[VIDEO & FOTOS] Paleis het Loo te Apeldoorn

Lev-he

VWC lid
Bijna elke website heeft het over Paleis het loo. Opzich niet zo'n gek feit.
De show was bijzonder mooi, en ongeloofelijk goed kwa kwaliteit. En dat voor deze tijden. Smaakt naar herhaling (2008?)

Mijn broer heeft fotos gemaakt, dus verwacht geen fotos zoals die je gewend bent van ons haha.

kaartje_het_loo_018-border.jpg

kaartje_het_loo_085-border.jpg

kaartje_het_loo_026-border.jpg

kaartje_het_loo_027-border.jpg

kaartje_het_loo_038-border.jpg

kaartje_het_loo_051-border.jpg

kaartje_het_loo_069-border.jpg

kaartje_het_loo_080-border.jpg

kaartje_het_loo_103-border.jpg

kaartje_het_loo_068-border.jpg

kaartje_het_loo_064-border.jpg

en de geweldige finale!!
kaartje_het_loo_108-border.jpg

valt me overigens op dat er veel rood is gebruikt.

Ik heb het filmpje tijdelijk op UB zelf gezet, dat wordt waarschijnelijk morgen op een andere server.
Het filmpje is *HIER* te downloaden.

Grtz Lev-he

Laatst bewerkt:
Bedankt Lev-he, een prachtige bijdrage met wel degelijk mooie foto's, complimenten aan je broer hoor! :D
De films is aan het downloaden, ben benieuwd hoe het er bij jou op staat, jij stond hogerop en dus weer een geheel andere hoek.

:bye:

Wauw wat een geweldig mooie fotos toch hé!!!!
Zitten echt een paar hele mooie bij!!!
Ik ga ook de film maar eens downloaden :wink:

Foto,s zijn werkelijk geweldig.!!! Zeer goed gelukt.
Helemaal de tweede foto. Zou zo maar een achtergrond voor de pc kunnen zijn.
Ben benieuwd hoe de film is geworden.
Ga hem nu downloaden/bekijken.

Later..... :p

Edit:
Ik heb de film in zijn geheel bekeken. perfecte opnamen.
Geluid is goed, kleuren komen goed over.
Bedankt voor de posting.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reaties tot nu toe. Wat ik nog even kwijt wou, let niet op het geluid. Ik heb deze iets te gevoellig afgesteld. Maar dat mag de pret niet drukken
Enjoy.

Als je het niet gezegd had, dan had ik het niet eens gemerkt.

Ook van mij kant de complimenten voor de foto's en de film.
Eindelijk de eerste film online! :D

Bedankt voor het delen voor deze foto's en de film. Als ik de film zo weer bekijk krijg ik wel weer kippenvel hoor, want nogmaals, wat een top show.

Het kan aan mij liggen, maar de foto's die je broer heeft gemaakt vind ik zeker niet slecht, mooi zelfs.

Ja goed, als je nagaat dat hij er ongeveer 110 had gemaakt en dit ongeveer de mooiste waren. Maar ik ben het met je eens dat deze zeer mooi zijn!
Genietennnn

als ik die show zo zie op video, en in acht neem wat het in werkelijkheid voor gevoel heeft gegeven, dan vind ik het nog jammerder (lol) dat ik niet mee ben gegaan :sad::cry:
volgens jaar beter, hoop ik.

ik ben het ermee eens dat dit een topshow was! erg goede setting, en ook erg leuke omgeving, zo in het bos met een paleis in je rug... :D heerlijk!

Vincent

Prima materiaal, Lev-he! En die foto's zijn ook in orde hoor. Wat hebben we allemaal heerlijk genoten die avond. :D

Overigens is de museumvideo nu ook gereed. Wellicht voor sommigen misschien een beetje "mosterd na de maaltijd", maar toch deel ik 'm met jullie, omdat er al een paar keer naar gevraagd werd.

Paleis 't Loo - 31-08-2007

Groetjes,
Cameo

Prachtige show:)

Mooi foto's.

Me moeder houd het ook af en toe in de gaten haha.

Pas kwam ze nog aanlopen: Ja er is binnenkort een vuurwerkshow bij Paleis het Loo dit en dat:P

Bedankt voor de film en foto's:)

Back
Bovenaan