Zena Megastore Olen

Leuke actie hoor. Even een vraagje, de kortingen gelden in principe per cake of item en niet per definitie per karton, is dat juist?

Voorbeeld:

New messier kost 9,75 50% 4,88 x 12 =58 euro voor een karton
Dus per cake korting en dan x het aantal voor een karton

Jongens ik snap dat het kei mooi is dat ze die korting geven en dat je er over wil praten,maar een beetje dom om te melden dat je gaat halen,wat je gaat halen,wanneer je het gaat halen.
Zijn er nog niet genoeg jongens gepakt in 2013 ???

Jongens ik snap dat het kei mooi is dat ze die korting geven en dat je er over wil praten,maar een beetje dom om te melden dat je gaat halen,wat je gaat halen,wanneer je het gaat halen.
Zijn er nog niet genoeg jongens gepakt in 2013 ???

Is met een korreltje zout te nemen, op dit forum zitten weinig handelaren meer liefhebbers en dat weet de politie ook :)

Bij deze een paar handige Kortings-Lijsten.
Het gaat om de Batterijen, Knalproducten, Pijlen en Pakketen.
De prijzen zijn de kortingen die je sws krijgt dus alles wat meer is is altijd meegenomen.
Je kan ze ook uitprinten zodat je een indicatie kunt maken wat je wilt en wat het sws kost.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
iemand een idee of de Valencia 150 nog in het assortiment zit?
Die kom ik niet meer tegen op de lijsten en site. :(
Vond ik zo'n tof product.

Is met een korreltje zout te nemen, op dit forum zitten weinig handelaren meer liefhebbers en dat weet de politie ook :)

Met andere woorden omdat de politie weet dat je geen handelaar bent komen ze niet.???dat is goed dat ik dat weet. Ik ben geen handelaar want ik zit hier nu op het form,kan ik mijn huis vol laden zonder dat ze komen. Bedankt voor de tip.:bonk:

Al kijk meneer de agent ook toe naar dit forum.

Met andere woorden omdat de politie weet dat je geen handelaar bent komen ze niet.???dat is goed dat ik dat weet. Ik ben geen handelaar want ik zit hier nu op het form,kan ik mijn huis vol laden zonder dat ze komen. Bedankt voor de tip.:bonk:

T is toch wel belachelijk dat ze hun klanten een eigen prijslijst laten maken :bonk:
Gewoon overal een euro neerzetten :D

Nee, zonder gekheid. Vind het juist handig. Geen druk, gewoon relax rondkijken en als je een lijstje hebt (al dan niet zonder prijzen) gewoon inleveren. Aanvullen of schrappen kan dan altijd nog.

Zena Vuurwerk pakt weer uit met mega kortingen!

titel.1.png

Meer info: http://eepurl.com/L2Ny5

Kortings lijsten zijn weer up-to-date.

de Mines, Exponential, Match cracker, Mini piano, The Mammoth en de Centipede zijn nu correct geprijsd.

Zie Pagina 118 voor de Lijsten

Back
Bovenaan