Video Clip preview - jaarwisseling 06-07

Ben bezig met een video clipje te maken gemonteerd op muziek.
hier (is niet meer, wachten tot hij klaar is maar... ) een preview

:bye:

Laatst bewerkt:
Je moet mijn AVP promo eens bekijken, misschien leer je er misschien wat van. Het begin is er in iedergeval.

klikt *hier* voor die bewuste promo :wink:

Het is toch een topic voor gemaakt videoclipjes of zie ik dat verkeerd :rolleyes:
Maarja over de preview van rollende babba dan maar even om mattenfreak blij te maken :wink: Ziet er op zich al wel goed uit al switch je op een gegeven moment wel heel snel en weet niet of dat, zelfs op de muziek, wel zo een mooi beeld geeft... Maar ben benieuwd naar de rest :wink:
(zo goed mattenfreak?? :rolleyes: :D )

Het is toch een topic voor gemaakt videoclipjes of zie ik dat verkeerd :rolleyes:
Maarja over de preview van rollende babba dan maar even om mattenfreak blij te maken :wink: Ziet er op zich al wel goed uit al switch je op een gegeven moment wel heel snel en weet niet of dat, zelfs op de muziek, wel zo een mooi beeld geeft... Maar ben benieuwd naar de rest :wink:
(zo goed mattenfreak?? :rolleyes: :D )

Ligt eraan hoe je het leest inderdaad, na het nogmaals te lezen zie ik ook meer in hoe jij dit topic ziet. :wink: Heb mijn post maar weggehaald, gaan jullie maar lekker verder over de clips. :)

Hmm editing is beetje minimaal, en het loopt iid bij mij niet synchroon.
en naar mijn mening beetje onzinnig om voor een relatief kort filmpje een preview te maken, maar wel leuk om te zien hoor

Ligt eraan hoe je het leest inderdaad, na het nogmaals te lezen zie ik ook meer in hoe jij dit topic ziet. :wink: Heb mijn post maar weggehaald, gaan jullie maar lekker verder over de clips. :)

Boeman! hehehehehehe

affijn, mijn promofilmpje van AVP is gewoon goed Firespree, pardon ik bedoel de beste.... testen bewijzen het :wink: .... en dat mág bést gezien worden

als er vragen omtrend montage kwesties let me know

Nou dan heb ik wel een vraag almachtige RedBaron :applause: :handsup: :yes: :thumbsup: :thumbup:
Hoeveel mensen heb je omgekocht????? :angel:

@ Ramon uhmmm.... mag natuurlijk altijd je mening uiten maar mag best wat minder bekritiserender...

Ik heb zo mijn contacten :wink: nee zonder gekheid.. alles is totaal eerlijk gegaan. ik ben trouwens op dit moment bezig aan een nieuwe demovideo voor Alpeco Fireworks. Misschien hebben jullie de oude wel eens gezien op www.alpeco.be deze is namelijk ook van mijn hand.

Nou dan heb ik wel een vraag almachtige RedBaron :applause: :handsup: :yes: :thumbsup: :thumbup:
Hoeveel mensen heb je omgekocht????? :angel:

Laatst bewerkt:
Je moet mijn AVP promo eens bekijken, misschien leer je er misschien wat van. Het begin is er in iedergeval.

klikt *hier* voor die bewuste promo :wink:

Ja heel goed gedaan, maar jij hebt natuurlijk ook heel erg goed filmmateriaal. Ik ga geen materiaal gebruiken van anderen.
Ook vind het het jammer dat ik overal dezelfde soort muziek hoor, overal waar ik shows zie op internet. Er is nooit eens een filmpje waar de energie ervan af spat.

En je moet niet vergeten, monteren van NL potten met muziek is geen spretje, shells daar in tegen zijn makkelijker te gebruiken in een video montage.

En ik wil knallen horen en niet alleen zien, gecombineerd met muziek.

