Kroonjuweel

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 462
Artikelnaam: Kroonjuweel
Bruto Gewicht: 1498 gram
Netto Kruitgewicht: 343 gram
Aantal Schoten: 35
Effectomschrijving: Dit kroonjuweel staat voor exclusiviteit en pure ambacht. Deze 35 shots cake schiet vol engerie kleurrijke effecten met gouden kronen.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: 36,50

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_462_-_kroonjuweel_35_s_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik het filmpje zo zie lijkt het me voor dat geld toch zeker wel een redelijke waaier. Alhoewel de effecten wel snel weg zijn. Maar goed, voor dat geld lijkt me prima :)

Deze staat ook op m'n lijstje! Voor de prijs van 12,78 waar ie voor de krijgen is, is dit echt geen geld op basis van het filmpje in de beginpost. Het is zo'n 9/10 gram per shot en dan 35 shots in waaiervorm, ik vind het zeker niet verkeerd.

Vanavond bij vuurwerkland Steenbergen gezien en voor het geld is het echt een hele mooie waaier!!

Oordeel zelf.

Prachtige cake voor " heel weinig " dit jaar ook besteld. Maar zit er over na te denken om er nog een paar bij te bestellen

Deze cake was zeker een topper voor het geld! Met Golddigger één in de straat afgestoken en zelf twee in mijn 00.00 show. Volgend jaar zeker weer voor de aanbiedingsprijs bij Steenbergen.

Zeker een hele mooie waaier. Bij Steenbergen een karton gehaald en als afsluiter rond 1 uur 8 tegelijk gedaan, eerst 2 en vervolgens 6 tegelijk. Foto's en filmpje volgen nog!

Back
Bovenaan