Vuurwerkland Steenbergen

Extra pre-order deals!

Zojuist zijn er extra 3 special deals toegevoegd aan de categorie 'pre order 2015'. Dit betreft onderstaande producten :

- HFF Hardstyle Box
- HFF Cakebox
- BL Gangster Box

Bovenstaande aanbiedingen zijn te bestellen tot het moment dat we overschakelen naar www.vuurwerklandfreaks.nl (zondag 1 november aanstaande) Wacht dus niet te lang want deze prijzen zijn tijdelijk!

Afhalen in Steenbergen en/of Rotterdam
http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl/categorie/pre-order-2015

Hoelaat gaat de site de lucht in zondag? :D Can't wait!

We zijn druk bezig met het vullen van www.vuurwerklandfreaks.nl. Zondag 1 november gaan we online maar hoe laat dit zal zijn durf ik op dit moment nog niet te zeggen. Zodra ik hier een schatting van kan maken zal dit hier direct vermeld worden!

Die big 19en ceuel traction kan ook in rotterdam gehaald worden toch ?

Uiteraard! Alle Uitverkoop en Pre-Order deals welke nu online staan op www.vuurwerkland-steenbergen.nl kunnen ook afgehaald worden in Rotterdam!

Voor afhalen in Rotterdam dient afhaalblok 03.00-04.00 uur geselecteerd te worden tijdens het afronden van de bestelling. Je bestelling kan dan op 29 december tussen 09.00 en 11.00 uur afgehaald worden bij onze winkel in Rotterdam! :)

Yes de eerste echte acties staan weer online en het gaat alleen maar leuker worden de komende weken! We houden de prijzen zo laag mogelijk, de opslag zo vol als het maar kan (en mag natuurlijk) en we gaan er de komende tijd volle bak tegenaan!

Heb jij er ook zo´n zin in?

Mooie actie weer met de Cruel Traction(nu maar hopen dat die hetzelfde is als afgelopen jaar), net even besteld met nog wat extra.:wink: Bedankt weer Vuurwerland Steenbergen! :D

Opgelet!

De uitverkoop (op is ook echt op!!) actie en de pre- order actie lopen door tot vanavond 0.00!

Mocht je nog gebruik willen maken van deze acties maak sla dan nog snel je slag! Vanaf morgen gaan we weer verder met nieuwe geweldige acties uiteraard.

Snel nog een Cruel Traction besteld, vorig jaar ook gehad maar voor deze prijs voeg ik hem graag weer aan mijn collectie toe. Nu wachten tot vwlfreaks online komt :D

FORUM-header.jpg

30% KORTING VOOR LIEFHEBBERS TOT EN MET 1 DECEMBER 2015!

Here we go again! Vuurwerklandfreaks.nl is weer online en ook dit jaar hebben we weer speciaal voor de echte freaks en liefhebbers veel mooie kortingen en aanbiedingen online staan!

Dit jaar hebben we wederom de bezem door ons assortiment gehaald en hiervoor in de plaats ontzettend veel nieuwe producten aan de collectie toegevoegd. Tientallen nieuwe cakeboxen, multishot batterijen, vuurpijlen en siervuurwerk pakketten zijn in de collectie opgenomen en vanaf heden met flinke kortingen te bestellen!

Vanaf vandaag (1 november) is bestellen met maar liefst 30% liefhebbers korting weer mogelijk. De korting is geldig op alle prijzen welke op www.vuurwerklandfreaks.nl worden getoond, dus ook op de aanbiedingen!

FREAK KORTING : 30% korting vanaf € 500.00
Gebruik hiervoor kortingscode : FREAK2015

Persoonlijke prijsopgave?
Mocht je de 500 euro niet kunnen halen of zit je er juist ver overheen (> € 1000 zonder korting)? Mail ons dan via [email protected] voor een persoonlijke prijsopgave!

