[Dynasty] Over the Rainbow

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 855
Artikelnaam: Over the Rainbow
Bruto Gewicht: 700 gr.
Netto Kruitgewicht: 73 gr.
Aantal Schoten: 14 Schots
Effectomschrijving: 14 Schoten komen uit dit potje! Effect: rode, groene, blauwe en gele sterren met fluit en crackling en zwermende bijtjes.
Tijdsduur: 10 sec.
Stijghoogte: 20-25 m.
Richtprijs: 6,-
Verpakkingseenheid: 24/1
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

Laatst bewerkt:
Voor die zes euro vind ik het een leuk en gevarieerd potje.
Oke het is niet spektaculair, maar zeker schoon en leuk.

wow , voor 6,00 is deze prachtig , eerst flinke fluiters , daarna gekleurde mine's met hummers en als finale 5 vette boeketjes , komt zeker wel 'n paar keer in m'n collectie .

Eindelijk een filmpje:D

Weer een mooi goedkoop potje van dynasty:D

Lekker veel varriatie en er komt best wel veel uit zo'n klein potje en dat nog voor 6 euro ook:D
Gewoon een "must have" voor mensen met een klein budget.
Bedankt voor het filmpje Jupilerfreak.

:bye::bye::bye:

de fluiten waren slecht , de mine's waren goed , en de effecten kon je geen effecten noemen , omdat ze serieus uit elkaar vielen , en het 3 balletjes voorstelde .

Leuk potje vond ik het wel, de effecten die er uit kwamen waren groter dan verwacht.

Ik zit eraan te denken om dit potje nog te kopen tijdens de verkoopdagen. Maar Three of a kind is ook wel hel leuk. En die kost ook 6,95. Wat raden jullie mij aan?

ik zeg three of a kind vind dit gewoon 3 toppertjes voor geen geld, erg leuk voor in de vooravond. de over the rainbow heb ik ook een aantal keren gehad maar dit stelt niet veel voor. wel leuk maar niet zo goed als het three of a kind ass.

Back
Bovenaan