Rowy Fireworks Almere

Ik persoonlijk vind het rowy assortiment wel beter dan het buurt assortiment. Heb ze allebei live gezien.

Ik vind het jammer dat het buurt assortiment eruit is gelaten. Had ze allebei wel willen hebben dit jaar, maar verder echt een top collectie en ben blij met de Secret Sniper en de Secret Wave die er bij zijn gekomen t.o.v. vorig jaar!

Voor degene die toch graag het Rubro Buurtassortiment willen hebben, wij hebben nog enkele staan.
deze worden later op de wehshop toegevoegd. Deze zijn ook nog gewoon te bestellen.

Gr Rob

De binkies die op de site stonden komen die weer terug? Waren wel erg mooi geprijsd:cool:

Antwoord staat al op de site! OP=OP gedeelte word nog aangepast.

Laatst bewerkt:
Voor degene die toch graag het Rubro Buurtassortiment willen hebben, wij hebben nog enkele staan.
deze worden later op de wehshop toegevoegd. Deze zijn ook nog gewoon te bestellen.

Gr Rob

Brrr, wat een topprijs voor het BAXXL !! Het is me net te ver weg anders had ik hem zeker besteld, of er moet nog iemand uit Overijssel hier vuurwerk gaan halen en hem effe voor me meenemen :p:D

Rowy Vuurwerk heeft zonet besloten dat de combiboxen van Royal Fireworks en Rubro Vuurwerk wel gewoon meetellen met het gratis vuurwerk actie!.
Voor degene die al een bestelling gedaan hebben waarbij een Royal of Rubro combibox in hun bestelling hadden, worden de gratis produkten gewoon toegevoegd.

Gr Rob

geweldig.

net even snel de golden power besteld was al bang dat ik die moest missen
en rob mijn bestelling komt in 2 of 3 delen kan het samengevoegd worden?

en nog een klein vraagje

De rubro eventcakes 1,2,3 en 5
vorig jaar hadden jullie ze in het assortiment
nu kan ik ze niet terug vinden zijn ze uit het assortiment? of heb je er nog een paar?

mvg

Rowy Vuurwerk heeft zonet besloten dat de combiboxen van Royal Fireworks en Rubro Vuurwerk wel gewoon meetellen met het gratis vuurwerk actie!.
Voor degene die al een bestelling gedaan hebben waarbij een Royal of Rubro combibox in hun bestelling hadden, worden de gratis produkten gewoon toegevoegd.

Gr Rob

Mooi gebaar! Blijft het wel zo dat de Zena boxen niet mee tellen?

De Event cakes zitten in de opruiming :) deze tellen niet mee met gratis vuurwerk.

geweldig.

net even snel de golden power besteld was al bang dat ik die moest missen
en rob mijn bestelling komt in 2 of 3 delen kan het samengevoegd worden?

en nog een klein vraagje

De rubro eventcakes 1,2,3 en 5
vorig jaar hadden jullie ze in het assortiment
nu kan ik ze niet terug vinden zijn ze uit het assortiment? of heb je er nog een paar?

mvg

Dankjewel heho
Heb ik gedaan en heb de 2 die rowy nog had besteld
Had gehoopt event cake 5 voor een mooi prijsje op de kop te tikken

Mvg

Back
Bovenaan