Let op! Politie zoekt op YouTube naar filmpjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren zag ik in de krant staan dat er steeds meer jongeren filmpjes op YouTube en Google zetten.
Met bijvoorbeeld crofty bommen vuurwerk iets slopen enzovoort.

De politie is nu flink aan het rondneuzen op video site's naar filmpjes.
Ze hebben nu inmiddels 5 mensen al opgepakt.

En in het verleden waren er geloof ik 15 opgepakt.

Pas dus op als je wat illegaal vuurwerk op video.google of Youtube hebt staan.

Het is maar een kleine kans denk ik dat je gepakt word.

Maar toch voor de zekerheid om jullie te waarschuwen.

Pas dus op!

Mvg Fire-Freaks

KLIK OP DEZE LINK VOOR MEER INFO!

http://www.brabantsdagblad.nl/voorpagina/article1289421.ece

Laatst bewerkt:
Ik vind dit een goede zaak.

Voor zover ik het gelezen heb gaat het alleen over vandalisme. Ook het vandalisme d.m.v. vuurwerk word hierdoor aangepakt. Aan het einde van het jaar zie je ze allemaal vanzelf in de top 10 komen van beste videos:frusty:

Verder zijn de makers van de filmpjes zelf aansprakelijk voor de gevolgen etc. Ook met het filmen van illegaal vuurwerk, en het op internet te zetten. Zorg gewoon dat men niet kan zien waar het gefilmd is etc. ,dan is er niks aan de hand.

En gelukkig word er nu dus eindelijk wat gedaan aan die filmpjes van vandalisme op youtube en video.google!!!:D

Ik denk dat de meeste mensen hier hier op zich wel van op de hoogte zijn...
Daarnaast zijn de members die ik hier ken niet echt vandalisten dus dat zit ook wel goed...
Maar je weet maar nooit :)
:bye:

Ja opzich is het ook wel goed dat sommige worden gepakt.
Maar dadelijk pakken ze je ook als je gewoon maar een vlinder afsteekt!

je weet maar nooit

Gr Fire-Freaks

Denk dat zoals jeroen zegt vandalisten prioriteit zijn omdat die en geld kosten en ook echt tot last zijn...
Tenminste dat hoop ik zelf ook een beetje....
En als ik sommige filmpjes op youtube zie heb ik daar eigenlijk helemaal niet zoveel probleempjes mee... zou nog net niet zelf de link ff opsturen naar de politie want je trapt ons echt onderuit door zulke filmpjes en daar kan ik niet zo goed tegen :angel:

tja die kans dat je gepakt word zit er altijd al in.... maar nu ze zich steeds meer op het internet gaan richten moet je wel uit kijken met het eventueel posten van filmpjes en collectie's...

zo als ik het zeg.. uit kijken met het posten van filmpjes met illegale cake's erop ( waar jij dus op staat ) en ( illegale) collecties ,en als ze vermoedens hebben staan ze zo voor de deur

Ach... ten eerste ben ik pertinent tegen vandalisme, of dat nu d.m.v. vuurwerk gebeurd of anders... Ik werk me in het zweet en betaal net zoals iedereen Belasting, behalve die puberale mannetjes waarvan hun kop vol zit met onder hoge druk staande en naar zweet ruikende steenpuisten die nooit enig besef hebben meegekregen van hun ouderlijk paar/voogden, en ik zal dus ten alle tijden zulkle praktijken afkeuren. Ik ben dus ook niet bang voor zulke acties, sterker nog ik juich het toe. Ik heb wel wat filmpjes voorbij zien komen op Youtube waarvan ik dacht man, man, man... als ik jou vader zou zijn...

