Vuurwerk Orthen

Niet alleen Vuurwerkmania heeft hier last van Grizmo.
Ivm de productiestop in China is er een behoorlijke achterstand opgelopen, dit Is bij andere importeurs niet anders.

Hoezo produktiestop? Heb ik niks van meegekregen. Gelukkig heb ik nog een hoop over van vorig jaar, kan hier dit jaar gewoon mee vooruit mocht men straks helemaal niks meer hebben.

Uiteraard is er ook al een heleboel vuurwerk in Nederland, er gaan diverse boten ( is een maximum aantal voor) per jaar, volgens mij is die in december aankomt de laatste boot voor dit jaar.
Als t begin december binnen is, is er nog geen man over boord, vorig jaar was het erger.....

Altijd wat daar de laatste jaren in china. Importeurs moeten maar is zorgen dat het spul eerder in NL is :(

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
Wij zijn niet het enigste land ter wereld waarvoor men vuurwerk produceert.
Zo heeft men bepaalde productie schema's voor ieder land.

Dec-januari word veelal voor de eigen markt gemaakt.
Januari-juni veel productie voor Amerika.
Julie-november voor Europa.

gr

Beste Orthen,

Ik heb wat vraagjes over het samenvoegen van bestellingen enz.
Naar welk email adres kan ik hier beste over mailen ?
Het zijn 4 of 5 freaks bestellingen.

vraagje ik heb net pas een account aan gemaakt maar wel eerder bestelt hoe krijg ik mijn vorige bestelling mijn mijn account ?

vraagje ik heb net pas een account aan gemaakt maar wel eerder bestelt hoe krijg ik mijn vorige bestelling mijn mijn account ?

Ook dit kun je vermelden op ons nieuwe mail adres.
Normaliter was ik diegene die het merendeel afhandelde maar door de drukte met Evolution handel Gilbert het zelf af samen met een medewerker.

gr

Heb zelf het antwoord gekregen dat het half december op mijn account word bijgevoegd, dan word er ook contact opgenomen over het afhalen van de bestelling. Ik denk dat dit wel steekhoudend is voor hoe de meerderheid van de bestellingen zullen worden behandeld.

Heb zelf het antwoord gekregen dat het half december op mijn account word bijgevoegd, dan word er ook contact opgenomen over het afhalen van de bestelling. Ik denk dat dit wel steekhoudend is voor hoe de meerderheid van de bestellingen zullen worden behandeld.

oke had ze net een mail gestuurd van welke bestellingen van mij zijn vergeet ik er een:bonk: ha ha ha toch iets meer bestelt

Heb twee keer een aanvraag gedaan voor een VE. De een al enkele weken geleden en de ander een week terug. Enig idee wanneer deze beantwoord gaan worden? Betreft in beide mails dezelfde producten.

Heb twee keer een aanvraag gedaan voor een VE. De een al enkele weken geleden en de ander een week terug. Enig idee wanneer deze beantwoord gaan worden? Betreft in beide mails dezelfde producten.

Dat is vreemd.
ik zal Gilbert vragen.
stuur me even een pm met je naam etc en het artikel.
dan attendeer ik hem er even op.

gr

Dit jaar voor het eerst ook eens een bestelling geplaatst bij Orthen, benieuwd naar de winkel na alle goede verhalen hier op het forum :D

Back
Bovenaan