Vuurwerk Orthen

(Dit is niet ! onaardig bedoelt)

Is het natuurlijk wel zo, als een winkelier allemaal aanvullende regels, waarmee je akkoord bent gegaan (omdat je hebt betaald). Deze moet naleven.

Ja,..... maar van mijn beroep uitgaande is het wel zo, dat er voorwaarden door u opgesteld kunnen worden maar of deze rechtsgeldig, redelijk zijn is aan de wet.

Dus in het kort, voorwaarden zijn niet altijd zoals ze er staan, ook daar zijn regels voor.

Als het een koop is van geen maatwerk, bederfelijke producten is er een afkoelings-periode vanaf de daadwerkelijke levering. Dus geld retour, onmacht of niet zo is de wet nu eenmaal.

Orthen lost alles netjes op, kon nadenken over een vervanger of het geld terug krijgen, voor het laatste gekozen omdat ik denk dat de Zena boxen goede vervangers zijn, wel vind ik het jammer dat ik deze niet bij Orthen kon bestellen, na al hun moeite gunde ik ze dat.

Toch kom ik nog langs voor een aantal producten, ben benieuwd naar de knalbakken van Evolution! :D

Beste liefhebbers freaks forumers en trouwe klanten.

Vandaag hebben we van Lesli vernomen dat we niet voldoende aantallen van de Pamela en Big moma geleverd gaan krijgen.

Ook hier gaan we natuurlijk weer proberen een oplossing voor te vinden.
Indien er mensen zijn die 1 of beide artikelen besteld hebben wil ik vragen alvast te bedenken wat je als vervanger wilt of men je bedrag retout wilt hebben.
We vinden het heel vervelend echter hadden we al het e.e.a. verwacht.
Helaas kunnen we moeilijk op dit soort problemen anticiperen daar we dit jaar een erg uitzonderlijk jaar hebben met verlate containers,afgekeurde producten, Items die niet op tijd of helemaal niet aan komen en ga zo maar door.

Onze excuses voor dit probleem maar we doen wat we kunnen.
Wij vragen iedereen niet te gaan mailen of bellen.
Wij gaan iedereen die deze items in bestelling hebben contacteren en een oplossing bespreken.

gr
VuurwerkOrthen

Laatst bewerkt:

Vandaag hebben we van Lesli vernomen dat we niet voldoende aantallen van de Pamela en Big moma geleverd gaan krijgen.

Indien er mensen zijn die 1 of beide artikelen besteld hebben wil ik vragen een mail te sturen met een eventuele vervanger of dat men het bedrag retout zou willen hebben.

Helaas kunnen we moeilijk op dit soort problemen anticiperen daar we dit jaar een erg uitzonderlijk jaar hebben met verlate containers,afgekeurde producten, Items die niet op tijd of helemaal niet aan komen en ga zo maar door.

gr
VuurwerkOrthen

Jammer ik had de Pamela besteld. Leek me een leuke cake voor het geld. Ik vind het wel super dat we daar nu al over geïnformeerd worden. Ik ga even kijken of er een redelijk alternatief voor is.

Dit is dus echt een k l o t e zooi, ik had 4 dingen besteld. De GOE, pamela, big momma en king cobra. Nu kunnen er 3 niet van worden geleverd......:mad: ik baal , hopelijk komt er een goede oplossing, ik heb orthen net gemaild, nu wachten..

Indien er mensen zijn die 1 of beide artikelen besteld hebben wil ik vragen een mail te sturen met een eventuele vervanger of dat men het bedrag retout zou willen hebben.

Wij vragen iedereen niet te gaan mailen of bellen.
Wij gaan iedereen die deze items in bestelling hebben contacteren en een oplossing bespreken.

gr
VuurwerkOrthen

Que? :wink:

Mooi dat ik het nu weet, net ook de betaling gedaan. Karton Triple Treasure begint al dichterbij te komen met bijbetaling. :) Ik zal al naar vervangers kijken, heb nog veel op de reserve lijst staan.

Mensen, vergeet niet dat Orthen en alle andere winkels hier niets aan kunnen doen, ik krijg vaak het idee dat mensen verwachten dat ze vervangende producten krijgen met een meer waarde dan hun bestelde product, maar dit is helemaal niet rechtvaardig.
Ik denk dat dit nog maar het begin is van de producten die niet tot weinig geleverd gaan worden.
ook snap ik dat iedereen baalt! maar er is weinig aan te veranderen.

Beste orthen.

Is er al bekend of de total event box van crown geleverd gaat worden...? Of heb je deze inmiddels al vinnen?
Hoor het graag.

Gr

Volgens mij verwachtte niemand in dit topic een meerwaarde vervanger. Freaks kennen heus het verschil wel tussen onmacht. Bijv. GOE ligt gewoon in de bunker en wordt dus ook veilig opgeslagen.
Het is meer het aantal omdat BM 'n display box is: bij mij zes cakes 'n alternatief voor vinden.

Shitzzzzz, de pamela had ik dus ook!!:(
Dus nu de CBN en de Pamela niet.. dat is al 95 euro aan andere producten...
Dat wordt goed uitzoeken dan, zonde!

@Orthen, krijgen jullie dan sowieso niets geleverd, of sommige dan weer wel?
Scheelt toch weer 1/3 van de lijst, kan ik misschien beter een (doorlont) box nemen voor die prijs met bijbetaling ofzo.

Shitzzzzz, de pamela had ik dus ook!!:(
Dus nu de CBN en de Pamela niet.. dat is al 95 euro aan andere producten...
Dat wordt goed uitzoeken dan, zonde!

@Orthen, krijgen jullie dan sowieso niets geleverd, of sommige dan weer wel?
Scheelt toch weer 1/3 van de lijst, kan ik misschien beter een (doorlont) box nemen voor die prijs met bijbetaling ofzo.

Kijk alvast gewoon wat er voor je in gading is.
Ik zou gaan voor vip of pangu.maar met bijbetaling kan er ook duurder gekozen worden.
Immortal gold is inmiddels uitverkocht evenals het buurt assortiment.

Ik zal morgen even een lijstje posten meg items die we niet meer in stock hebben.

Gr

Gr

Back
Bovenaan