Vuurwerk Orthen

Wij vinden het ook heel erg vervelend maar kunnen hier helaas niks aan doen.
We gaan nu elke bestelling nalopen en de bestellers contacteren voor een oplossing.

Gr
VuurwerkOrthen

Top weer Orthen!
Ik heb ook de CbN
Zie de mail dan wel tegemoet, hoop dat er nog wat leuks te bestellen is dan.. :(

Ben trouwens ook erg benieuwd wat de mogelijkheden zijn. Wel leuk, houd het spannend! :P

Komt vast wel goed met die bak, er zijn er nog zat op de markt als het goed is. De Zena Cakebox is ook geweldig voor een mooie prijs.

Wij zijn idd geen Zena dealer.
Verder proberen we in overleg wat te regelen.
Men moet er ook rekening mee houden dat dit weer ontzettend veel extra werk voor ons is en al helemaal nu het voor ons druk gaat worden.
Dus graag wel wat geduld als het wat langer duurt voor je gebeld of gemaild word.

gr

Ja bedoelde het meer als algemeen, los van Orthen. En er komt vast een prima oplossing voor dit probleem :)
Succes met de shop ! En iedereen succes met het vinden naar een oplossing voor de box.

Marchel, allereerst sterkte met die enorme berg werk die nu nog verzet moet gaan worden.
Maar even voor mijn beeldvorming.
Krijg ik straks als klant ook de mogelijkheid om het complete bedrag terug te krijgen?
Hoe vervelend het ook is, ik gun jullie namelijk het beste, ik zal toch aan plan B moeten denken en de mogelijkheid bestaat dat dat niet bij Orthen gerealiseerd gaat worden.

Ik hoor het graag, want dan kan ik straks vervolg stappen gaan maken....ik wil namelijk niet overal naast grijpen door de beroerde timing van de afkeur.

Krijgen we trouwens vanuit Orthen nog te horen op het VWC forum waarvoor wordt gekozen door Orthen

Bijvoorbeeld:
Geld terug
Andere pakketten
Andere potten
Zowel voor duurdere bijvoorbeeld dan 75 euro.
en mogen we deze keuze dan zelf kiezen, of doen jullie dat etc.

Voor Orthen is dit ook een probleem, erg rot voor iedereen, maar hopelijk komen we er samen spoedig uit, ik wil niet in de laatste week met haast iets uitzoeken.

Een doorlontbak met 6 cakes, 240 schoten, mooie kleuren, goed tempo, lange tijdsduur en dat voor €155,- euro. Geen ander product wat dat kan vervangen.

Hier dan even de vraag, gewoon aan de leden zelf:
Wat is nou een goede vervanger voor de China by night?
6 goede potten voor 75euro, ik kan er zo snel niet een vervanger voor vinden?
Erg jammer, want 6 potten van dit kaliber zijn toch wel een klein beetje potten die je 'ingecalculeerd' hebt.
Iemand die iets leuks kan bedenken, of zelf al zijn bestelling veranderd heeft?
Alvast bedankt :bye:

O en tof dat Orthen in deze drukke periode al mensen gecontacteerd heeft zoals ik hierboven lees!!!
Ik hoor het allemaal wel!

Hier dan even de vraag, gewoon aan de leden zelf:
Wat is nou een goede vervanger voor de China by night?
6 goede potten voor 75euro, ik kan er zo snel niet een vervanger voor vinden?
Erg jammer, want 6 potten van dit kaliber zijn toch wel een klein beetje potten die je 'ingecalculeerd' hebt.
Iemand die iets leuks kan bedenken, of zelf al zijn bestelling veranderd heeft?
Alvast bedankt :bye:

O en tof dat Orthen in deze drukke periode al mensen gecontacteerd heeft zoals ik hierboven lees!!!
Ik hoor het allemaal wel!

Is er haast niet, tenzij je voor een hoger bedrag met de freakkorting mag kiezen.
Je kan bijvoorbeeld wave willow doen, maar doen moet je er nog 5... :bonk:

Mooi inderdaad dat er al iemand is gebeld!

Jullie begrijpen natuurlijk dat we nu een berg extra werk hebben gekregen en we dit gaan oplossen.
We hebben een aantal opties.
We leveren een gelijkwaardig product(maar is die er uberhaubt wel)
We retourneren het bedrag van de afkeur.

We gaan wel even kijken wat we kunnen krijgen als vervanger.
Maar gaan niet veel duurdere producten ervoor in de plaats geven.
Dit werd namelijk al een paar keer gevraagd maar dit valt niet aan Orthen aan te rekenen dus kunnen we daar ook niet op ingaan.

Wij doen ons best.

gr

Ik zie vanzelf wel een mailtje verschijnen.
Ben stiekem wel benieuwd wat voor vervangend artikel jullie nog hebben kunnen vinden! Ik vind het maar lastig haha :D.

O en vanzelfsprekend natuurlijk dat er niet veel duurdere producten worden gegeven als vervanging, jullie fout niet en dan nog kun je dat niet verlangen.

Wel wil ik jullie wel attenderen op de volgende zin in jullie algemene voorwaarden:
5. Indien een product niet aanwezig is of niet leverbaar (leverancier) dan ontvangt u een vervangend soortgelijk (vaak duurder) product.

Dus de letterlijk lezende onder ons kun je die vraag ook niet aanrekenen.

Succes met dit extra werk....
Maar volgens mij valt het tot op heden nog mee in vergelijking met niet geleverde/afgekeurde producten vorig jaar.
:bye:

je kan te aller tijde je geld terugkrijgen als iets neit leverbaar is he?

Vraag aan marschel: kunnen wij de evolution cakes al ergens live aanschouwen binnekort ?

O en vanzelfsprekend natuurlijk dat er niet veel duurdere producten worden gegeven als vervanging, jullie fout niet en dan nog kun je dat niet verlangen.

Wel wil ik jullie wel attenderen op de volgende zin in jullie algemene voorwaarden:

Dus de letterlijk lezende onder ons kun je die vraag ook niet aanrekenen.

:bye:

Ik snap deze zinnen niet echt:P
Bedoel je nou als kritiek, of juist niet?

Voor de CBN is het helemaal lastig, omdat er zowat geen pakket is van 6 stuks verder.

Met de punt:
Indien een product niet aanwezig is of niet leverbaar is door een leverancier dan ontvangt u een vervangend soortgelijk (vaak duurder) product.

Is het natuurlijk wel zo, als een winkelier allemaal aanvullende regels, waarmee je akkoord bent gegaan (omdat je hebt betaald). Deze moet naleven.

Er staat letterlijk in: niet leverbaar door een leverancier.
De CBN en GOE zijn dus niet leverbaar door de leverancier. Bij overmacht, geld dan natuurlijk punt 3 van de regels van de website.

Dit is natuurlijk helemaal niet fout bedoeld voor Orthen.
Dit is alleen wat er in de regels staat, welke voor dit geval dan ook van toepassing zijn. Dit betekend dat er vervangend, maar die is er niet echt, dus wel een duurdere pakket/doos gegeven moet worden.

Daarnaast staat er:
Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen.

Dit betekend dat ten alle tijden geen geld terug wordt gegeven volgens de regels, of Orthen dit nog gaat aanpassen ligt dan aan hun, wat pyromaniac 1975 ook al voorstelde.

Nogmaals, niet slecht of brutaal bedoeld voor Orthen, het is alleen wat er in de aanvullende regels staat. Deze kunnen niet zomaar dan ineens aangepast gaan worden. Nadat de bestelling is geplaatst. In het nadeel van de klant.

Ik ben blij dat Orthen zo ze best doet voor ze klanten en hoop ook dat er een mooie passende oplossing gaat komen voor de vervangers van CBN en GOE. Ik neem aan dat ik voor iedere freak spreek dat hij liever vuurwerk wil hebben dan ze geld terug voor die eene dag in het jaar!:P (als je al betaald hebt), daarnaast mis je nu bij iedere winkel ook de korting, omdat die allemaal al voorbij zijn, dus profijt heb je er niet echt meer van.

PS. Dus jullie gaan de complete CBN niet meer verkopen?

Laatst bewerkt:
je kan te aller tijde je geld terugkrijgen als iets neit leverbaar is he?

Vraag aan marschel: kunnen wij de evolution cakes al ergens live aanschouwen binnekort ?
Wij hebben vandaag onze 1e leveringen kunnen doen.

Echter hebben deze winkels hun demo al gehad.
Misschien dat Bert ze in de demo wil schieten in Lichtenvoorde het weekend?
Momenteel ben ik erg druk om alles naar winkels te verzenden en de administratie bij te houden.
En dit is momenteel behoorlijk chaotisch doordat alles veel te laat binnen is gekomen.

Maar ik heb het volle vertrouwen dat het allemaal goed komt

gr

Back
Bovenaan