Maar dat is mijn mening hoor. :D

Laatst bewerkt:
Ja eigenlijk heeft RedBaron het zichzelf wel heel makkelijk gemaakt :angry: en dan nog winnen xD
Ik daarentegen heb genoeg verschillende soorten vuurwerk laten zien en ook allerlei soorten muziek waaronder natuurlijk een paar klassiekers maar ik zal weer even op houden op RedBaron af te geven(ga wel verder in de kroeg)(waarom heb je mijn stem trouwens niet gekocht??? :bonk: xD)

Ben trouwens wel heel benieuwd naar de rest...
Ik ga volgend weekend filmen voor de videoclip van mijn buurjongetje dat eindrseultaat komt hier ook wel te staan :wink:

Hahahaha U is jaloers????? :D

Ik vertrek eind Januari naar Parijs om daar een videoclip te gaan opnemen voor een zang duo. Bedoeling is aan de seine, eiffeltoren enz. Wordt denk ik een hele ondernemeing. Maar we gaanm op ons verzoek óók nog even draaien bij het prachtige Chateau van Chantilly. Ik denk dat we ook de tuin dan maar aan doen. Het is de lokatie waar ze Nuits de Feu altijd houden.. ik wil het dan wel eens zien als het totaal uitgestorven is :wink:

Ja eigenlijk heeft RedBaron het zichzelf wel heel makkelijk gemaakt :angry: en dan nog winnen xD
Ik daarentegen heb genoeg verschillende soorten vuurwerk laten zien en ook allerlei soorten muziek waaronder natuurlijk een paar klassiekers maar ik zal weer even op houden op RedBaron af te geven(ga wel verder in de kroeg)(waarom heb je mijn stem trouwens niet gekocht??? :bonk: xD)

Ben trouwens wel heel benieuwd naar de rest...
Ik ga volgend weekend filmen voor de videoclip van mijn buurjongetje dat eindrseultaat komt hier ook wel te staan :wink:

Gezellig daar...

nuits_feu_jpg.jpg

Hahahaha U is jaloers????? :D

Ik vertrek eind Januari naar Parijs om daar een videoclip te gaan opnemen voor een zang duo. Bedoeling is aan de seine, eiffeltoren enz. Wordt denk ik een hele ondernemeing. Maar we gaanm op ons verzoek óók nog even draaien bij het prachtige Chateau van Chantilly. Ik denk dat we ook de tuin dan maar aan doen. Het is de lokatie waar ze Nuits de Feu altijd houden.. ik wil het dan wel eens zien als het totaal uitgestorven is :wink:

Boeman! hehehehehehe

affijn, mijn promofilmpje van AVP is gewoon goed Firespree, pardon ik bedoel de beste.... testen bewijzen het :wink: .... en dat mág bést gezien worden

als er vragen omtrend montage kwesties let me know

Ik denk dat het filmpje nou niet zo zeer goed is door het editwerk, ik denk meer omdat het beeldkwaliteit zo ontsettend goed is + dat je een mooie show had gefilmt ;) en de muziek is opzich ook wel redelijk goed uitgekozen.

Laatst bewerkt:
Ben wel met je eens dat zijn videomateriaal en muziek uitzonderlijk zijn maar daar heeft ie natuurlijk ook zelf voor gezorgd...En het editen is ook zeker heel netjes gedaan...misschien voor jou standaarden niet heel indrukwekkend maar wel erg goed!!
Ben ook wel benieuwd van jou na al deze kritiek die me toch wel behoorlijk wat laat verwachten van jou filmpjes...

Ben wel met je eens dat zijn videomateriaal en muziek uitzonderlijk zijn maar daar heeft ie natuurlijk ook zelf voor gezorgd...En het editen is ook zeker heel netjes gedaan...misschien voor jou standaarden niet heel indrukwekkend maar wel erg goed!!
Ben ook wel benieuwd van jou na al deze kritiek die me toch wel behoorlijk wat laat verwachten van jou filmpjes...

Ik weet redelijk wat af van videoedit software hoor ;)
heb oa gewerkt met adobe premiere, after effects, final cut pro, vegas
Heb nu alleen het probleem dat ik die software niet goed kan laten draaien op me pc, omdat dat kloteding uit de steentijd komt, maar ik heb als het goed is krijg ik rond september een nieuwe laptop ;) (voor mijn grafische opleiding)

Back
Bovenaan