Als ik dus ook zie dat iemand iets onnodig sloopt, bushokjes e.d., zal ik hem daar op aanspreken. En desnoods ook slopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
behalve die puberale mannetjes waarvan hun ******kop vol zit met onder hoge druk staande en naar zweet ruikende steenpuisten die nooit enig besef hebben meegekregen van hun ouderlijk paar/voogden, en

Ik begrijp je helemaal, maar ik zou het nog steeds op prijs stellen als je je qua taalgebruik een enigszins beperkt.
Ik ken genoeg van die vandalen, sommigen ervan zijn mijn vrienden. Het komt op me over alsof ze het gewoon doen voor zichzelf en niet om stoer te doen voor hun vrienden.
Ik heb ze vaak genoeg gezegd dat ik dit afkeur, en dat de pakkans gewoonweg veel te groot is.

Ik ga verder niets over ze zeggen, maar dit zijn gewoon goed opgevoede jongeren. Dit zijn geen puberale mannetjes die steenpuisten hebben en naar zweet ruiken. Dit zijn normale jongeren.

Ik wil niets goedpraten, ik deel jullie enkel mijn visie mee.

Voor de rest vindt ik het wel goed dat ze iets aan vandalisten doen, maar ik loop dus nu ook risico om opgepakt te worden voor iets dat ik maanden geleden gedaan heb. ("Gewoon" illegaal vuurwerk afsteken.)
Is een wat minder aangenaam gevoel.:wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Korte reaktie van mij;

Vuurwerkliefhebberij en vandalisme zijn twee totaal verschillende zaken. Als de politie vernielzuchtig tuig opspoort via YouTube dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Het is immers voor een groot deel die groep die het voor de oprechte vuurwerkliefhebbers verpest. Bovendien vind ik het getuigen van bijzondere stupiditeit hoe sommige vandalen zichzelf lachend op film vastleggen, terwijl ze een Zink 901 aan een verkeersbord aan het tapen zijn. Die gasten verdienen een harde aanpak. Geloof me, WIJ als vuurwerkliefhebbers zijn erbij gebaat als dit soort tuig via alle middelen wordt opgespoord en ter verantwoording wordt geroepen.

Groetjes,
Cameo

Het komt op me over alsof ze het gewoon doen voor zichzelf en niet om stoer te doen voor hun vrienden.
Ik heb ze vaak genoeg gezegd dat ik dit afkeur, en dat de pakkans gewoonweg veel te groot is.

Sorry hoor, maar dit is echt flauwekul. Heb jij ooit eens iemand gezien, of van iemand gehoord die voor zn eigen ikke alleen iets heeft staan slopen? Het is echt stoerdoenerij, en de rest volgt (meelopertjes gedrag) meestal wel dan.

Ik vind het dan ook niet meer dan logisch dat de Politie You tube aangrijpt om eens uitgebreid te gaan speuren naar vandalen. Feit dat jij zelf nu de kans loopt om gepakt te worden met ILLEGAAL vuurwerk, dat is jou risico. Je weet dat de kans ALTIJD aanwezig is dat je gepakt kunt worden met Illegaal vuurwerk.

Het is en blijft een strafbaar feit. Als jij zonodig je filmpjes van oud en nieuw online wil zetten zou je toch in je achterhoofd moeten hebben dat er altijd een kans is dat justitie daar wat mee kan.

Heb jij ooit eens iemand gezien, of van iemand gehoord die voor zn eigen ikke alleen iets heeft staan slopen?

Ja, dat leg ik toch uit in mijn vorige post.:wink:

En ik kan wel allerlei dingen gaan zeggen om dat te ondersteunen, maar uiteindelijk ben ik iemand wat er met zijn neus op zit.
Dus, wat het om die vrienden van me betreft kan ik zeggen dat ze het niet volgens het boekje doen.

Niettemin wil ik best geloven dat al die andere ventjes dit doen om stoerdoennerij..:wink:

Ze kicken erop om dingen kapot te maken, op te blazen.
Komt ook veel verveling aan te pas, beetje zoals kattekwaad uithalen, alleen dan serieuzer.

Maar laten we nu weer over de politie praten die op youtube naar vandalisten zoeken.:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan