Zena De Bunker

Hallo ik ga AS woensdag mijn lvc pas ophalen en vuurwerk inkopen heb je bij zena de bunker ook voordeel van je pas zoja wat dan? want ik snap er door al deze superkortingen even helemaal niks meer van. :rolleyes:

Hallo ik ga AS woensdag mijn lvc pas ophalen en vuurwerk inkopen heb je bij zena de bunker ook voordeel van je pas zoja wat dan? want ik snap er door al deze superkortingen even helemaal niks meer van. :rolleyes:

De superkortingen zijn bij de Megastore in Olen.
Maar met de LVC-pas krijg je ook 10% korting in elke Belgische Zena Store.

Er zijn ook nog kortingen bij de Bunker wat los van deze actie zijn.
Altijd acties bij Zena!

o oke dan zie ik het allemaal woensdag wel :) ben in iedergeval van plan alle asgaard te halen dit jaar vond het afgelopen jaar een goede bak, bedankt tristen

@Ruudje156 het is best simpel te volgen, want alle acties van Zena Baarle zijn te vinden onder de toppics: Zena'De Bunker' en Zena'Tabac-o-tiek'
en de acties van Zena 'Megastoer' olen vind je onder de toppic: Zena 'Megastore' olen Dussss.....
@Baassie123 Als je met een paar man komt en wilt er wat meer dan kan dat, alleen heeft die aanbieding geen keus MAW. We gaan niet bijv. 3x de F, 2x de G en 4x de E uitzoeken. Deze aanbieding is een Asgaard een Asgaard, en niet de "Asgaad A,B,C,D,E,F,G,H"

@Baassie123 Als je met een paar man komt en wilt er wat meer dan kan dat, alleen heeft die aanbieding geen keus MAW. We gaan niet bijv. 3x de F, 2x de G en 4x de E uitzoeken. Deze aanbieding is een Asgaard een Asgaard, en niet de "Asgaad A,B,C,D,E,F,G,H"

Hebben jullie geen dichte kartonnen staan dan?

2 max 3 per levering, tjah klein bunkertje hè, we moeten er ook nog meer in kwijt... Zena Olen heeft niet overdreven 600x meer opslagcapaciteit dan wij in Baarle, dus voor véél meer keus (want we hebben in Baarle maar een beknopt assortiment), betere kortingen en strakkere acties ga naar Zena Megastore Olen, zei hebben het, wij misschien niet...

Grtz Toon

2 max 3 per levering, tjah klein bunkertje hè, we moeten er ook nog meer in kwijt... Zena Olen heeft niet overdreven 600x meer opslagcapaciteit dan wij in Baarle, dus voor véél meer keus (want we hebben in Baarle maar een beknopt assortiment), betere kortingen en strakkere acties ga naar Zena Megastore Olen, zei hebben het, wij misschien niet...

Grtz Toon

Maar om dit allemaal goed te maken krijg je bij de Bunker wel lekkerdere koffie dan in Olen.
Ook Meer sfeer... en Baarle!

De superkortingen zijn bij de Megastore in Olen.
Maar met de LVC-pas krijg je ook 10% korting in elke Belgische Zena Store.

Er zijn ook nog kortingen bij de Bunker wat los van deze actie zijn.
Altijd acties bij Zena!

Klopt.....10%

Laatst bewerkt:
Vandaag ook op bezoek geweest bij de bunker, erg vriendelijk stond toon ons te word.
zoals altijd verliep alles prima en waren de acties super.
Uiteraard geprofiteerd van de mooie acties, ik heb hier mee genomen:

Etna
Krakatau
pijlen pakket van 12.5 (van de actie)
samen met mijn maat een karton asgaard
4x fluted 250
1000 farts

super bedankt toon en tot volgend jaar!!

ik ben van plan vrijdag met oom en broer naar de bunker te gaan en we willen eigelijk een karton asgaard(A t/m H) is dat dan nog mogelijk?

ik ben van plan vrijdag met oom en broer naar de bunker te gaan en we willen eigelijk een karton asgaard(A t/m H) is dat dan nog mogelijk?

Donderdag of vrijdagochtend even bellen...zo simpel is het....
je kan ook mailen of ze het klaar willen leggen....is het er niet dan kunnen ze aanvullen vanuit Olen als ze het op tijd weten...

Gisteren ook gezellig druk in de bunker waar ze ook de tijd maakte voor iedere klant, gewoon weer top service!

Back
Bovenaan