Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@Orthen, wat is er bekend van de China by Night? Wat gaan jullie daarmee doen?
Deze gaan wij niet uitleveren.
Wij hebben niet de tijd om de afgekeurde potten eruit te halen en er 2 andere in te doen en je dus dubble krijgt.
Gr
Beste liefhebbers freaks forumers en trouwe klanten.
Vandaag hebben we van Lesli vernomen dat we niet voldoende aantallen van de Pamela en Big moma geleverd gaan krijgen.
Ook hier gaan we natuurlijk weer proberen een oplossing voor te vinden.
Indien er mensen zijn die 1 of beide artikelen besteld hebben wil ik vragen een mail te sturen met een eventuele vervanger of dat men het bedrag retout zou willen hebben.
We vinden het heel vervelend echter hadden we al het e.e.a. verwacht.
Helaas kunnen we moeilijk op dit soort problemen anticiperen daar we dit jaar een erg uitzonderlijk jaar hebben met verlate containers,afgekeurde producten, Items die niet op tijd of helemaal niet aan komen en ga zo maar door.
Onze excuses voor dit probleem maar we doen wat we kunnen.
gr
VuurwerkOrthen
hebben daar alle winkels dus last van ?
Beste liefhebbers freaks forumers en trouwe klanten.
Vandaag hebben we van Lesli vernomen dat we niet voldoende aantallen van de Pamela en Big moma geleverd gaan krijgen.
Ook hier gaan we natuurlijk weer proberen een oplossing voor te vinden.
Indien er mensen zijn die 1 of beide artikelen besteld hebben wil ik vragen een mail te sturen met een eventuele vervanger of dat men het bedrag retout zou willen hebben.
We vinden het heel vervelend echter hadden we al het e.e.a. verwacht.
Helaas kunnen we moeilijk op dit soort problemen anticiperen daar we dit jaar een erg uitzonderlijk jaar hebben met verlate containers,afgekeurde producten, Items die niet op tijd of helemaal niet aan komen en ga zo maar door.
Onze excuses voor dit probleem maar we doen wat we kunnen.
Wij vragen iedereen niet te gaan mailen of bellen.
Wij gaan iedereen die deze items in bestelling hebben contacteren en een oplossing bespreken.
gr
VuurwerkOrthen
Shitzzzzz, de pamela had ik dus ook!!:(
Dus nu de CBN en de Pamela niet.. dat is al 95 euro aan andere producten...
Dat wordt goed uitzoeken dan, zonde!
@Orthen, krijgen jullie dan sowieso niets geleverd, of sommige dan weer wel?
Scheelt toch weer 1/3 van de lijst, kan ik misschien beter een (doorlont) box nemen voor die prijs met bijbetaling ofzo.