jorisman
VWC lid
Tipje van de sluier ? ? Welke potten welke prijs ?
Kijk eens op de youtube pagina van vuurwerkland-steenbergen.nl, worden behoorlijk wat producten toegevoegd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tipje van de sluier ? ? Welke potten welke prijs ?
Hoelaat gaat de site de lucht in zondag?Can't wait!
Die big 19en ceuel traction kan ook in rotterdam gehaald worden toch ?
Zodra ik hier een schatting van kan maken zal dit hier direct vermeld worden!
Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan www.vuurwerklandfreaks.nl
Morgen zullen wij nog enkele filmpjes en prijzen toevoegen waarna we nog een paar testen moeten uitvoeren voordat we live kunnen.
We verwachten morgen tussen 20.00 en 21.00 uur alles online te hebben, tot die tijd blijven de acties op www.vuurwerkland-steenbergen.nl zeker online!
Fijne avond!
Ik zit hier even wat prijzen te vergelijken en sommige cakes zijn op de freaksite zelfs met 30% korting erbij gerekend nog duurder dan op de reguliere site? Neem bijvoorbeeld de Red Heat: Op de freaksite kost deze 32,50-30% = 22,75. Maar ondertussen wordt deze op de normale site voor 16,50 aangeboden... Kan iemand mij dit toelichten?
Ook begrijp ik die minimale verkoopprijs niet helemaal, ik zie verschillende producten met een minimale verkoopprijs die ik elders toch nog goedkoper kan krijgen. Bijvoorbeeld de Massive heb ik voorbij zien komen voor 17,50, terwijl hier beweerd wordt dat de minimum prijs 24,95 zou zijn. (ik zou nl dolgraag een aantal massive's willen afnemen voor zo'n prijs)
Verder is het natuurlijk top dat deze actie gehouden wordt, maar dit zijn voor mij gewoon twee onduidelijkheden.
Ik vind dit nou niet wat je zegt wow . Dus als ik het goed zie , is bijna alles tegen de normale prijs te koop met korting er van af . Wat is hier aan de hand? iemand even toelichten . Event box Immortal Gold prof € 198.57 -30% = € 139.00 = minimum verkoopprijs . Dus dan koop ik dit product als nog voor de normale prijs .
volgens mij doet de website het nog niet helemaal goed of is hij nog niet af ?