[VIDEO] Verjaardag 50 jaar

Jord

VWC lid
Van het weekend had ik een feest van me ouders ivm dat ze 50 zijn geworden.

Hierbij word natuurlijk ook vuurwerk haha geen feest zonder vuurwerk :rolleyes:

Het volgende is de lucht ingegaan:

• 10x Romeinse kaars 20SH (Fan Shaped)
  • 3x 16SH THOR (Fan shaped)
  • 10x? 15MM Fluitpatroon erop + grondtol voor onsteking

Niet al teveel maar altijd wel leuk voor tussen door..

Ook was het wel tof dat er achtergrond muziek bij was we hadden een bandje (zanger was van de vengaboys :p ) gevraagt of ze wat muziek op de achtergrond konden doen dus was helemaal perfect!

KLIK HIER VOOR VIDEO

Graag reacties:bye:

Zie net dat die bij de laatste videovergang niet echt lekker gaat maarja zoveel bijzonders was het niet..

Eerste keer trouwens dat ik met pinnacle studio wrek wel perfect programma

Waarom zijn wij niet uitgenodigd op het feest Jord?
We kennen je vader toch ? :p
Viva Las Fallas
:bye:

Leuk filmpje trouwens. En een lekker muziekje erbij.
Nog lekker ge rock and rolled

Laatst bewerkt:
klein maar fijn jord.... leuk even een aantal dingen schieten zo in het midden van het jaar... leuk dat je het met ons deelt bedankt, en nog gefeliciteerd met je ouders he

Laatst bewerkt:
@moontan haha ja idd nou volgende keer dan maar hea haha :wink:

@Lev-he Klein stukje maar :D nee je krijgt het zo snel mogelijk terug :wink:

Bedankt voor de andere berichten altijd leuk :bonk:

Lekker hoor. Prima avondshowtje, Jord. En nog gefeliciteerd met je ouders uiteraard!

Groetjes,
Cameo

Oja gebruik mijn schietlont maar weer hoor!:angry:
Voor de rest leuk vuurwerk, kort maar krachtig.

Heb je dat dan uitgeleend aan hem omdat hij het niet mag gebruiken:p ? Of was dit sarcasme..

Okee, dit snap ik niet. Ik heb de DivX codec, ik heb de DivX player, Media player classic (die speelt .avi filmpjes net zo goed af), quick time én een xilisoft 3gp converter. (Hiermee speel ik filmbestanden af die bij alle voorgaanden niet werkten.)
Kan iemand me helpen:)?

Laatst bewerkt:
Ghehe ja zo ongeveer nee zat nog van oud en nieuw bij mij spullen en ligt hier nog steeds :bonk:

Maar ik heb gewoon windows media player en heb via google k-lite full codec pack gedownload en dan werkt het perfect

filmpje werkt hier wel maar na 3 sec krijg ik een foutmelding :S

Er is iets fout gegaan met exporteren.

Ik denk niet dat jullie het ook hebben,

Maar als ik het filmpje open in windows media player, staat er boven in het filmpje PICVideo M-JPEG 3, en onderin www.pegasusimaging.com :confused:

Heb het nu ook bij mijn eigen gewone filmpjes! Erg vreemd! Virus?

Zou je er een screenshot van kunnen maken? Snap namelijk niet echt wat je bedoelt, en zo gaat het een stuk sneller.
Aangezien ik hetzelfde probleem heb gehad zal ik dat waarschijnlijk nu ook hebben.:wink:
:bye:

Filmpje staat er ondertussen op

KLIK

Kan trouwens nog wel even duren voordat die hetop youtube doet

Laatst bewerkt:
GVDDDDD HE :S doet het weer niet kan iemand anders het voor mij fixen anders mag deze dicht..

Back
Bovenaan