Wat is jouw vervoer?

Dat komt ook wel van zn plek, jammer van het gewicht.

Mijn Impreza is verkocht sinds een jaar, nu rijd ik lekker rond in een burgerlijke Corsa met 280PK minder... En de E36 is ook nog in het bezit!

Dat komt ook wel van zn plek, jammer van het gewicht.

Mijn Impreza is verkocht sinds een jaar, nu rijd ik lekker rond in een burgerlijke Corsa met 280PK minder... En de E36 is ook nog in het bezit!

Blijft toch ook wel een gaaf model, zon E36..

Is het ook. Gekocht met 40DKM op de teller ondertussen staat hij net boven de ton maar rijd nog gewoon als nieuw. Is wel de 316i met 1.9 benzinemotor, en een compact.

Ah een compact vind ik zelf wat minder dan gewoon coupé, maar dat je ze nu nog vind met 40k op de teller, netjes hoor haha. En een 1.9 wilt ook wel!

Ondertussen aardig wat veranderd;

- Cube LTD 29"
- Specialized Sirrus Comp.
- Tomos Standard (in krat...)
- BMW 316i compact E36

Ooit koop ik zeker weer een Subaru! Destijds verkocht omdat ik te veel kilometers maakte, toen een Opel Corsa D gekocht. Nu maak ik prive amper kilometers dus heb ik genoeg aan de BMW.

De station is inmiddels ingeruild voor nog een typische gezinsauto, maar rijdt heerlijk, ziet er (wat mij betreft) mooi uit en heeft een zeer ruime kofferbak voor rond de jaarwisseling ... :p
citroen-c4-picasso-1-6-e-hdi-115pk-intensive.jpg

Ondertussen aardig wat veranderd;

- Cube LTD 29"
- Specialized Sirrus Comp.
- Tomos Standard (in krat...)
- BMW 316i compact E36

Ooit koop ik zeker weer een Subaru! Destijds verkocht omdat ik te veel kilometers maakte, toen een Opel Corsa D gekocht. Nu maak ik prive amper kilometers dus heb ik genoeg aan de BMW.

Hebben we Buiten onze vuurwerk passie nog meer dingen gemeen..

Mijn Kubus
IMG_9602.JPG

Mijn Bimmer
IMG_9603.jpg

Prive:
01.jpg

Auto van de zaak:
man-tgx-_xlx-fahrerhaus.jpg

Auto: volkswagen golf 6 ( die ik dit jaar wil gaan inruilen voor een bmw 325 of 330 ligt eraan wat we tegen komen:)
Motor: Suzuki gsxr 1000 ( geel/zwart )
En me scooter die ik sinds me 17de al heb een Yamaha aerox:p
Zodra ik er achter ben gekomen hoe ik foto's moet plaatsen via een iPad zal ik ff foto's plaatsen.

Back
Bovenaan