Black Spanish Cracker

Deze ook meegenomen tijdens de losse verkoop, grappige uitstraling en het knalletje is ook leuk! Geinig voor de afwisseling. :)

Heb spijt dat ik hier geen pak van heb gekocht om door het jaar heen te stoken. Vond het echt leuk spul, wat merkwaardig harder knalt dan een rotje. Ook is de knal zeer dof.

Een vriend van me heeft het net afgestoken. Ze bevielen best goed en ze gingen allemaal ook nog eens af. Vorig jaar knalden ze bij mij niet maar flopten uitelkaar. Lekkere dingen zijn het.

1qk49f.png

Vond ze duidelijk harder dan het vaste knalsegment ala Kanonslag Lion, RWB, Astronaut, ShiSing etc.
Zachter dan de Royal Thunder (goed gedroogd).

absoluut eens met bovenstaande.
Dit is wat mij betreft de hardste knaller op de Nederlandse markt. Je betaald wat, maar dan heb je ook wat!
Stukken harder dan de standaard rotjes.. en ook harder dan de Royal Thunder (die ook bij mij een jaar goed gedroogd heeft)

Prima knaller dit!

Deze knallers zijn hard voor Nederlands Vuurwerk! Echt overduidelijk, ik heb ze namelijk elk jaar en ik hoor zeker het verschil tussen een rotje en een black spanish cracker! Dus nemen allemaal!

Bij mij deden ze het ook allemaal goed. Maar de staarten schoten wel weg ja, wat voor leuke taferelen zorgde. Gevaarlijk kan ik niet zeggen.

Ach ze knallen misschien iets harder dan een 'gewoon' rotje, maar ik vind het maar minimaal. Daar komt bij dat ze slecht afgewerkt zijn, je moet echt zoeken naar het lontje. Ze zien er misschien leuker uit dan een gewoon rotje maar daar houd het voor mij ook wel mee op.

Back
Bovenaan