Erg leuk begin met de mines en de multiflashes al zijn niet alle mines van even goede kwaliteit wat wel beetje afdoet aan het effect naar mijn mening.
Daarna gelijk goud natuurlijk
En niet in kleine salvo's maar gelijk flinke erg gaaf om te zien!
De multibreaks daarna zijn van erg goede kwaliteit zo te zien en ook goed getimed!
Nadeel van het met twee camera's filmen vind ik wel dat het totaalplaatje een beetje wegvalt en er soms heel snel omgeschakeld moet worden...
Vind ik toch wat minder...
Wel krijg je zo natuurlijk de afzonderlijke onderdelen wat mooier in beeld!
Het muziekstuk daarna vind ik erg mooi op geschoten!
Mooi met mines gewerkt en ik vind de spinnerbommen ook echt bij het nr passen netjes gedaan!
Daarna weer mooi op de muziek met mines en daarna de horsetails erg gaaf!
Gewoon echt een heel goed stuk pyromusical!
Op ditzelfde stuk muziek wordt een bom geschoten met een soort van wave/horsetail met daaruit voortkomende nog een aantal popping flower achtige boeketjes.. Jammer dat deze niet goed op beeld komt want het is een effect dat ik nog niet eerder heb gezien...
Daarna weer wat gouden salvootjes ook weer goed op de muziek en echt goede kwaliteit bommen!
En met goede afsluiter van het nummer een aantal hele mooie tourbillion bommen waar ook die geweldig mooie foto van is

Volgende nummer: Op zich leuk bedacht begin met de waterval maar het is echt een verschrikkelijk slechte blijkbaar

Daarna een aantal hele gave girandola achtige dingen met die kleine boeketjes..
Zien er gaaf uit al mochten ze met wat meer tegelijk de lucht in

Stuk daarna weet ik niet zozeer wat daar gebeurt zouden het zonnen moeten zijn ofzo...? Kan het niet echt goed zien

Daarna weer girandola achtige dingen vind deze er altijd echt supergaaf uitzien maar tis beetje te leeg wel...
En wat ze daarna doen zeg whahaha
Het staat in ieder geval goed op foto

Gewoon een salvo van zo een 100 shells

lekkerrrrr
Dan schieten ze een stuk met een paar bijzonder bommen zoals dubbele ringen en andere figuurtjes (damn wat knallen die altijd lekker

) en een aantal tourbillion bommen! Ziet er weer erg gelikt uit!
En dan de geweldige falling leaves in een enorm salvo wederom werkelijk geweldig! Hele heldere kleuren die met de nieuwe camera heeeel mooi uitkomen echt top!
Volgende nummer de mooie crownring met blue ring pistil bommen die dingen blijven echt geweldig om te zien!!!
En natuurlijk de favo van jack fishes

Leuk met mines op de muziek weer ook met verschillende inches gewerkt grappig gedaan!
En dan de bom op 11:11 WAUW wat staat die er mooi op en wat een kwaliteit zeg echt geweldig mooi!!!!!
Volgende opmerkelijke stuk is met de glittering palmtree's wat blijven dat mooie dingen zeg echt super!!
Ook hier wordt weer in een goed tempo geschoten continu meerdere bommen in de lucht!
En dan die gouden mines dat blijft toch vervelend he

En om het nog even af te maken geweldig mooie horsetails met tip wat een kwaliteit!
Crownringen weer woootz

Goud goud goud goud goud hoef niet meer te zeggen xD
Even bij het feit 17:07 stilstaan............DAMN!!!!!
ow uhmm goud
goud
goud
Dat is echt NIET normaal meer damn ey!!!!!
Incomingggggg
En dan gewoon weer zo vol het volgende nummer beginnen werkelijk waar

Weer mines kan je zeggen maare ik zeg: doen doen doen xD
Mooie palmpistil peony's erbij en rammen maar!
En dan de crosettes

geweldig helder en multicolour echt super!

Dubbele colour falling leaves erachteraan net zo makkelijk xD
En dan gewoon goed afsluiten hoe die het kan hè werkelijk fenominaal!!!
Heb de post geschreven terwijl ik keek dus hij is nogal uitgebreid geworden maar vond het dan ook een geweldige show werkelijk waar!!!!!!

Firespree