O en vanzelfsprekend natuurlijk dat er niet veel duurdere producten worden gegeven als vervanging, jullie fout niet en dan nog kun je dat niet verlangen.
Wel wil ik jullie wel attenderen op de volgende zin in jullie algemene voorwaarden:
Dus de letterlijk lezende onder ons kun je die vraag ook niet aanrekenen.
Ik snap deze zinnen niet echt

Bedoel je nou als kritiek, of juist niet?
Voor de CBN is het helemaal lastig, omdat er zowat geen pakket is van 6 stuks verder.
Met de punt:
Indien een product niet aanwezig is of niet leverbaar is door een leverancier dan ontvangt u een vervangend soortgelijk (vaak duurder) product.
Is het natuurlijk wel zo, als een winkelier allemaal aanvullende regels, waarmee je akkoord bent gegaan (omdat je hebt betaald). Deze moet naleven.
Er staat letterlijk in: niet leverbaar door een leverancier.
De CBN en GOE zijn dus niet leverbaar door de leverancier. Bij overmacht, geld dan natuurlijk punt 3 van de regels van de website.
Dit is natuurlijk helemaal niet fout bedoeld voor Orthen.
Dit is alleen wat er in de regels staat, welke voor dit geval dan ook van toepassing zijn. Dit betekend dat er vervangend, maar die is er niet echt, dus wel een duurdere pakket/doos gegeven moet worden.
Daarnaast staat er:
Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn om te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen.
Dit betekend dat ten alle tijden geen geld terug wordt gegeven volgens de regels, of Orthen dit nog gaat aanpassen ligt dan aan hun, wat pyromaniac 1975 ook al voorstelde.
Nogmaals, niet slecht of
brutaal bedoeld voor Orthen, het is alleen wat er in de aanvullende regels staat. Deze kunnen niet zomaar dan ineens aangepast gaan worden. Nadat de bestelling is geplaatst. In het nadeel van de klant.
Ik ben blij dat Orthen zo ze best doet voor ze klanten en hoop ook dat er een mooie passende oplossing gaat komen voor de vervangers van CBN en GOE. Ik neem aan dat ik voor iedere freak spreek dat hij liever vuurwerk wil hebben dan ze geld terug voor die eene dag in het jaar!

(als je al betaald hebt), daarnaast mis je nu bij iedere winkel ook de korting, omdat die allemaal al voorbij zijn, dus profijt heb je er niet echt meer van.
PS. Dus jullie gaan de complete CBN niet meer verkopen?