Rijswijkse vuurwerkhal

Vuurwerkoverlast wordt een groter probleem, constateert GroenLinks. Daarom komen 15 lokale fracties met de website vuurwerkoverlast.nl waarop mensen melding kunnen maken van vuurwerkvandalisme, harde knallen of stinkende kruitdampen.

media_xll_1465359.jpg

Dat hebben de 15 fracties zaterdag bekendgemaakt. Die zetelen onder meer in Rotterdam, Amsterdam, Delft, Nijmegen, Haarlem, Oss, Zoetermeer en Zwolle. 'We gebruiken de meldingen om de vuurwerkoverlast te beteugelen", zegt GroenLinks-fractievoorzitter Arno Bonte uit Rotterdam. 'Na 1 januari bieden we een bundeling van de meldingen aan de Tweede Kamer aan en vragen we de burgemeesters in onze gemeenten om extra maatregelen."

Bonte lobbyt samen met zijn Haagse collega David Rietveld al langere tijd voor een andere vuurwerktraditie. Ze pleiten voor minder consumentenvuurwerk en meer professionele shows: 'Ons ideaalbeeld voor Nederland is het Australische model, waar vuurwerk alleen professioneel wordt afgestoken", aldus Bonte.

bron

Frits Broks als symbool voor de ultieme vijand van Groen Links.
Hulde voor Frits!
:)

Kunnen we bij VWC geen inzameling aktie houden haha. Ieder legt een tientje in voor degene die arno bonte voor goed uit Nederland trapt. Zet hem maar ergens in china af tussen de vuurwerk arbeiders.

Nou ik denk dat het sneller gebeurt dan je denkt.

Er hoef straks maar 1 het kwaad te krijgen die zo liefhebber is van deze hobby en hem pakt.
Echt er hoeft maar iets te gebeuren ze wachten hem op en dan ja, je kan er ''de klok op gelijk zetten'' dit gaat ooit gebeuren.

Kunnen we bij VWC geen inzameling aktie houden haha. Ieder legt een tientje in voor degene die arno bonte voor goed uit Nederland trapt. Zet hem maar ergens in china af tussen de vuurwerk arbeiders.

Nou ik denk dat het sneller gebeurt dan je denkt.

Er hoef straks maar 1 het kwaad te krijgen die zo liefhebber is van deze hobby en hem pakt.
Echt er hoeft maar iets te gebeuren ze wachten hem op en dan ja, je kan er ''de klok op gelijk zetten'' dit gaat ooit gebeuren.

Waarom denk je dat hij jammert om meer tolerantie? Dan kan hij de kolerezooi onderpissen, schijten én kotsen en dat moet dan automatisch getolereerd worden. Want als je dat niet doet, dan ben je intolerant en heel erg fout.

Best grappig, want de voorzitter van de knvb zei zaterdag dat we juist te tolerant zijn geweest.
Maar jongens we gaan nu helemaal offtopic.
Dus focus, rijswijkse vuurwerkhal.
Hope antwoord op me vraag van frits

In de winkelmand komt nu het volgende te staan als gratis artikel: BIG ROSE i.p.v. WONDERFUL SKY

Wat als je de Six Red hebt besteld? Zetten jullie hier ook een vervangend artikel tegenover? Of mag je zelf wat anders uitzoeken twv het bedrag?

Denk niet dat je dat zo kan zeggen sorry, hij kan daar ook niets aan doen.

Tuurlijk vind ik het best rot zeker nu ik zie dat ik 3x 850 red six heb besteld.
1 besteld tussen de hele bestelling en de 25 procent had ik er 2 gekozen en mail gehad dat frits ze erbij had gezet. Normaliter had ik zo geswitchd naar jorge pakketten maar die zijn er sinds verleden jaar niet meer.

Denk wel dat er een vervanger is voor dit pakket maar inderdaad welke.

gr Rob

Ben je lekker klaar mee zeg, nu maken ze het pas bekend, veel mooie artikkelen zijn al weg.

Betekend weer chaos in de ruimte van afhalen.

was leuk geweest als er had gestaan WAT de vervangers zijn.

u krijgt wat u besteld

ik heb hem ook besteld de six red ik hoop dat er wat leuks vervangend tegen over staat losse artikelen die er nog zijn heb ik al besteld of ben ik niet kapot van. Maar ik heb wel vertrouwen in rijswijk !

Ja vertrouwen heb ik ook ben nu al zolang klant.

Rest van de paketten heb ik al besteld, of hij heeft wat anders op de kop kunnen tikken.

Maar het zal wel goed komen anders betaald ie je gewoon terug vermoed ik.

gr

ik heb hem ook besteld de six red ik hoop dat er wat leuks vervangend tegen over staat losse artikelen die er nog zijn heb ik al besteld of ben ik niet kapot van. Maar ik heb wel vertrouwen in rijswijk !

Ja vertrouwen heb ik ook ben nu al zolang klant.

Rest van de paketten heb ik al besteld, of hij heeft wat anders op de kop kunnen tikken.

Maar het zal wel goed komen anders betaald ie je gewoon terug vermoed ik.

gr

Ja klopt want je krijgt normaliter geen vervangers, maar zoals Rijswijk1968 er 3 heeft, word het lastiger.
En uitpakken van bestellingen en dan omruilen zal ik toch echt goed opletten wat je krijgt want je hebt er geen filmpje van gezien dus als je dat niet wil dan gewoon geen omruiling. Dan zal inderdaad creditering plaatsvinden. Of ze allemaal terug zijn te vinden in de bestellingen is mijn een vraag. Dat is ook het moeilijke het staat al ingepakt.
Dus zal de helft gewoon de winkel uitlopen door de drukte.

Laatst bewerkt:
Zo ver ik weet is deze ellende gisteren pas bekend geworden onder de dealers van China Red.
Alle dealers hebben dit probleem en moeten helaas aan hun klanten vertellen dat deze artikelen niet leverbaar zijn.

Het is nog vervelender voor alle klanten die deze artikelen bestelt hebben, of krijgen in de gratis vuurwerk actie, want als deze ellende niet was gebeurt, dan was " u krijgt wat u besteld " gewoon van toepassing.
Frits HOUD ER HELEMAAL NIET VAN OM VERVANGENDE ARTIKELEN TE GEVEN,
want daar bestel je natuurlijk niet voor,
maar hem kennende zal er zeker een goede vervanging komen van de artikelen.

Ook heb ik begrepen dat een aantal artikelen van Schuurmans zijn afgekeurd.
Welke dat zijn weet ik niet, maar gelukkig heeft Frits deze niet in zijn ass.
(pffff, iets minder stress).

Gr. T

Zo ver ik weet is deze ellende gisteren pas bekend geworden onder de dealers van China Red.
Alle dealers hebben dit probleem en moeten helaas aan hun klanten vertellen dat deze artikelen niet leverbaar zijn.

Het is nog vervelender voor alle klanten die deze artikelen bestelt hebben, of krijgen in de gratis vuurwerk actie, want als deze ellende niet was gebeurt, dan was " u krijgt wat u besteld " gewoon van toepassing.

Gr. T

Nou Theo, zie toch een Schuurmanscake in de webshop staan. Zou wel jammer zijn

Ja maar in de drukte is het gewoon onmogelijk, zeker gezien mensen ook naar hun werk toe moeten daarom bestellen ze ook.

En het moeilijke is, het is kort dag nu bijna woensdag dus 2 dagen 1e vw verkoop dag.

Gr. T

Back
Bovenaan