Gekste ervaring met vuurwerk

Ik was bij vrienden uitgenodigd lang geleden om oud en nieuw te vierenbij hun en in het midden van de straat stonden bosjes,en ik dacht dat het het veiligst was om mijn nitraten daarin te gooien dan konden ze naar niemand toerollen en ze lagen daar lekker vast.NIET DUS er lag een steentje bij die schoot zo hard tegen mijn borst dat ik een blauwe plek had zo groot niet normaal

Een vriend van mij hield een romeinse kaars vast en het duurde heel lang voordat hij afging.
Dus hij dacht dat dat ding het niet deed en keek erin, wat denk je een grote zwarte plek net onder zijn oog omdat de kaars ineens een stuk of 5 ballen tegelijk schoot.
Gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden.

Pff gelukkig maar,
zie je wel mensen, een vuurwerkbril is een must have!

in zo kinderpaketje zaten van die kleine vuurpijlen zoe iets als de red devel zeg maar maar die ging niet de lucht in alemaal als of het helle kruit volorde omgedraat was heel raar gezicht

een keer een cake gehad dat uit een meter paket kwam je kent het wel zo romeinse kaars cake maar er kwam 1 bal uit het gatje van de lont onze kant op waardoor hij ook omvielt ook onze kant op

ken jij dat baby pijl aan steken op de grond gooien er op gaan staan tot hij af gaat en dan voet weg halen schiet hij even heeeel snel weg ?

ik snap dit niet zo goed, kan je dit beter uitleggen ?

ik snap dit niet zo goed, kan je dit beter uitleggen ?

je heb een vuurpijl die gaat de lucht in en dan knalt hij bij die vuurpijl die ik had vroeger knade hij eerst en dan 1 meter de lucht in

neem even de Magic Mines gewoon licht kogels de gene die ik had kwam er een licht kogel uit de zij kant uit het gatje waar je de lont aan steekt en viet toen om naar mij toe

de andere over baby pijl was meer voor vuurwerkje2013 was iets wat bekende deed waardoor een maat de baby pijl 5mm van zij oog tergt kwam
zo zie je maar ook vuurwerk dat onschuldig lijk zo als romeinse kaars of baby pijl kan grote gevolegen hebben als je met vuur werk speel

Ajaciedjuh. Als een steen door een nitraat jou kant op komt waarbij je een enorme blauwe plek op je lijf overhoudt, ken je ***len wat je wil maar dan helpt die bril ook heel erg weinig mocht de steen richting je oog gaan

je heb een vuurpijl die gaat de lucht in en dan knalt hij bij die vuurpijl die ik had vroeger knade hij eerst en dan 1 meter de lucht in

neem even de Magic Mines gewoon licht kogels de gene die ik had kwam er een licht kogel uit de zij kant uit het gatje waar je de lont aan steekt en viet toen om naar mij toe

de andere over baby pijl was meer voor vuurwerkje2013 was iets wat bekende deed waardoor een maat de baby pijl 5mm van zij oog tergt kwam
zo zie je maar ook vuurwerk dat onschuldig lijk zo als romeinse kaars of baby pijl kan grote gevolegen hebben als je met vuur werk speel

ik snap 'm!
tsja 't blijft altijd opletten maar weer,
veiligheid voorop!

Ajaciedjuh. Als een steen door een nitraat jou kant op komt waarbij je een enorme blauwe plek op je lijf overhoudt, ken je ***len wat je wil maar dan helpt die bril ook heel erg weinig mocht de steen richting je oog gaan

laten we het niet hopen, maarja ik ben niet iemand die een nitraat in een grindpad gooit..
en dat als als als hebben we niks is, het gebeurt of het gebeurt niet,
ik hoop voor iedereen dat die veilig met vuurwerk kan omgaan,
en er zo de ongelukken tot het minimum te beperken!

Ontopic maar weer

Een vuurpijl die niet hoger komt dan de dakgoot, cakes die te lig zijn die omvallen (tegen woordig tussen 2 bakstenen),beton stop van een vlinder dwars door dubbelglas van een voordeur.

dat iemand pas op tegen me zegt, ik bukken krijg ik een babypijl tegen me kop (die is natuurlijk niet te missen). beste bult meteen van zon klein pijltje, doet meer zeer dan je denkt :bonk:

Laatst bewerkt:
Mijn gekste ervaring was dat ik een rotje met oud en nieuw door het raam de tuin in wou gooien maar ik gooide met links tegen het kozijn aan en toen knalde hij in de kamer :frusty:

Een paar jaar geleden heeft één of andere ******* een paar meter naast ons een strijker in een bierflesje gestopt. Glas vloog ons om de oren waarbij een maatje en ik een aantal snijwonden aan handen en gezicht opliepen.

