HAOKAN Fireworks te Roosendaal

Steppa

VWC lid
Aangezien ik het haokan roosendaal topic niet kan vinden laat staan of die er uberhaupt is doe ik de vraag hier maar..

De falcon van diamond iemand enig idee welke versie dit is die bij haokan verkocht is ?
Vanmiddag in de losse verkoop er ff bij gehaald maar begin nu wel erg te twijfelen mede door de afprijzing.

Vanmorgen in roosendaal geweest was hier om 8.30 ongveer. ( 1,5 uur rijden )
Wij zijn prima geholpen in roosendaal er was een ding niet die mijn zoon speciaal besteld had en dit losten ze prima met hem op hij was er super blij mee :D

het pakket van 250,00 waarde voor 75,00 was super niets verkeerd aan.

ik wil haokan bedanken voor de top actie,s en ik kom zeker terug volgend jaar.

Succes met de laaste 2 verkoopdagen.

Ik heb de falcon gekregen ipv de salute cake, echter staat er geen prodcutiejaar op.
Als iemand aan de hand van foto's kan zien welke het is wil ik ze best posten.

Ennuh, ben ik de enige die meteen verliefd werd op het kassameisje :D ?

De falcon is door Haokan afgeprijsd met 50% dit jaar, nadat deze op de demo was geschoten en erg tegenviel vergeleken met de oude falcon/sky screamer.
Ik ga er dan ook vanuit dat de nu uitgereikte exemplaren de 2013 versie zijn.

Ik had hem zelf gekozen, had 29euro betaald geloof ik voor de salute cake 1 . Ik heb hem altijd al eens gewild. Ook al is hij minder/

Ik heb de falcon gekregen ipv de salute cake, echter staat er geen prodcutiejaar op.
Als iemand aan de hand van foto's kan zien welke het is wil ik ze best posten.

Ennuh, ben ik de enige die meteen verliefd werd op het kassameisje :D ?

haha, dan zou ik morgen maar weer gaan! ff kijken:p

Is het mogelijk om dit topic te combineren met de winkel in Oisterwijk, ligt beidde in Brabant. Nu wordt in het topic van Pijnacker redelijk wat gepraat over het filiaal in Oisterwijk.

Zou ook mijn voorkeur hebben. Ben afgelopen ochtend mijn bestelling gaan ophalen in Oisterwijk.
Alles stond mooi klaar. Geen wachttijden, perfecte afhandeling en organisatie. Mijn complimenten
aan Hoakan Fireworks.

Stond voor een dicht hek om 06.45 haha...gelukkig gingen ze op tijd open en stond alles klaar. Na 5 minuten weer buiten. Hier kom ik volgend jaar zeker terug. Bedankt!

Er was hier afgelopen vrijdagochtend en mijn bestelling stond al keurig gereed, verder was er bijna niemand! Prima zaak voor scherpe prijzen! :)

Wij hebben helaas anderhalf uur moeten wachten op onze bestelling. Iets met leveranciers en kooien openen. Wel twee sloffen rotjes cadeau gekregen :wink: Overmacht, kan gebeuren. Vorige jaren geen enkel probleem gehad.

Verder eens met vorige post. Bestelsysteem uitstekend! Kunnen meerdere shops een voorbeeld aan nemen.

Back
Bovenaan