jwtjuh
VWC lid
Vandaag weer me camera opgehaald. Nikon kon niets vinden... Reparatieomschrijving. Defect als omschreven na uitgebreid testen niet geconstateerd. Camera gecontroleerd en in orde bevonden.
Blijft het toch raar vinden. Het klinkt nog steeds zo vaag. Had op internet een filmpje gevonden van een andere Nikon coolpix camera, en daar klonk het precies hetzelfde. Dus misschien hoort het wel zo en is het bij alle coolpix camera's.
Even een vraag in het algemeen, in Maart ga ik dus naar Valencia voor Las Fallas. Alleen wil ik hier nog een camera voor kopen omdat ik het toch wel graag op film wil hebben. Dus ik ben nu aan het zoeken voor een videocamera, prijscategorie €150-€180. Zag zelf de De Sony HDR-CX220E. Weet alleen niet of het een goeie/redelijke videocamera is (Film kwaliteit en geluid).
Alle hulp is welkom![]()
Wat vreemd zeg. Wel heel erg slecht geluid dan (no offense)

Maar aan de andere kant is het natuurlijk ook geen videocamera, ik denk dat ze 'm meer gemaakt hebben om foto's mee te maken

Verder succes met het vinden van de juiste camera, met Sony heb ik geen ervaring dus daar kan ik je helaas niet verder mee helpen

Jwtjuh