Welke singleshot is het beste?

Even dit topic nieuw leven in blazen, hopelijk. Vorig jaar heel wat Single shots gehad, waaronder de China Red Thunders, Royal Thunder Smoke, Binkie's, Asian thunders, Sick 6, Thunderking (katan)en Whistling Thunder Queen's. Dit jaar ga ik niets nieuws kopen en blijf bij degenen die al jaren consistent en veilig zijn, en het hardste knallen;
De Whistling Thunder Queen
De Thunderking (katan)
en tot slot de Sick 6.

Mee eens, ook hier 1. WTQ 2.TK en op 3 de Sick6. Riot op 4.

Mijn shocks haal ik graag bij Katan, gewoon goed tevreden over.
Dit jaar die Big Shots maar eens meepakken.

Geweldig!!! Die kleine rakkertjes zijn echt zo geweldig, klein als een malle, niemand verwacht een degelijke knal en dan komt er toch een klap a la nitraat vanaf. Heerlijk!

Vorige jaar was ik zelf erg tevreden met de Thunderkings uit de Thunderking Jumbobox van Rubro. Ze zijn vrij klein maar een heerlijke klap! :)

Royal thunder smoke.
Ik vond dat echt een goede knal.
En de rooktail maakte het af.
Helaas zal deze denk ik verdwijnen met de nieuwe 18.00 regel.

Royal knockdown Mooi afgewerkte singleshot met red tail to titanium slaute. Geen weigeraars gehad en Allen met lekkere knal.

De thunder-king voor dit jaar staan al van juni te drogen in duitsland

Mijn kidz en ik zijn dol op deze kleine dingen, knallen als een malle. Ik heb nog een stapel over van vorig jaar. Deze zijn nu super droog. Ik ga ze dan ook vergelijken met die van dit jaar. De thunderking 2.0 vind ik net wat mooier door zijn tail die deze heeft.

1. Thunderking 2.0. 2 WTQ om zijn fluit. 3 thunderking katan

Dragon thunder van broekhoff op 1.
Denk een omlabeling van de thunderking 2.0
Lekkere klap en een ti boeket.

Asian thunders op 2 .
Blijven altijd goed presteren met wat leuke effecten erbij.

Binkie op 3 vanwege de goede knal en de afwerking.

Sick 6 op 4 vanwege de effecten en de schappelijke prijs.

De absolute Nummer 1 voor mij is de Thunderking 2.0 van Broekhoff Mooi effect en harde knal.
Koop voor de rest eigelijk alleen maar Lesli Ultrapacks met 25 kleinere Knock out's die het ook erg goed doen met minimaal effect. De andere toppers die in dit topic vaak genoemd worden als de Binkie, Thunderking Katan en WTQ worden in mijn buurt alle niet verkocht heb namelijk geen Marijn of Katan dealers in de buurt trouwens ook geen Rubro en Royal wat best jammer is.

Zelf ruime ervaring met de Thunderking van Katan. Héérlijke knal, man wat gaan die hard zeg. Tevens goedkoop, 40 stuks voor nog geen tientje.

Ik ga ook voor de Thunderking van Katan. Man o man wat een harde klappen zeg! Ik heb ze sinds vorig jaar maar ik wist niet wat ik hoorde toen ik de eerste af stak.

Back
Bovenaan