Danza Curiosa

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1512
Artikelnaam: Danza Curiosa
Bruto Gewicht: 1.050 gram
Netto Kruitgewicht: 365 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Ongelooflijk felle spinning tails naar gouden coco en zilveren blinkende effecten.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: 45 meter
Afmetingen:
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: 32,50

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1512_-_geisha_-_danza_-_curiosa_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Film aan de startpost toegevoegd.

Deze vond ik helemaal niks aan, erg snel, geen goede uitwerking, past niet in de rest van de lijn.

Deze kwam inderdaad absoluut niet uit de verf en daardoor paste deze cake inderdaad niet echt bij de rest. Dat lijkt daardoor toeval. Ik ben dan ook benieuwd naar de eerstvolgende keer dat deze geschoten gaat worden!

Deze kwam inderdaad absoluut niet uit de verf en daardoor paste deze cake inderdaad niet echt bij de rest. Dat lijkt daardoor toeval. Ik ben dan ook benieuwd naar de eerstvolgende keer dat deze geschoten gaat worden!

ZEN heeft mij inmiddels bevestigd dat deze cake niet aan de verwachtingen voldeed! Oftewel: straks in december zal deze als het goed is niet zo zijn. Even het eerstvolgende beeldmateriaal afwachten!

Idee vind ik leuk. Tempo is nu iets te hoog. Als er inderdaad een forse prijs aankleeft, dan kan dit erg tegenvallen.

Iets minder hoog tempo, vier varianten met vier verschillende kleuren en een betaalbare prijs en je zet een set op de markt waar menig liefhebber wel iets mee kan.

ZEN heeft mij inmiddels bevestigd dat deze cake niet aan de verwachtingen voldeed! Oftewel: straks in december zal deze als het goed is niet zo zijn. Even het eerstvolgende beeldmateriaal afwachten!

Ja laten ze een nieuw schip komen uit China?

Tnx Lars. Maar dit filmpje is echter geen goede weergave van de effecten van deze cake. Ja, tijdens de filmavond vorig jaar kwam deze zo uit de verf maar zo was deze niet bedoeld. Sindsdien ben ik ook op zoek naar representatief bewegend beeldmateriaal...

Oef, wat een slecht cake, deze sla ik over dit jaar.

Euhm, het schijnt een hele goede cake te zijn die bij verschillende bezigers zelfs geliefd is om in shows te verwerken. Dan lijkt het me sterk dat deze slecht is zoals jij schrijft. Zoals ik hierboven aangeef is het filmpje absoluut niet representatief!

Zoals ik het nu zie vind ik het ook een slechte cake hoor Gizmo. Ik denk dat smaken verschillen!

Back
Bovenaan