[Dynasty] New York

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1631
Artikelnaam: New York
Bruto Gewicht: 4.750 gr.
Netto Kruitgewicht: 448 gr.
Aantal Schoten: 32 Schots
Effectomschrijving: Een kolos van een cake! 32 Prachtige effecten die langzaam naar een climax gaan.
Tijdsduur: 55 sec.
Stijghoogte: 25-30 m.
Richtprijs: €65,-
Verpakkingseenheid: 2/1
Afmetingen: 335x340x225mm
Film: Demo Wolff 2007

Film: Demo Wolff 2007 film 2 Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij een van de hoogtepunten van de demo van gisteren.
Bij de New York ging ik dan ook compleet uit mijn dak.
Geweldige grote boeketten, de lucht is helemaal gevuld.
De crackcling is mooi, de burst is moo en de cake kent een waardige afsluiter.

De slogan: we hoeven niet meer naar Belgie toe geldt zeker voor deze cake.

Een topper mensen, die bovenaan mijn lijstje staat.

:bye:

Wauw wat een geweldige cake inderdaad zeg!!!
32 schoten bijna maximaal gevuld met geweldig leuke mine!
Een geweldig goede tijdsduur en tempo!
En heel erg verassende shape vorm volgorde alles:D
En de effecten zijn ook super!
Wel 65 euro maar zeker een goede cake!!!

+ Erg grote boeketten
+ Mooi afgewerkte effecten
+ Veel variatie in de effecten
+ Mines zijn goed
+ Had niet gedacht dat de waaier zó lang zou door zetten, mooie full sky!

- 65 euro zou í*k er niet voor uitgeven. Dat is me net iets teveel geld.:wink:

Laatst bewerkt:
Alle mensen hierboven geven al aan dat dit een top product is, en ik kan ze alleen maar gelijk geven. Wat een supper mooie cake is dit.
Live zal hij helemaal mooi zijn geweest denk ik. Maar voor de mensen die er geweest zijn, is hij de 65 euro waard?
Anders komt hij zeker in mijn collectie.

Ik vind hem dat geld zeker waard ja en ik zal ook zeker kijken of ie binnen mijn budget gaat passen. De effecten zijn echt groot, hij gaat lang door, de kwaliteit is erg goed en het tempo is ook goed te noemen en die laatste salvo's maken hem gewoon af. Overigens was het hier overduidelijk dat de boeketten groot waren, want ik kreeg hem niet in zijn geheel (dus met de mines onder) op film, bij de rest was dit wel goed te doen. :rolleyes:

100% aanrader dus voor diegenen die het geld (over) hebben voor een cake.

lijkt mee een zeer mooie cake 65 euro past niet in mijn budget helaas als ik een hoger budget had gehad had hij erin gekomen

Mooie effecten, mooie duur.
Lekkere afwisseling in tempo.

Alleen de prijs ook. 65 euro blijf ik erg hoog vinden. Moet zeggen dat men wel meer combineert en afwisseld qua effecten, duur en tempo. Dan ligt de prijs kwaliteitverhouding in mijn ogen wel beter.

Maar het blijft een hoop geld 32 schoten voor 65 euro.

volgens mij hebben ze bij dit blok hetzelfde k*t trucje uitgehaalt als bij de savant van dynamic , want op de demo van broekhoff werd iedereen verlieft op de savant door z'n gigantische boeketten , en dat is hier ook zo .
en als je dan nagaat dat er tientallen mensen spijt hebben gekregen dat ze de savant hebben gekocht , dan zou ik bij deze pot ook maar 'n beetje uitkijken . want zeg nou zelf , dit is toch gewoon onmogelijk met 14 gram per schot .
:bye::bye::bye:

volgens mij hebben ze bij dit blok hetzelfde k*t trucje uitgehaalt als bij de savant van dynamic , want op de demo van broekhoff werd iedereen verlieft op de savant door z'n gigantische boeketten , en dat is hier ook zo .
en als je dan nagaat dat er tientallen mensen spijt hebben gekregen dat ze de savant hebben gekocht , dan zou ik bij deze pot ook maar 'n beetje uitkijken . want zeg nou zelf , dit is toch gewoon onmogelijk met 14 gram per schot .

Wat bedoel je dan met dat trucje? Kun je dat uitleggen?
Ik denk dat het gewoon een emotionele kwestie is. Je emoties accentueren altijd bepaalde ervaringen. Dingen die gewoon slecht zijn, kunnen door bijvoorbeeld gemoedstoestand heel slecht worden ervaren, en andersom; als je in september naar een vuurwerkdemo kijkt, en er springt 1 pot bovenuit, wordt je daar extra enthousiast om. Vervolgens borrelt de gedachte van 'die pot is geweldig' nog 4 maanden lekker in je hoofd, tot je hem zelf kunt afsteken. Het idee van 'die pot is geweldig' is nog wat meer versterkt.
Tot je hem uiteindelijk zelf afsteekt, met enorme hoge verwachtingen. Uiteraard valt hij dan tegen, aangezien het 'maar' een goede pot is.

