Raw Whistler [Uitloop 2023]

^ op die foto staat volgens mij "Main fuse".
Zelf ook gehad en volgens mij heeft deze geen reservelont, al durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen.

Eddy.

Deze bak heeft inderdaad geen reservelont. Vorig jaar weigerde deze net voor het eerste schot bij mij.
Dan mis je zo'n reservelont dus meteen. :wink:

Gelukkig nog zelf kunnen verlengen met visco, deed het alsnog prima.

Presteerde minder als vorige jaren. Fluiters minder rauw en schoot binnen 4 sec leeg. Daardoor wel spectaculair...

Deze vond ik juist heel goed. Geen rauwe fluit maar gewoon lekker schel en fel! We hadden er 2 van en was elke keer weer genieten! Opvolgend schoot ik de Sky Screamer (Skyline/Vulcan) die is natuurlijk veel overtreffender.

Zit al 3 jaar achter elkaar in mijn collectie en komt ook jaarlijks terug.
Gewoon een topper van een fluitcake dit.
Alleen jammer dat ie in de loop der jaren veranderd is.
De eerste versie had een soort van 3 eind salvo's. Daarna werd het 1 grotere eindsalvo. En de recentste versie leek wel nog sneller te gaan.
Alhoewel ik dat niet zeker weet want had dit jaar 4 tegelijk gedaan in mijn project :)

DSC_0448.jpg

Vanaf 1:04 gaat ie :)

Dit was voor mij toch wel weer het top fluit bakje van de avond. per 6 in een karton en per 6 geschoten, klein en compact. goed door te lonten! deze komen er dit jaar zeker weer :D

Ook dit jaar niet gehad maar wel voorbij zien komen.
Vind het echt een heerlijke fluit bak die voor flink wat herrie zorgt.
Top potje die ik dit jaar zeker zelf eens wil hebben.

Wauw! Dat is helemaal gaaf gedaan. Vooral met die salvo's op het eind daar lijkt geen eind aan te komen.

Had deze 2x besteld, helaas maar 1 gekregen zag ik thuis. Heb deze als opener in mijn 6uur project geschoten, ging weer lekker hoor! Heerlijke fluiters, goed rauw, mooi tempo en een mooi prijsje!

Blijft inderdaad een erg goede fluit cake. Dit jaar helaas niet gehad, had andere fluit cakes, maar dit jaar deze maar weer doen.
Die film van 12 stuks is helemaal gekkenhuis, zo vet.

Back
Bovenaan