Welke producten raad jij aan!

Mijn aanraders zijn:

Proline: Hot Crashes,Yellow caps,Thunder Salvo en het Silver Star assortiment.

Dynasty: Lightning Londen, Assortiment Box C, Discovery pijlen.

Full loaded: Gladiator assortiment, Mystic Fire

titaan serie heeft van wat ik gehad heb alleen maar goede producten.

master blaster is een goedkoper merk, zijn de potjes en uitwerkingen ook wel naar, maar de effecten zijn toch zeer leuk. vooral de pot bright night was voor 6,50 erg goed.

van skyline was hidden missile base voor 9,50 erg leuk. diverse boeketjes met fluiters erbij.

van panda assortiment de King Kong pijlen gehad en vond die zeer goed voor legale pijlen en dat voor slechts 22,-

ik vind zelf de super 4 van het merk Crown erg goed daarbij voeg ik toe de Mantronix en van de crown pijlen zijn de Dominator pijlen ook aardig van kwaliteit.
wat ik een waardeloze pijl vind AFRADER , zijn die hammer rockets van crown :wink:

Asian Thunder die valt mij elk jaar weer op.
Het zijn losse mortiertjes, per 6 verpakt.
In elke verpakking zitten 6 verschillende kleuren.

De mortier wordt met een redelijke knal de lucht in geblazen en knalt met een nog hardere knal uiteen.

Het lijkt van dichtbij op een best groot boeket.

Helaas is de knal niet elk jaar even hard. Afgelopen jaar was de knal weereens echt indrukwekkend :devil:

Als je meerdere (ik denk aan 6 a 10) doorverbind is het echt een leuk spektakel!
Zeker voor rond 22.00 op 31 dec om een beetje in te komen.

je moet de thunder kings een proberen die gaan een stuk harder.

even mijn legale lijst

Crown- Super 4 en mantronix en dominator pijlen.

pro-line - golden walls

ferro style- (444)

new spirit - night life

lesli- blizzardball

Dynasty- discovery pijlen pakket:bye:

Deze pijlen heb ik altijd elk jaar, van Black Smith: http://www.hardixvuurwerk.nl/html/topic__F422C7BC-C665-4537-B9E7-40FC48F31EDD_0.htm

Ik vind dit hele goede pijlen voor 22,50 per 10 stuks! Ik heb hier altijd wel 2 pakken van, leuk voor tussen de batterijen door om toch nog een beetje warm te blijven.

-Klik hier voor film-

Artikelnummer:
2629BS

Karton inhoud:
10/1

Categorie:
Black Smith Collection

Afmeting:
84 cm

Aantal artikelen:
10 stuks

Kruitgewicht:
40 gram

Omschrijving:
10 superpijlen in showdoos:

Wat ik echt kan aanraden is de heavy 3 van dynasty :) 3 top potten met 12 schoten voor maar 16,50 :rolleyes: :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga nu al een beetje keuzes maken voor een vuurwerklijst en ik zit aan een budget van +/- 100 euro, maar ik wil :

Een goed pakket van €50,- of minder, welk pakket raden jullie me aan ?? (het liefste een van Dynasty,Pro-line,Black Label,Star of Lidu)

Lidu Ninja I en II en/of Discovery pijlen / Fire pakket (Dynasty) ????

En mijn laatste vraag : hebben jullie voor de rest nog aanraders voor mooie (prijsbewuste) potten/pijlen ??

Alvast Bedankt ! :bye:

ik weet niet of hij hier bij staat, maar angel eyes(13 schots cirkel-batterij ) van royal class(LESLI) vindt ik zelf er goed.

ik heb er ergens een filmpje van maar dat komt later.

Qua pijlenpaketten zou ik zeker weten voor Ninja I en 2 gaan aangezien het dan wat meer pijlen zijn en de pijlen uit het Ninja 2 pakket zijn zeker geen slechte pijlen. Ik spreek uit ervaring.

Ik ga nu al een beetje keuzes maken voor een vuurwerklijst en ik zit aan een budget van +/- 100 euro, maar ik wil :

Een goed pakket van €50,- of minder, welk pakket raden jullie me aan ?? (het liefste een van Dynasty,Pro-line,Black Label,Star of Lidu)

Lidu Ninja I en II en/of Discovery pijlen / Fire pakket (Dynasty) ????

En mijn laatste vraag : hebben jullie voor de rest nog aanraders voor mooie (prijsbewuste) potten/pijlen ??

Alvast Bedankt ! :bye:

het pro line meter pakket van 50 euro. zijn 7 leuke potten. zeker voor datbedrag het geld waard.

Oh ik had gelezen dat ze 'maximaal gevuld' waren, maar misschien is dat wel maximaal 20 gram, ik weet het niet zeker!

hier een paar aanraders:)
yellow caps(proline)
flower power(broekhoff)
asian thunder(bij proline dealer)
super 4(broekhoff)
triple x(broekhoff)
zijn er nog wel meer maar dit zijn voor mij egt de toppertjes(heb ook niet veel dealers in de buurt)

7 potten met luchteffecten en daarnaast nog 6 vuurpijlen van 40 gram!

Nee, de pijlen zijn rond de 15 gram. Dat je ergens hebt gelezen dat ze maximaal gevuld zijn is dan wel érg ruim genomen, dat zou dan willen zeggen dat ze voor de grootte van de pijl (zijn nogal kleine pijltjes) maximaal gevuld zijn.
Maar haha ze zijn zéker geen 40 gram.:wink:
:bye:

Back
Bovenaan