Oud en nieuw filmpjes : mooie skylines over de steden

Nog een van enschede. Vind het echt om van te smullen. Wil echt een keertje naar china om daar het chinees nieuw jaar een keer mee te maken maar wat ze in enschede laten zien is ook bizar. Heb de beste man meerdere keren vervloekt tijdens het kijken van het filmpje omdat hij bij prachtige blokken gewoon iets anders gaat filmen. Het is hem vergeven want hij kan natuurlijk ook niet weten dat het een tears of heaven is die op 6:55 van achter de flat vandaan komt zetten. Prachtig filmpje, zo zie je maar weer. Nederland is vuurwerkgek en we moeten er gewoon van blijven genieten met zijn allen!!!!

En in Den Haag en waar dan ook reppen ze iedere keer maar weer over de vuurwerkramp in Enschede.
Mooi materiaal om te laten zien dat Enschede zich niet meer laat beinvloeden door wat dertien jaar terug gebeurd is. Klasse, respect uit Rotjeknor!

Bedankt voor de bijdrage!

Pfff idd zeker respect, wat een geweld in Enschede.
In Rotterdam is het gewoon schandalig weinig....:p

Laatst bewerkt:
@ spanischcracker
zo dan haha tears from heaven in overvoelt

1.51 beging de CNY 259-02 rechts
4.05 weer een links maar dan de CNYTH259
6.55 weer een in midden de CNYTH259

toch vind ik de CNY259-02 mooiste

jojo

Ja zeker genoeg en dan had ik die links op 4:05 nog over het hoofd gezien. Voorderest al die shells, zinkie's en een 3 inch blok volgens mij, prachtig!!! Zie zoveel vuurwerk voorbij komen waarvan ik denk dat kan niet legaal zijn haha.

Hoor van heel veel mensen die niet uit Enschede komen en daar de jaarwiseling een keer hebben mee gemaakt, dat het hier er heel anders aan toe gaat dat in andere delen van Nederland.
Gaat hier altijd erg veel en mooi vuurwerk de lucht in, heerlijk genieten dus.

leuke filmjes van Enschede, is echt niet normaal hier.
ik krijg soms wel eens de vraag of ze nog wel vuurwerk afsteken in Enschede?
tja ik zeg Enschede was en blijft en echte vuurwerkstad.
dus kom gewoon 31 dec. hierheen mensen dan gaat het nog leuker worden.

Back
Bovenaan