allerergste was paar jaar geleden, ik geloof 2008 rond een uur of 8. gelukkig zat ik binnen, maar we hoorden een knal jongens, nog nooit zo hard we voelden-zagen de ramen trillen. allemaal geschreeuw buiten, bleek er een zelfgemaakte knaller gemaakt met ijzer, waarschijnlijk pijpbom. buurjongen had stuk ijzer in zijn voorhoofd en een andere in zijn been, en andere stukje van z´n vinger weg! maar was een pijpbom van iemand die we niet kenden en direct weg was. maar onze straat is altijd druk met mensen die vuurwerk afsteken dus als er iets wordt afgestoken kijkt iedereen erna.

allerergste was paar jaar geleden, ik geloof 2008 rond een uur of 8. gelukkig zat ik binnen, maar we hoorden een knal jongens, nog nooit zo hard we voelden-zagen de ramen trillen. allemaal geschreeuw buiten, bleek er een zelfgemaakte knaller gemaakt met ijzer, waarschijnlijk pijpbom. buurjongen had stuk ijzer in zijn voorhoofd en een andere in zijn been, en andere stukje van z´n vinger weg! maar was een pijpbom van iemand die we niet kenden en direct weg was. maar onze straat is altijd druk met mensen die vuurwerk afsteken dus als er iets wordt afgestoken kijkt iedereen erna.

Wacht wat? En geen dode? Gestoord!

Afgelopen jaar liep ik met een stel vrienden voor mijn huis en opeens kwam er een jongen aanlopen. Legde een thunderking liggend onze kant op en stak hem aan.. Wij hadden het niet door en opeens een klein groen balletje zie ik in mijn ooghoek en BAM! Allemaal blaren in mijn gezicht gekregen en piep in mijn oren voor die dag..

Een aantal Jaar geleden wilde ik een grondbloem aan iemand laten zien dus pakte ik een aansteeklond, aansteker en grondbloemen. Ik was nog binnen in huis aan het praten en dacht dat ik het aansteeklond aanstak maar eigenlijk was het een grondbloem, gelukkig hebben wij een stenen vloer dus er gebeurden niks maar er was wel even paniek.

En toen mijn broer als eerste om 12 uur een thriller van lesli af stak vlogen allen huilers alle kanten op door de straat dus iedereen vluchten naar binnen waar bijna ook nog een huiler kwam.
Ik weet niet of dit kwam doordat de cake omviel of dat die huilers gewoon niet goed recht omhoog hebben gevlogen. (Pot stond nog gewoon recht op zijn plek na afloop.)

babypijltjes met snellont, van dat snellont wat je ook bij matten hebt.
daar 144 stuks was ook mijn enigste ervaring

Afgelopen jaar liep ik met een stel vrienden voor mijn huis en opeens kwam er een jongen aanlopen. Legde een thunderking liggend onze kant op en stak hem aan.. Wij hadden het niet door en opeens een klein groen balletje zie ik in mijn ooghoek en BAM! Allemaal blaren in mijn gezicht gekregen en piep in mijn oren voor die dag..
Die kreeg toch maat 41 in ze'n hol. :mad:

Verder met het opruimen van afgelopen o&n per ongeluk nog een intacte pot op het vuur geflikkert. Was een aardig (ongewenst) spektakel.

4 jaar geleden voor het eerst naar Belgie gereden. Achterbak bomvol(hehe) met vuurwerk rijden we terug naar nederland.

Km of 20 over de grens rijden we binnendoor over een provinciale weg. Mijn vader reed uiteraard te hard en flits! We mochten mee met de politie. Dus wij stressten hem natuurlijk keihard. Toen we bij de politiecontrole aankwamen gedroeg mijn vader zich natuurlijk als een engeltje en reden we, na onze boete ontvangen te hebben, met zweet op onze voorhoofden weg.

Ik denk zo'n 6 jaar geleden ging met me ouders mee naar vrienden van hun. Ik stond met me vader in de deur opening naar het vuurwerk te kijken wat 1 van de vrienden van me ouders aan het afsteken was tot opeens een pot omviel en precies naar de deur opening begon te schieten dus ik en me vader dachten we gaan wat veder naar binnen daar zijn we veilig maar nee ze schoten zo 1 voor 1 naar binnen de hal in het waren zo'n 5 knallen de 2de knalde bij mij en me vader tussen de benen gevaarlijke plek bij mannen haha. er was een stuk van me broek verbrand. Stiekem vond ik het wel mooi

babypijltjes met snellont, van dat snellont wat je ook bij matten hebt.
daar 144 stuks was ook mijn enigste ervaring

Beter zo dan mijn ervaring op mijn +/- 12e jaar met een dikke klapper uit een chineese rol met een lange lont, echter snellont.....(wist ik toen veel...)het liep goed af op een forse piep in de oren na...

Back
Bovenaan