Wat bedoel je dan met dat trucje? Kun je dat uitleggen?
Ik denk dat het gewoon een emotionele kwestie is. Je emoties accentueren altijd bepaalde ervaringen. Dingen die gewoon slecht zijn, kunnen door bijvoorbeeld gemoedstoestand heel slecht worden ervaren, en andersom; als je in september naar een vuurwerkdemo kijkt, en er springt 1 pot bovenuit, wordt je daar extra enthousiast om. Vervolgens borrelt de gedachte van 'die pot is geweldig' nog 4 maanden lekker in je hoofd, tot je hem zelf kunt afsteken. Het idee van 'die pot is geweldig' is nog wat meer versterkt.
Tot je hem uiteindelijk zelf afsteekt, met enorme hoge verwachtingen. Uiteraard valt hij dan tegen, aangezien het 'maar' een goede pot is.

ja dat kan ik zeker uitleggen : mattenfreak had de savant gekocht omdat hij op de demo gigantische boeketten had , en dit had hij in de straat 'n stuk minder . het verhaal van mattenfreak staat dan ook in dit topic : http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=2027 .
zelf denk ik ook wel dat het onder andere met de hoge verwachtingen te maken had , maar dat sluit niet uit dat hij op de demo beter was als in de straat .

Laatst bewerkt:

Ik reis tegenwoordig veel demo,s af om vooraf te kunnen zien wat ik wil kopen.
Ik wil geen kat in de zak.
Ik raad een ieder ook aan om demo,s te gaan bezoeken.
Tijdens de demo van Wolff heb ik veel goede cake,s gezien. Allemaal bovengemiddelde kwaliteit.
En zoals altijd bij demo,s gebruikelijk heb je altijd een aantal cake,s die er duidelijk boven uit springen. Dat kun je opmaken uit eigen beoordeling maar ook uit het enthousiasme van het publiek.
New York is z,n cake waarbij je compleet uit je dak gaat.
Die staat dan ook op mijn lijst.
En ik zal niet teleurgesteld zijn.

Off-topic: volgende week 31 oktober is er al een demo waar je Dynasty aan het werk kunt zien. Wellicht wordt daar ook de New York afgeschoten.

Ik reis tegenwoordig veel demo,s af om vooraf te kunnen zien wat ik wil kopen.
Ik wil geen kat in de zak.
Ik raad een ieder ook aan om demo,s te gaan bezoeken.
Tijdens de demo van Wolff heb ik veel goede cake,s gezien. Allemaal bovengemiddelde kwaliteit.
En zoals altijd bij demo,s gebruikelijk heb je altijd een aantal cake,s die er duidelijk boven uit springen. Dat kun je opmaken uit eigen beoordeling maar ook uit het enthousiasme van het publiek.
New York is z,n cake waarbij je compleet uit je dak gaat.
Die staat dan ook op mijn lijst.
En ik zal niet teleurgesteld zijn.

Off-topic: volgende week 31 oktober is er al een demo waar je Dynasty aan het werk kunt zien. Wellicht wordt daar ook de New York afgeschoten.

Ook maar eventjes Off topic dan:

Moontan zou je iets meer informatie kunnen geven waar en hoe laat die demo gehouden gaat worden de 31e ?

alvast bedankt !

Per tube 14 gram effect. Dat is toch best weinig denk ik zo voor een 500 grammer.
Want als je een 19 shots cake hebt met 250gram is al 13.15 gram effect per tube.

Maar die cake heeft:
1.Leuk effect.:D
2.Redelijk/goed tempo.:cool:
3.Niet zo'n heel harde burst.:cry:

Laatst bewerkt:
Per tube 14 gram effect. Dat is toch best weinig denk ik zo voor een 500 grammer.
Want als je een 19 shots cake hebt met 200gram is al 10.52 gram effect per tube.

Maar die cake heeft:
1.Leuk effect.:D
2.Redelijk/goed tempo.:cool:
3.Niet zo'n heel harde burst.:cry:

Ik snap jouw reactie niet echt, heb jij het nu over de New York? (punten over effect, tempo en burst)
En dan die grammen, wat is de link hiertussen, want waarom zou 14 gram voor een 500grammer weinig zijn? Het maximale per tube in Nederland is 15 gram, dus scheelt 1 gram van het maximum en er zijn zelfs 500grammers met een 2gram per tube...

Ik snap jouw reactie niet echt, heb jij het nu over de New York? (punten over effect, tempo en burst)
En dan die grammen, wat is de link hiertussen, want waarom zou 14 gram voor een 500grammer weinig zijn? Het maximale per tube in Nederland is 15 gram, dus scheelt 1 gram van het maximum en er zijn zelfs 500grammers met een 2gram per tube...

Ik bedoel als een 19 shots pot uit belgie al bekant 14 gram heeft per tube. Daar bedoel ik mee te zeggen dat de uitwerking van zo'n 500grammer niet heel breed is. Of zie ik dit verkeerd.:shocked:

Ik bedoel als een 19 shots pot uit belgie al bekant 14 gram heeft per tube. Daar bedoel ik mee te zeggen dat de uitwerking van zo'n 500grammer niet heel breed is. Of zie ik dit verkeerd.:shocked:

Dit zie je toch verkeerd denk ik, in België mogen ze meer dan 15 gram per tube hebben, maar niet meer dan 250 gram per cake. In Nederland dus een 15 gram maximaal per tube en 500gram per cake. En 14 gram zorgt toch voor beste boeketten hoor, daar verkijk jij je denk ik op. Het heeft ook met de effecten te maken hoe breed zo'n effect daadwerkelijk is, maar met 14 gram ben je vrij zeker van een kwalitatief goed effect.

On-topic maar weer. :)

Back
Bovenaan