Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk

Ik was van plan om een Thaiphoon Kaars (Herlat) te kopen, maar om een of andere reden is die weggehaald tegen de tijd dat ik klaar was voor de betaling.

Vast net uitverkocht, scheisse zijn dat soort dingen. Was volgens mij ook restant van vorig jaar/jaren waar niet veel meer van was.

Tja, wat valt hier nog over te zeggen. Gezellig, vriendelijk en correct, met mensen die écht verstand van vuurwerk hebben. Alles wat ik bestelde was er, behalve de Three Lions maar dat werd goed gecompenseerd. Fijn de Road To China in handen te hebben, maar ook Freestyle, New Moon, King Cobra enz. etc. Nog altijd m'n favo toko van de regio :thumbsup:

Ik sluit mij bij Richard aan. Geweldige winkel met een liefhebber als eigenaar. Het deed mij goed om te zien dat het zo druk was vanochtend, want Giezen werkt er hard (net als veel andere dealers;)) voor.

Tja, wat valt hier nog over te zeggen. Gezellig, vriendelijk en correct, met mensen die écht verstand van vuurwerk hebben. Alles wat ik bestelde was er, behalve de Three Lions maar dat werd goed gecompenseerd. Fijn de Road To China in handen te hebben, maar ook Freestyle, New Moon, King Cobra enz. etc. Nog altijd m'n favo toko van de regio :thumbsup:

Je haalt me de woorden uit de mond, ben helaas dit jaar veranderd naar een andere dealer (achteraf gezien tot mijn grote spijt)maar ga zeker weten volgend jaar gewoon weer naar Hoogkerk.
Beste vuurwerkshop in Groningen hands down.
Wil bij deze dan ook gelijk het hele ''Giezen team'' veel succes wensen de komende dagen en mogen jullie een prachtig nieuw jaar tegemoet zien.

http://vuurwerkgiezen.nl/ site is inmiddels vernieuwd (kan nog niet besteld worden).

Alle collecties staan er al op (weet niet of dit definitief is: Royal, Katan (niet volledige collectie) Vuurwerktotaal, Zena en pangu vuurwerk. Ook staat er een onbekende ''big box'' te koop.

Misschien dat richardus hier meer over kan zeggen:)

Is nog niet open, maar komt goed. Leuke collectie nu, zo met wat mooi Katan spul d'r bij én Pangu in de collectie! :thumbsup:

Is nog niet open, maar komt goed. Leuke collectie nu, zo met wat mooi Katan spul d'r bij én Pangu in de collectie! :thumbsup:

Het ligt wel qua locatie in de lijn met die outlet winkel in Groningen:D.
En de collectie ziet er ook niet verkeerd uit.Ben benieuwd naar de prijzen van een royal box en de 'Giezen' box,plus filmpje:holland:.

plaatje van de zelfde box staat op de vuurwerkkarton.nl site. Hier kost ie 249, wellicht is dit een andere box, maar plaatjes zijn het zelfde

Wanneer met prijzen en je kunt bestellen enzo? Meestal is Giezen eind november up and running. Ik heb in de planning om vrijdag of ergens volgende week langs te gaan, breng dan wel ff verslag uit.

Back
Bovenaan