Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van top naar flop.
Nu er zogenaamt meer kruit in zit verwerkt is hij in eens mager..
Beetje raar niet?
Wat bedoel je nou eigenlijk met deze uitspraak? Ja de context van het geheel begrijp ik, maar is er iets specifieks (behalve het aantal pts) veranderd aan dit product dan?
Wat bedoel je nou eigenlijk met deze uitspraak? Ja de context van het geheel begrijp ik, maar is er iets specifieks (behalve het aantal pts) veranderd aan dit product dan?
Heb je die niet op film staan dan Tristen?Ik had de nieuwe versie van de cake.
Wat ik merkte was dat hij heeel erg snel leeg was.
Het was meer een salvo dan verschillende.
Het duurde maximaal 3 seconden, best jammer het was geweld.
De eerste keer deze cake, maar had er meer van verwacht en iets langer plezier, ook leken de effecten kleiner dan wat ik op filmpjes zie. Maar dat kan ook door de camera komen.
@Gijs, weet je zeker dat dit niet de oude versie was of een andere die werd geschoten? Er zijn er inmiddels zoveel: met flappen (doos) aan de zijkant, zonder flappen (doos) aan de zijkant, met meer kruitinhoud enz enz.
Met de wind heeft het niets te maken..
Volheid van het boeket heeft niets met de wind te maken.
Was de laatste versie ja, want dit was een karton. en sinds dit jaar pas kartonnen met 6st.
Wat ik begrepen heb (Weet natuurlijk niet of dit 100% waar is) is dat crackling en brocade heel fijn kruit bevatten. wanneer dit tot ontbranding komt in de lucht en het waait, dit heel makkelijk uitwaait..
Sonde dat jullie er zoveel klachten over hebben, bij mij was ie echt niet slecht.