HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff Jo, kan amper op adem komen van m'n bestellingen afgelopen jaar, wil je me zo graag terug zien? :)

Vooruit dan maar :)
Ff snel lijstje maken :)

Shock Syndrome mag je inderdaad houden haha. Heb m'n ogen op 2 andere cakes, waar er bij 1 nog maar een paar van aanwezig zijn. De ander maak ik me weinig zorgen over eigenlijk.

Haokan Update

Haokan Update

Hoogstwaarschijnlijk zal ook in de loop van volgende week de webshop worden uitgebreid met zena producten. We zijn nog in onderhandeling daarover

Zo ik hier enkele reacties verwijderd omdat dit over voetbal ging en niet over Haokan :D

Graag ontopic dus, over voetbal kan je in de chat of slowchat wel hebben, mits dit uiteraard niet uit de hand loopt :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoogstwaarschijnlijk zal ook in de loop van volgende week de webshop worden uitgebreid met zena producten. We zijn nog in onderhandeling daarover

Da s mooi om te horen. Jullie zijn alweer goed bezig zie ik. Net in t nieuwe jaar en we kunnen alweer aan de bak om lijstjes samen te stellen. Ik zit ver van jullie af maar je weet nooit...

Na alles gelezen te hebben. Ik heb zelf ook in een vuurwerkwinkel in Amsterdam gewerkt. En ja ik heb daar ook wel eens meegemaakt hoe gruwelijk fout het kan gaan met die voorbestellingen.
Je bent afhankelijk van de aanvoer (en vooral met produkten van meerdere importeurs is dat extra lastig). Dan de opslag. Liefst zou je ALLES vooraf klaar willen zetten, maar dan kan gewoon vaak niet doordat je niet teveel voorbestellingen kwijt kunt in de bunker. En last but not least heb je vervolgens te maken met je eigen discipline, ben je niet zeer gedisciplineerd bij het bijhouden van je voorraad en er ontstaan wat kleine foutjes dan dondert gelijk het hele kaarten huis in elkaar. Dus ja gun ze even het voordeel van de twijfel, ze zullen zichzelf ook vast wel realiseren waar het beter kan.

Pffff en me loon komt 22 januarie :(... Zal er wel een hoop voorbij vliegen haha.. maar goed positief blijven.. het is pas januarie !! Hahahaha kun je nagaan.. januarie.

Top!

Alleen even een vraagje, Je bestelling moet minimaal €75 zijn, alleen als je er daarna nog wat bij wilt bestellen moet je weer aan die €75 komen... Wat vast een aantal mensen tegenhoud om meerdere bestellingen te plaatsen. Zou het niet wat zijn dat als je al eenmaal voor €75 hebt besteld, je daarna gewoon producten er bij kan bestellen en niet aan de €75 hoef te komen.

Beste Jo,
wanneer de Zena producten in de shop komen, zullen dit dan ook actie's zijn of gewoon adviesprijzen?

Voor nu is het voor elke bestelling € 75,-
In de nieuwe webshop hoef je alleen de eerste keer voor € 75 te bestellen en daarna kan je gaan toevoegen. Het kan nog wel even duren voor dat de nieuwe webshop klaar is er wordt aan gewerkt.

Top!

Alleen even een vraagje, Je bestelling moet minimaal €75 zijn, alleen als je er daarna nog wat bij wilt bestellen moet je weer aan die €75 komen... Wat vast een aantal mensen tegenhoud om meerdere bestellingen te plaatsen. Zou het niet wat zijn dat als je al eenmaal voor €75 hebt besteld, je daarna gewoon producten er bij kan bestellen en niet aan de €75 hoef te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan