Screaming Salute

Vreemd deze... heb nog niet eerder meegemaakt dat Royall terug ging in kwaliteit. Hopen op een maandag morgen exemplaar want ik heb er ook al een paar besteld..

Vreemd deze... heb nog niet eerder meegemaakt dat Royall terug ging in kwaliteit. Hopen op een maandag morgen exemplaar want ik heb er ook al een paar besteld..

Ik heb hem bij Slooijer gezien en vond hem net als vorig jaar. De salutes van deze zijn gewoon wat zachter dan de andere knalcakes van Royal. En anders neem je de Cybercop van Katan deze heb ik ook besteld.

Ik heb hem bij Slooijer gezien en vond hem net als vorig jaar. De salutes van deze zijn gewoon wat zachter dan de andere knalcakes van Royal. En anders neem je de Cybercop van Katan deze heb ik ook besteld.

Goed om te horen. Tja, deze cakes koop je ook niet voor de salutes natuurlijk. Combi goede fluit en snoeiharde salute is binnen ons consumentenvuurwerk niet mogelijk met de huidige wet- en regelgeving.
Neemt niet weg dat ik het eerste filmpje echt bedroevend vind.
Maarja, afwachten dan maar weer. :)

Zo, dat is serieus beroerd ja! Fluit is wat zwak, salutes doen het niet lekker (veel sterren!) en er valt zelfs ee stil momentje op...hmmpf zonde, ik heb een karton deze bakjes.:angry:.
En ik niet van Royal gewend.

Kwaliteit van screaming salute is nog steeds hetzelfde niks aan verandert? over de sterren in de salutes.. dit is al zovaak uitgelegd dat het moet volgens keuring etc.. (gebruik search knop maar voor uitleg erover)

Kwaliteit van screaming salute is nog steeds hetzelfde niks aan verandert? over de sterren in de salutes.. dit is al zovaak uitgelegd dat het moet volgens keuring etc.. (gebruik search knop maar voor uitleg erover)

Het verhaal van de sterren en zogenaamde noodzaak ervan ken ik. Maar er zijn meer dan genoeg producten die een veel zuiverdere salute laten zien dan deze. Het kan dus wel.
Op sommige momenten lijkt het in het genoemde filmpje zelfs meer op een mislukt boeketje dan op wat losse witte sterren. Soms lijken de sterren zelfs te blinken.
Maar goed, we gaan het in de straat wel even afwachten. Meestal valt het reuze mee als je er op 5-10m vanaf staat. :)

Ook een cake besteld en vind hem erg leuk. Bij deze moet je het niet voor de knal doen omdat die gewoon niet zo hard is dan andere knalblokken, maar de combinatie met fluit en de duur van deze cake is het een erg leuk ding. Ik had niet verwacht dat hij zo lang zou duren terwijl er toch een goed tempo in zit.

Rechtse cake ging niet af dus per een, mooist in HD:

Net de 2012 versie afgestoken, wat een beest! Heerlijke bak!

Het is een leuke bak hoor, maar wel een zachte burst. Aantal siercakes knalden deze er met gemak uit. Wel leuk zijn de fluiters/tails van deze cake en dat hij goed lang duurt.

Het is een leuke bak hoor, maar wel een zachte burst. Aantal siercakes knalden deze er met gemak uit. Wel leuk zijn de fluiters/tails van deze cake en dat hij goed lang duurt.

De burst is er alleen om de fluit af te maken i.m.o. Als je deze om 10 uur afsteekt staat iedereen met z'n oren dicht. Wat een geluid.

De burst is er alleen om de fluit af te maken i.m.o. Als je deze om 10 uur afsteekt staat iedereen met z'n oren dicht. Wat een geluid.

Klopt, maar alsnog had van mij de burst net ietsje harder gemogen. Maar het is wel een lekker herrieschopper natuurlijk.

Gister per 2 geschoten, erg lekkere fluit en de knallen zijn een leuk extraatje. Ondanks dat dit een topper is dit jaar misschien de Whistle Blower maar eens aanschaffen want die is ook erg gaaf!

Laatst bewerkt:
Super cake! Lekker tempo wat niet al te snel is waardoor je lekker lang kunt genieten van de fluiten. Hier begon het helaas met de finale, maar dat maakte niet veel uit. Volgend jaar zeker weer!

Beste in HD:

Back
Bovenaan