HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi
je moet op het veld klikken en dan komen de 3 winkels in beeld waar je uit kan kiezen
daarna op de datum klikken en dan kan je eronder de tijd aangeven
ge Jo

@Jo

Ik wil bij jullie nog even snel een bestelling doen. Alleen bij het kopje ophaallocatie kan ik niks invoeren en dus ook niet verder.

@jo nog een vraagje

Omdat het eerst niet lukte met bestellen zie ik dat ook niet heel mijn bestelling goed is doorgekomen.
Alleen moet ik dan nu weer 75 euro bestellen of kan ik dit nog doorgeven?

Zo 8e en laatste bestelling (Bij haokan) is deur uit. Inmiddels al voor 1469.51 euro besteld. Denk dat Jo wel tevreden is :p.

Moet alleen nog 4x Titanium Thunder 70 schots van evolution hebben en dan ben ik compleet, als je die 4 kan regelen Jo voor een leuk prijsje dan bestel ik ze ook bij jou :wink:

8x Fluitbak 500 schots
4x Zena Golden Box 70 schots
2x Raptor 111 schots
2x Razor 111 schots
4x Crackling Wave 36 schots
2x Royal Celebration Box 196 schots
6x Igination Fontein
20x Romeinse Kaars 10 balls 10 stuks
8x Raw Whistler 40 schots
1x Zena Cake Box 144 schots
4x Vulcan
4x Crackling Whistler 200 schots
2x Loving War 30 schots
2x Day Dream 30 schots
6x Matrix 25 schots
1x Disco Flitsers 10 stuks

@jo

komen er dit jaar ook weer van die pakketten voor €75 euro waar dan allerlei vuurwerk in zit net als vorig jaar?

Sorry die komt bij ons niet in de collectie voor

Zo 8e en laatste bestelling (Bij haokan) is deur uit. Inmiddels al voor 1469.51 euro besteld. Denk dat Jo wel tevreden is :p.

Moet alleen nog 4x Titanium Thunder 70 schots van evolution hebben en dan ben ik compleet, als je die 4 kan regelen Jo voor een leuk prijsje dan bestel ik ze ook bij jou :wink:

8x Fluitbak 500 schots
4x Zena Golden Box 70 schots
2x Raptor 111 schots
2x Razor 111 schots
4x Crackling Wave 36 schots
2x Royal Celebration Box 196 schots
6x Igination Fontein
20x Romeinse Kaars 10 balls 10 stuks
8x Raw Whistler 40 schots
1x Zena Cake Box 144 schots
4x Vulcan
4x Crackling Whistler 200 schots
2x Loving War 30 schots
2x Day Dream 30 schots
6x Matrix 25 schots
1x Disco Flitsers 10 stuks

Vorig jaar hadden we veel niet CE vuurwerk waar ik die pakketten van gemaakt had.
Niet CE is allemaal op dus er zullen geen samengestelde pakketten gemaakt worden.
Ons eigen merk TRIBAL is in productie nu en we hopen dat we de spullen over een maand in onze webshop
kunnen plaatsen. de bedoeling is dat we deze producten met een feestelijke korting voor een bepaalde tijd in onze webshop gaan aanbieden

@jo

komen er dit jaar ook weer van die pakketten voor €75 euro waar dan allerlei vuurwerk in zit net als vorig jaar?

Filmpjes zijn bij de TRIBAL producten toegevoegd

Zitten mooie producten tussen, mijn complimenten. Worden de gelijknamige producten, de a, b en c naast dat ze los worden verkocht ook in een set van drie verkocht en zo ja.... worden de prijzen dan vermenigvuldigd met drie of wordt er voor een set een andere prijs berekend ?

We gaan ze ook in sets verkopen de prijs wordt dan wat lager per product

Zitten mooie producten tussen, mijn complimenten. Worden de gelijknamige producten, de a, b en c naast dat ze los worden verkocht ook in een set van drie verkocht en zo ja.... worden de prijzen dan vermenigvuldigd met drie of wordt er voor een set een andere prijs berekend ?

Niewe webshop online - introductiekorting TRIBAL producten

Niewe webshop online - introductiekorting TRIBAL producten

De nieuwe webshop is online en we geven een mooie introductiekorting op de TRIBAL producten

Met trots kunnen we melden dat onze nieuwe webshop online is (bij sommigen kan het even duren voordat de niewe webshop te zien is dit heeft te maken met je router kan soms even duren).
Er zitten veel vernieuwingen in zodat wij alle bestelingen beter in beeld hebben en dus kleinere kans op vergissingen, omdat iedere winkel nu een eigen shop heeft en dus ook een eigen voorraad.
Verder is de agenda verbeterd zodat we de afhaalmomenten beter kunnen spreiden en evt kunnen sturen.
vanaf nu worden ook al de bestellingen die je plaatst in 1 afhaalorder verzameld.
daarnaast zitten er nog veel meer geavanceerde tools in.
We hebben de site in een testomgeving goed getest maar als nu hij live is kunnen er nog altijd bugs inzitten.
Mocht je toevallig wat tegenkomen wat niet klopt graag even mailen naar ons [email protected]
We hebben alle bestellingen overgeheveld van de oude webshop naar de nieuwe en iedereen die een bestelling heeft gedaan in de oude webshop zal morgen een instuctiemail krijgen hoe dat hij in zijn nieuwe account kan komen.

Omdat we sins vorig jaar explosief zijn gegroeit in de verkoop hebben we ook veel geleerd hoe dat we dit jaar de afhandeling in de winkels beter kunnen doen. De webshop is hier ook een onderdeel van.

Verder willen we eigen merk TRIBAL met een feestelijke korting introduceren en deze actie is geldig in de maand oktober.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Hoe kun je überhaupt inloggen en waarom zijn de prijzen ( zonder korting ) op de nieuwe website een stuk hoger dan hier bij de producten topics ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan