[Full Loaded] Blockbuster

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
1-1572.jpg

Artikelnummer: 572
Artikelnaam: Blockbuster
Bruto Gewicht: 4.200 gr.
Netto Kruitgewicht: 450 gr.
Aantal Schoten: 30 Schots
Effectomschrijving: Silver crown bouquet, blue peony, colored glitter.
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: 25-30 m.
Adviesprijs: €65,-
Afmetingen: lxbxh: 340x230x230mm
Verpakkingseenheid: 2/1
Film: Vuurwerktoko.nl
Film: Demo Wolff 2007

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand deze nog geschoten? Ik ben wel benieuwd.. Ik heb 2 filmpjes gezien, eentje waar hij in een wat rustig tempo schoot, en een andere waarin 'ie te snel voorbij was.

Iemand?

:bye: :bye:

Alexy, mogge.
Ik heb de Block Buster zelf niet geschoten.
Afgelopen oud en nieuw stond hij wel op mijn lijstje om te kopen.
Ik heb de Blockbuster bij een demo gezien in december 2006.
Ik moet zeggen: een plaatje, echt waar. Nog mooier dan op de film
Ik heb hem echter niet genomen omdat ik hem bij nader inzien toch te duur vond omdat het blok binnen seconden weer afgelopen is.
Maar dat is een persoonlijke beslissing.
Block Buster blijft gewoon een mooie bak.
:wink: :wink:

Het is wel een schatje, vooral dat laatste salvo lijkt me zeer indrukwekkend om te zien. Op de prijs opzich valt niet veel af te dingen maar het zou wel een hardloper worden als het een tientje minder was geweest..
:bye:

dit zijn nou blokken waarvan ik keer op keer kan genieten , gigantische boeketten , zeer heldere kleuren , prachtige mine's , en topkwaliteit finale , eigenlijk zouden ze 'n volledige pot moeten maken van het gene wat er in de finale van de blockbuster te zien is . :bye::bye::bye:

dit zijn nou blokken waarvan ik keer op keer kan genieten , gigantische boeketten , zeer heldere kleuren , prachtige mine's , en topkwaliteit finale , eigenlijk zouden ze 'n volledige pot moeten maken van het gene wat er in de finale van de blockbuster te zien is . :bye::bye::bye:

Helemaal mee eens, deze cake is inderdaad geweldig, telkens weer bij het bekijken ervan. :D Je krijgt bij deze cake gewoon gegarandeerd een full sky, dit meerdere malen met mixed effecten van goede kwaliteit. Finaleschot met chrysantemum crackling valt bij velen in de smaak, zeker met dit formaat natuurlijk, je moet wel bedenken dat dit lucht in je straat compleet opvult. :rolleyes:

Voor een prijs van €65,- zullen mensen wellicht gaan twijfelen, maar in mijn ogen is dit een nette prijs voor zo'n dijk van een cake.

Erg prijzig inderdaad, ik hoop dat ze deze pot ook bij kuiper-koekange hebben, met ongeveer 30% korting is deze pot namelijk wel te betalen en zijn geld zeker waard...

Laatst bewerkt:
Je betaald er aardig wat voor maar je krijg er ook iets schitterends voor terug.
Hij heeft mooie mines en mooie luchteffecten.
Vooral de finale maakt deze cake helemaal af.
Echt een schoonheid dit!

dit was toch wel een van de bruutste blokken die ik had staan
meteen geschoten na de camuro king
en man o man wat een geweld:)
dikke mines met daarboven mooie blauwe peonys
en de crakling chry finale is gewoon bruut te noemen
de 35 die ik ervoor betaald heb was ie zeker waard
want voor 70 euro is ie net iets te snel

Hier bij mij in de buurt voor 125 euro; 3 cakes:
BLOCKBUSTER - TORPEDO - STARLIGHT, elk normaal grofweg 75 euro per stuk...100 euro korting op heel de set.

Helemaal mee eens, deze cake is inderdaad geweldig, telkens weer bij het bekijken ervan. :D Je krijgt bij deze cake gewoon gegarandeerd een full sky, dit meerdere malen met mixed effecten van goede kwaliteit. Finaleschot met chrysantemum crackling valt bij velen in de smaak, zeker met dit formaat natuurlijk, je moet wel bedenken dat dit lucht in je straat compleet opvult. :rolleyes:

Voor een prijs van €65,- zullen mensen wellicht gaan twijfelen, maar in mijn ogen is dit een nette prijs voor zo'n dijk van een cake.

Ik betwijfel het me of je er nog wat aan verdiend dan.

Back
Bovenaan