Assortiment
Ons assortiment bestaat dit jaar uit producten van onderstaande leveranciers ;
- RUBRO FIREWORKS
- WOLFF VUURWERK
- VUURWERKVISIE / VUURWERKTOTAAL
- KATAN VUURWERK
- ROYAL FIREWORKS
- VULCAN EUROPE
- CAFFERATA VUURWERK
- ZENA VUURWERK
- EVOLUTION FIREWORKS

Korting op korting?
Op onze website zijn een groot aantal producten te vinden welke wij in prijs hebben verlaagd. Deze producten zijn dus al extra scherp geprijsd maar ook hierop wordt de korting nog berekend! Korting op Korting dus!

Minimum verkoopprijzen
Sommige producten welke worden aangeboden op Vuurwerklandfreaks.nl zijn gebonden aan een minimum verkoopprijs of kunnen niet goedkoper worden aangeboden. Het kan dus voorkomen dat de getoonde prijs hoger lijkt dan de reguliere prijs van het product daadwerkelijk bedraagt. Echter betaal je na aftrek van de kortingsactie altijd de laagste prijs en in sommige gevallen krijg je hier ook nog een extra cadeau bij! Deze manier van korting verrekenen zorgt ervoor dat je eerder de benodigde 500 euro bereikt om te profiteren van de maximale korting, een bijkomend voordeel dus! Mocht je deze producten direct voor de laagste prijs willen bestellen dan is dit uiteraard ook zeker mogelijk! Dit kan via onze reguliere website www.vuurwerkland-steenbergen.nl (half november online), bestellen per email kan uiteraard ook!

Algemene voorwaarden :
- Alle overige Vuurwerkland-Steenbergen.nl acties komen te vervallen bij een bestelling met korting op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestel tijdig, vol = vol!
- Korting geldt op alle artikelen die worden aangeboden op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestellen met korting kan t/m dinsdag 1 december 2015.

Onduidelijkheden en/of vragen?
Wij helpen je graag! Wij zijn tijdens werkdagen bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)167 560 700 of per email via [email protected]

Wij hopen een aantal mensen hier weer erg blij mee te maken en (wederom) te mogen begroeten in onze showroom! Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan vernemen wij dat graag!

Geniet van het huidige vuurwerkseizoen en maak er een knallende jaarwisseling van!

Met vriendelijke groet,

Het team van Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Houtzagerij 8
4651SN Steenbergen
Tel : +31 (0) 167 560 700
[email protected]

Website : www.vuurwerkland-steenbergen.nl
Actiesite : www.vuurwerklandfreaks.nl

P.S.; Onze normale website www.vuurwerkland-steenbergen.nl zal medio november online komen!

Ik zit hier even wat prijzen te vergelijken en sommige cakes zijn op de freaksite zelfs met 30% korting erbij gerekend nog duurder dan op de reguliere site? Neem bijvoorbeeld de Red Heat: Op de freaksite kost deze 32,50-30% = 22,75. Maar ondertussen wordt deze op de normale site voor 16,50 aangeboden... Kan iemand mij dit toelichten?
Ook begrijp ik die minimale verkoopprijs niet helemaal, ik zie verschillende producten met een minimale verkoopprijs die ik elders toch nog goedkoper kan krijgen. Bijvoorbeeld de Massive heb ik voorbij zien komen voor 17,50, terwijl hier beweerd wordt dat de minimum prijs 24,95 zou zijn. (ik zou nl dolgraag een aantal massive's willen afnemen voor zo'n prijs :D )

Verder is het natuurlijk top dat deze actie gehouden wordt, maar dit zijn voor mij gewoon twee onduidelijkheden.

Ik vind dit nou niet wat je zegt wow . Dus als ik het goed zie , is bijna alles tegen de normale prijs te koop met korting er van af . Wat is hier aan de hand? iemand even toelichten . Event box Immortal Gold prof € 198.57 -30% = € 139.00 = minimum verkoopprijs . Dus dan koop ik dit product als nog voor de normale prijs .

