Rijswijkse vuurwerkhal

Nou Frits net bij je besteld. Als ik het 1 gun ben jij het wel, altijd toppie.

Mooie dingen gekocht voor mijn klanten kring.

Totaal 713,95

25 procent uitkiezen moet ik hier jou voor mailen of mail je mij?

Groet Rob

Nou Frits net bij je besteld. Als ik het 1 gun ben jij het wel, altijd toppie.

Mooie dingen gekocht voor mijn klanten kring.

Totaal 713,95

25 procent uitkiezen moet ik hier jou voor mailen of mail je mij?

Groet Rob

Je hebt al een mail terug.

Voor iedereen die aan de 25% regeling deelneemt gewoon even je bestelnummer/afhaalbewijsnummer mailen met de artikelen die je gratis erbij wilt hebben.

Worden producten die je in je winkelwagentje plaatst eigenlijk veilig gesteld/gereserveerd?
Alvast bedankt voor de reactie:)

Ja, dat snap ik. Maar heeft het nut om bijvoorbeeld de cruise rockets nu in je winkelwagentje te plaatsen en pas in december te bestellen of bestaat de kans dat ze dan zijn uitverkocht?

Ja, dat snap ik. Maar heeft het nut om bijvoorbeeld de cruise rockets nu in je winkelwagentje te plaatsen en pas in december te bestellen of bestaat de kans dat ze dan zijn uitverkocht?

Ze pas veilig als je betaald hebt.
Anders zouden ze mijn hele webwinkel leeg reserveren en dan zou overal uitverkocht bij komen te staan.

Ze pas veilig als je betaald hebt.
Anders zouden ze mijn hele webwinkel leeg reserveren en dan zou overal uitverkocht bij komen te staan.

En dat is dus niet de bedoeling anders is alles uitverkocht maar niet betaald en kunnen mensen dus niks bestellen. en dan heb je van die figuren die het dan niet betalen.

Over de (kleine) single shots heb je misschien gelijk. Maar de super schocks hebben wel een groot effect in mijn ogen(misschien verwar ik met andere).

Eigenlijk verwacht ik die eigenlijk wel in de demo:rolleyes:.

Op de demo worden geen single shots geschoten. Dit is helaas niet aangevraagd.
Wij zijn al blij dat wij nog een demo kunnen houden.

Zijn de Spanish Crackers de moeite waard of heeft het 't zelfde geluid als een rotje?

Ze zijn harder dan de gewone kanonslag maar nog steeds niet extreem hard zoals jullie ze willen hebben.

Koop liever een Magic Whips van 3 meter en steek die aan 2 kanten aan, daar heb je veel meer plezier van denk ik..

Ze zijn harder dan de gewone kanonslag maar nog steeds niet extreem hard zoals jullie ze willen hebben.

Koop liever een Magic Whips van 3 meter en steek die aan 2 kanten aan, daar heb je veel meer plezier van denk ik..

Goed idee van Frits,maar al het knalwerk in cat 2 mag maximaal 120db knallen.Alles wat harder knalt is verboden vuurwerk.

Heey Frits,

Is er een kans dat er Rubro flowerbeds in jou webwinkel komen? Zoja, dan wacht ik nog even met bestellen zeg maar... (A)

Hoopt op 4 seasons (2012 editie) en 6 elements.

Op de demo worden geen single shots geschoten. Dit is helaas niet aangevraagd.
Wij zijn al blij dat wij nog een demo kunnen houden.

Jammer, maar je hebt wel gelijk dat de demo er nog is(liever iets, dan niets:bonk:).

Maar zoals eerder stond bij post #720. De China red thunder is in de aanbieding en dus tellen ze niet mee voor gratis vuurwerk. Maar waarom tellen de red basterds ook niet mee?:mad:

Mijn vraag is hetzelfe; komen er nog Rubro op, en klopt het dat ik geen Orange Label pakketten meer zie?

Zie ook dat ze weer een demo hebben dit jaar.

VUURWERKDEMONSTRATIE 2012
Rijswijkse Vuurwerkhal verzorgd op
Vrijdag 7 december 2012 een grote,
gratis vuurwerkdemoshow!
U bent natuurlijk van harte welkom.
LET OP : NIEUWE DEMO LOKATIE!

De jaarlijkse vuurwerkdemo van de Rijswijkse Vuurwerkhal was weer een groot succes!
Ondanks de kou en de nieuwe locatie kwamen er weer veel mensen kijken. Op onze nieuwe locatie bij HSV Celeritas kan onze demo de komende jaren verder groeien dankzij de gemeente Den Haag en HSV Celeritas.

Vrijdag 7 december 2012 bent u vanaf 18:30u van harte welkom op onze demo lokatie, en vanaf 19:30u start de demo.
De kantine is geopend.
KOM KIJKEN WAT U KOOPT!

Datum vuurwerkdemo
Vrijdag 7 december 2012.
Aanvang Demo : 19.30 uur.
Adres : Voetbalvereniging Celeritas
Leyweg hoek Noordweg te Den Haag.

Back
Bovenaan