Rijswijkse vuurwerkhal

Wist niet dat ze een vloer hadden.
Het was namelijk zo vol dat ik die niet zag vorig jaar :D
Maar waarom hangt daar broekhoff, zeker voor de dagjes mensen.

Frits,
Ik had mijn vuurwerk al besteld, en nu zie ik hele harde knallers in de webwinkel verschijnen. Is het mogelijk om op het moment van het ophalen nog voor een klein bedrag bij te kopen?
npbruna

Kloppen die prijzen wel?

Laat ik nou net ook deze pakketen hebben besteld, kan mij haast niet voorstellen dat er zoveel verschil tussen zit ik kijk niet verder dan de rvh.(geen addertjes onder het gras?) ik ken de winkel niet die jij noemt persoonlijk wel op het forum is hij bekend.

afwachten wat Frits zegt.

Frits ik zie laagste prijsgarantie bij jou ieder jaar op de folder dus eerlijk is eerlijk.

Deze 2 pakketten zijn anders van prijs.

MeXXtreme Box 1 € 87,95
MeXXtreme Box 2 € 117,50

http://www.vuurwerkcentrale.nl

MeXXtreme Box 1 € 49,95
MeXXtreme Box 2 € 79,95

Dat het een eerlijk bedrijf is weet ik ik kom er al zolang.

Misschien heeft hij het over het hoofd gezien er zijn best veel verkooppunten.
Gratis vuurwerk=gratis vuurwerk staat er duidelijk bij !

Hij zal het wel aanpassen hij kan zo zien wat de mensen hebben besteld.

Wacht rustig af

Denk ook wel dat degene die het hebben besteld het verschil terug krijgen.

Het is tenslotte wel DE vuurwerkhal anders is het gratis vuurwerk ineens betaald vuurwerk, en de vuurwerkhal is een eerlijk bedrijf .

Moet goed komen

Ik ben geschrokken van de prijsverschillen.
Ik heb deze pakketten vorig jaar ingekocht voor de normale inkoopprijs.
Dit jaar heb ik de normale verkoopprijs aangehouden wat ook normaal is.
In dit geval is het prijsverschil erg groot en ik denk dat de importeur de pakketten dit jaar voor een spotprijs heeft aangeboden omdat er geen CE opzit.

Maar wie dit pakket voor de laagste prijs wil hebben kan het daarvoor krijgen geen probleem.

Ik heb afgelopen weken meerdere klanten in de winkel gehad die lagere prijzen aantoonden bij collega's.
Als ze het artikel bij mij kopen krijgen zij het ook voor die prijs, geen probleem.
Als het dan buiten de gratis vuurwerkactie valt is het ineens niet interessant meer en betalen zij liever iets meer.
Het is normaal dat van het verschil tussen de inkoop en verkoopprijs alle kosten betaald moeten worden dus ook het gratis vuurwerk.

Dus ja, de klant betaald het gratis vuurwerk en alle andere kosten.

Logische uitleg, vond de prijzen ook al erg laag.

Nee ik hoef geen geld terug ben tevreden wat ik heb besteld en daarvoor heb betaald.

Tot de 28ste Frits en alvast prettige kerstdagen voor jou en fam.

Ik ben geschrokken van de prijsverschillen.
Ik heb deze pakketten vorig jaar ingekocht voor de normale inkoopprijs.
Dit jaar heb ik de normale verkoopprijs aangehouden wat ook normaal is.
In dit geval is het prijsverschil erg groot en ik denk dat de importeur de pakketten dit jaar voor een spotprijs heeft aangeboden omdat er geen CE opzit.

Maar wie dit pakket voor de laagste prijs wil hebben kan het daarvoor krijgen geen probleem.

Ik heb afgelopen weken meerdere klanten in de winkel gehad die lagere prijzen aantoonden bij collega's.
Als ze het artikel bij mij kopen krijgen zij het ook voor die prijs, geen probleem.
Als het dan buiten de gratis vuurwerkactie valt is het ineens niet interessant meer en betalen zij liever iets meer.
Het is normaal dat van het verschil tussen de inkoop en verkoopprijs alle kosten betaald moeten worden dus ook het gratis vuurwerk.

Dus ja, de klant betaald het gratis vuurwerk en alle andere kosten.

Frits,
Ik had mijn vuurwerk al besteld, en nu zie ik hele harde knallers in de webwinkel verschijnen. Is het mogelijk om op het moment van het ophalen nog voor een klein bedrag bij te kopen?
npbruna
Ik heb het idee dat mijn vraag niet is begrepen, dus stel ik hem opnieuw.
npbruna

Gisteravond ook mijn bestelling geplaatst.
Het verre rijden is hopelijk de moeite waard, maar ik weet wel zeker dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan