange pauzes?
Het was de enige cakebox die ik niet fatsoenlijk kon doorlonten. Dit jaar een nieuwe kans geven?

Die pauzes er tussen zijn wel vrij irrtant inderdaad.Geen idee of het daar aan ligt of dat het gewoon niet jou ding is. :p

Deze besteld voor 12h samen met de HFF Hardstyle box, wat meteen de eerste keer is dat ik een doorlontdoos heb gekocht voor 12h :) Ik hoop dat hij presteert zoals op de film. Normaal schiet ik om 12h enkel wat niet is afgegaan tijdens de 20h show. Ik ga dit jaar voor 100% score met mijn show, dus moest ik iets anders hebben.

Daarnaast sta ik dit jaar rond 12h in een wijk waar ieder jaar ook div. jorge, triplex enz. blokjes de lucht in gaan. Ik ben zelf groot voorstander voor legaal vuurwerk en probeer ook met mijn show ieder jaar aan te geven dat met legaal vuurwerk wel degelijk iets moois kan worden neergezet :D Ik hoop daarom ook van harte dat deze box goed presteert en voor 80/90% bij een illegaal blokje kan komen. Aangezien mensen vaak wel bereid zijn om 150/200 voor een triplex neer te leggen :bye:, maar niet voor een legale doos met korting voor (100-130) terwijl een goede doorlont bak voor een stuk minder geld, toch aardig in de buurt kan komen.

Deze topper/klassieker gezien tijdens de demo van Gelderse Vuurwerkhal in Dieren.

Er is een 2014 en een 2015 versie geschoten.
Verschil niet te zien, misschien dat de 2015 versie een iets hardere burst heeft.

Hierbij is mijn film van de demo in Dieren van gisteravond :)

Je ziet er hier dus twee stuks tegelijk, waarvan eentje productiejaar 2014 heeft en de ander 2015.
Wie ziet het verschil? Ik niet, dus staat ie weer op m'n lijst :tongue2: Deze boeketten overtroffen met gemak al het andere vuurwerk van de avond.

Back
Bovenaan