Event Immortal Gold 100s

Dat zou inderdaad best wel eens kunnen met al die extra strookjes visco die naast de normale lont geplaatst zijn. Daar zal inderdaad best een vlam vanaf komen.

Dit is ook het eerste jaar dat ik dit zie met al die extra strookjes visco.

Ik heb gewoon het papier bij de lontjes weg gehaald (aan de zijkant dus niet boven op), alleen een stukje waar de lontjes bij elkaar zitten, en dat bij alle 4.
Daarna helemaal rond om plakband gedaan zodat de 4 cakes aan elkaar vast zitten.
En als laatste heb ik gekeken of alle lontjes elkaar wel goed raken.
Bij mij was dat dus niet het geval, dus heb ik de ruimte ertussen opgevuld met stukjes snel lont en daarna met een stukje plakband afgeplakt zodat de losse lontjes er niet tussen weg kunnen vallen.
Dan moet het toch goed gaan lijkt mij.

Ik heb hem ook los gehaald, wat mij wel opviel is dat de reserve lont van D, ook een bosje roze lont bevat en die komt dus tegen de hoofdlont van A aan!

Dit betekend dat als je dit niet afschermt je cake A en finale cake gelijk zullen ontbranden.
Lijkt me niet de bedoeling. Ik heb reserve lont van D kort geknipt en met aluminiumfolie en stukje karton gescheiden van de hoofdlont van A.

Weet iemand over hier verschillende versies/artikelnummers van in omloop zijn?
Want ik heb er twee maar daar staan andere nummers op:

20141230_152241_LLS.jpg

Doorlonten ging perfect zo..
Twee stuks die perfect synchroon af gingen.. Filmpje volgt later
Ik had deze voor het eerst en hij viel me niet tegen.

Pff, wat een gruwelijke bak zeg! Windstil en hij leek erg veel op de videoversie! Had ook de 4seasons, maar deze vond ik dit jaar t mooist. Vorig jaar had ik t andersom! Komend oud&nieuw zeker weer!

Inderdaad. Doordat er vrij weinig wind stond kwam deze bak dit jaar compleet tot z'n recht. Vooral het goud bleeft machtig mooi lang hangen. Vooraf even het papier aan de zijkanten verwijderd. Meer hoefde ik eigenlijk niet te doen. Geniaal bedacht systeem die bundeltjes snellonten die elkaar raken via de zijkanten. Heb ook niks hoeven door te verbinden of te knopen bij deze cakebox.

Van mij mogen alle importeurs het op deze manier bedenken!

Dit was inderdaad een hele mooie bak ik had m dit jaar voor het eerst ipv een 4 seasons, het was hier ook vrijwel windstil en het goud kwam echt mooi tot zijn recht!

Heerlijke bak, en het weer was inderdaad perfect voor deze goudbak. We staken deze bak per 2 af, was een mooie gevulde lucht.

had dit jaar i.p.v de immortal gold de 4 seasons gekregen maar mag de pret niet drukken, wat een heerlijke bak geweld, deze komt zeker weer op me lijst.........fuck wat duurt het lang tot oud en nieuw

Ik had hoge verwachtingen van deze bak en deze verwachtingen zijn zeker overtroffen! Wat een prachtding, volgend jaar zeker weer! :)

Helaas niet van kunnen genieten, cake 1 stopte 2 tubes voor het einde. Waarna gewoon Cake B weer aangestoken, deze liep gewoon door tot het einde maar de doos vatte vlam en spuwde nog 5 losse schoten na hem geblust te hebben met water. Weet niet waar het fout is gegaan. Heb hem net zo doorgelont als 2 bigmomma's en en six elements deze liepen top.
Had ook een 4 seasons die halverwege cake c gewoon stopte.. misschien de batch ?

Deze was echt ongelovelijk goed man :D
@Frawel heel misschien had ik het zelfde met C ik had het idee dat hij erg kort was.

Ja ik baalde wel,

Ik had 2x 4seasons 2x immortal gold 1x six elements en 2x big momma.

Alles opdezelfde manier doorgelont, bosjes snellont en visco gebundelt met stukje ducktape. Bosje reservelont A over bosjes Hoofdlont B met stukje tape enz.

2x big momma gingen perfect
1x six elements liep prima op de laatste tube na, die klapte op de grond uit elkaar
1x 4 seasons liep als een trein
1x 4 seasons viel dus stil halverwege cake C
1x Immortal gold viel stil na cake 1, vatte vlam en spuwde uit het vuur dus nog een schot of 5 (gelukkig stonden die tubes nog recht overeind.

Al met al geen gewonden iedereen vond het top spul.
Doorlonten altijd zo gedaan nooit problemen gehad maar op 6 van zulke boxen 2 cakes die gewoon niet doorlopen vind ik toch wel vreemd.

Ook gewoon midden in de cake..

Anyways, iedereen de beste wensen.

Ja ik baalde wel,

Ik had 2x 4seasons 2x immortal gold 1x six elements en 2x big momma.

Alles opdezelfde manier doorgelont, bosjes snellont en visco gebundelt met stukje ducktape. Bosje reservelont A over bosjes Hoofdlont B met stukje tape enz.

2x big momma gingen perfect
1x six elements liep prima op de laatste tube na, die klapte op de grond uit elkaar
1x 4 seasons liep als een trein
1x 4 seasons viel dus stil halverwege cake C
1x Immortal gold viel stil na cake 1, vatte vlam en spuwde uit het vuur dus nog een schot of 5 (gelukkig stonden die tubes nog recht overeind.

Al met al geen gewonden iedereen vond het top spul.
Doorlonten altijd zo gedaan nooit problemen gehad maar op 6 van zulke boxen 2 cakes die gewoon niet doorlopen vind ik toch wel vreemd.

Ook gewoon midden in de cake..

Anyways, iedereen de beste wensen.

Schoot me iets te binnen, ik deed ze 1 voor 1.
En de zijkant had brandende gaten erin :p

Was ook dit jaar weer prachtig, de effecten bleven goed hangen doordat er maar weinig wind stond.
Nog steeds 1 van de betere combinatieboxen die er in NL is.

Straatfilm :

Back
Bovenaan