Cees van der Horst Breda

De prijzen in het rood,zijn dit adviesprijzen en worden deze nog lager,of zijn dit gewoon vaste prijzen?

Dit zijn vaste advies prijzen, daarbij hanteren we de advies prijzen vanuit de importeur. Maar sommige prijzen zullen lager worden als ze in de outlet komen oid. Mocht er een niet kloppende adviesprijs tussen staan. Laat het gerust weten dan passen wij het direct aan.

Team Bredavuurwerk

Update
Bredavuurwerk heeft niet stil gezeten de afgelopen dagen. Zo is het Showtime assortiment aangevuld incl de Big Platina Crystal, Professional Firebase, Professional Tube. Deze tellen allemaal mee voor de freakactie. Dus sla je slag.
Ook staan de nieuwe producten van Wolff erop. Dus de toppers als Exodus en de Viking zijn al te bestellen.

De outlet is ook weer aangevuld met enkele toppers. Waaronder de BIG-19 (speciaal op verzoek van vele freaks). De komende week is dit assortiment voor maar liefst € 82.50 te krijgen. Daarnaast zijn er vele producten aan de outlet toegevoegd. O.a. The Flying Dutchman € 24,95, Day Break € 17,50, Wees er snel bij want op = op.

Freakactie
De freakactie is inmiddels al een paar weken van start en we krijgen veel positieve reacties. Daar zijn we erg blij mee. De 35% korting is erg intrek. Zeker de volgende toppers met korting:
Exodus : € 159.95 met korting € 103.95
Monsternight: € 14.95 met korting € 9.70
Cruel Traction: € 149.95 met korting € 97.50
Viking: € 46.95 met korting € 30.50
Palme D’or € 59.95 met korting € 38.95
(korting op basis van Freakactie500)

Zéér binnenkort maken de datum van de freakavond bekend en zullen we alvast wat van het programma vrijgeven.

www.bredavuurwerk.nl
Voor vragen: [email protected]

Beste Bredavuurwerk(Luuk),
Komt Blow Out van wolff ook nog in jullie assortiment?
Ik ben liefhebber van het Hummer effect en laat die daar nou net inzitten!

Zeer mooie actie dit! Ik had nog niet van deze winkel gehoord maar de collectie en korting is zeer interessant. Ik mis wel wat dingen die ik graag erbij zou willen zodat ik mijn collectie helemaal bij jullie zou kunnen kopen, maar misschien valt dat nog wel te regelen?

Handig om erbij te zetten trouwens dat de korting niet geldig is op de Big 19 ( en wellicht andere afgeprijsde producten? ).

Beste Bredavuurwerk(Luuk),
Komt Blow Out van wolff ook nog in jullie assortiment?
Ik ben liefhebber van het Hummer effect en laat die daar nou net inzitten!

Ik zal de Blow Out vanavond voor je toevoegen. Van Broekhoff verkopen we de Monster Night, dat is ook een fijne hummercake.

Zeer mooie actie dit! Ik had nog niet van deze winkel gehoord maar de collectie en korting is zeer interessant. Ik mis wel wat dingen die ik graag erbij zou willen zodat ik mijn collectie helemaal bij jullie zou kunnen kopen, maar misschien valt dat nog wel te regelen?

Handig om erbij te zetten trouwens dat de korting niet geldig is op de Big 19 ( en wellicht andere afgeprijsde producten? ).

Ja hoor geen probleem, stuur me even een mailtje en ik zorg dat we de producten toevoegen.

Bedankt voor je tip, ik was idd vergeten het bij een aantal producten te vermelden.

Killer instinct komt terug, zet ik er voor je in (ik hoop vanavond nog). Oja, you've got mail. :)

Tijd terug ook keer mail gestuurt met oa vraag kosten karton big 19 en white thunder hou het met de korting zal zitten.
Aangezien je ook een freakkorting bij een bepaald bedrag kan doen.
Maar denk dat er met wolf etc nog afspraken mischien gemaakt moeten worden ?

Tijd terug ook keer mail gestuurt met oa vraag kosten karton big 19 en white thunder hou het met de korting zal zitten.
Aangezien je ook een freakkorting bij een bepaald bedrag kan doen.
Maar denk dat er met wolf etc nog afspraken mischien gemaakt moeten worden ?

Lawinebom, je hebt PM!

De korting is inderdaad niet meer te gebruiken op de Cruel Traction! Dit zal dan fout zijn gegaan neem ik aan?

Mijn complimenten trouwens voor de goede service! Er word steeds snel gereageerd en goed mee gedacht van jullie kant!

Laatst bewerkt:
De korting is inderdaad niet meer te gebruiken op de Cruel Traction! Dit zal dan fout zijn gegaan neem ik aan?

Mijn complimenten trouwens voor de goede service! Er word steeds snel gereageerd en goed mee gedacht van jullie kant!

Net getest, dit moet gewoon werken hoor

Bedankt voor het compliment.

Kleine update

We zijn momenteel erg druk met de voorbereidingen. Vandaar een korte update. Voor het weekend krijgen jullie een grote update met veel informatie.

Een kleine preview:

- Undergroundvuurwerk: Sinds vandaag zijn we een afhaalpunt van Undergroundvuurwerk. Op de website staan we omschreven als "Cees van der Horst"
- FREAKAVOND: de datum is definitief gekozen. Vrijdag 27 november zal het een grote gezelligheid bij Bredavuurwerk worden. Met veel gratis vuurwerk gerelateerde items, grote vuurwerkprijzen die gewonnen kunnen worden en veel meer extra's. Mis het niet.
- Vuurwerkmania: Er zal een kleine greep uit de selectie op onze website worden aangeboden. Het merendeel is te bestellen via de website van vuurwerkmania.
- Jorge: met trots kunnen wij vermelden dat we in Breda e.o. als enige de originele producten van Jorge aanbieden (geen "omlabelingen" dus)

Binnen enkele dagen komen we met meer nieuws.

Back
Bovenaan