Ik zit hier even wat prijzen te vergelijken en sommige cakes zijn op de freaksite zelfs met 30% korting erbij gerekend nog duurder dan op de reguliere site? Neem bijvoorbeeld de Red Heat: Op de freaksite kost deze 32,50-30% = 22,75. Maar ondertussen wordt deze op de normale site voor 16,50 aangeboden... Kan iemand mij dit toelichten?
Ook begrijp ik die minimale verkoopprijs niet helemaal, ik zie verschillende producten met een minimale verkoopprijs die ik elders toch nog goedkoper kan krijgen. Bijvoorbeeld de Massive heb ik voorbij zien komen voor 17,50, terwijl hier beweerd wordt dat de minimum prijs 24,95 zou zijn. (ik zou nl dolgraag een aantal massive's willen afnemen voor zo'n prijs :D )

Verder is het natuurlijk top dat deze actie gehouden wordt, maar dit zijn voor mij gewoon twee onduidelijkheden.

Beste MrXtremeFireworks,

Dank voor je reactie.
Omtrent je opmerking over de Red Heat; Zoals je weet hebben we de afgelopen weken een uitverkoop actie gehouden op de reguliere website met de huidige voorraad. Deze uitverkoop actie loopt tot en met vandaag, deze prijzen zullen dus om 00.00 uur vanavond verdwijnen. De prijs op www.vuurwerklandfreaks.nl is de advies van dit jaar, hier gaat uiteraard de freakkorting nog vanaf.

Over de Massive/minimum prijzen; In dit geval heeft Vuurwerkvisie (en dit geldt ook voor enkele andere leveranciers) over een aantal producten aangegeven t/m begin november een vrij prijsbeleid te hebben. Hierdoor hebben wij ook de afgelopen dagen nog een actie gehouden met de Hardstyle Box etc. Echter dienen wij ons na deze periode aan het prijsbeleid van de leverancier te houden en dat betekent in dit geval dat de actieprijs van de Massive 24.95 euro is. Mocht je hem voor € 17.50 euro willen bestellen dan kan ik je dit nog aanbieden t/m 8 november aanstaande. Heb het voor je vermeldt/aangepast op de website. ;)

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag! :)

Ik vind dit nou niet wat je zegt wow . Dus als ik het goed zie , is bijna alles tegen de normale prijs te koop met korting er van af . Wat is hier aan de hand? iemand even toelichten . Event box Immortal Gold prof € 198.57 -30% = € 139.00 = minimum verkoopprijs . Dus dan koop ik dit product als nog voor de normale prijs .

Immortal Gold moet overal € 139.00 euro kosten vandaar dat we dit op deze wijze verreken. Uiteraard kan je hem zodra de reguliere website online is ook direct voor 139 euro bestellen! Op bijna alle producten gaat de korting vanaf, uitzondering daar gelaten zoals in dit geval de Immortal Gold.

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag! :)

volgens mij doet de website het nog niet helemaal goed of is hij nog niet af ?

Waarschijnlijk laad je browser nog de oude website, de pagina vernieuwen of je cookies verwijderen zal moeten helpen! :)

Cookies verwijderen in Internet Explorer
1.Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
2.Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg dat in ieder geval Cookies aangevinkt staat en klik op Verwijderen.

Cookies verwijderen in Firefox
1.Ga naar Extra > Opties > tab Privacy. Klik op Uw recente geschiedenis wissen.
2.Onder Details kun je aangeven wat je precies wilt wissen. Vink in ieder geval Cookies aan. Je kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Kies hier Alles.

Cookies verwijderen in Chrome
1. Klik op het Chrome-menu op de browserwerkbalk.
2. Selecteer Instellingen.
3. Klik op Geavanceerde instellingen weergeven.
4. Klik in het gedeelte 'Privacy' op de knop Instellingen voor inhoud.
In het gedeelte 'Cookies' kunt u deze selecteren en indien gewenst verwijderen.

Zodra de cookies van de oude freaksite verwijderd zijn zal het gehele nieuwe assortiment met prijzen zichtbaar moeten zijn. Mochten de problemen aanhouden dan hoor ik dat uiteraard graag!

www.vuurwerklandfreaks.nl

Back
Bovenaan