[Salon Roger] Thunderbomb matten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had 4x de 600 shots versie. Niet verwacht dat de knallen zo fel waren. Zeker voor je prijs die je betaald krijg je prima matjes. Voor de komende jaarwisseling kijken om 1000 shots versie te kopen. Deze was afgelopen zomer bij Loots al uitverkocht.

ik had een karton 800, nog 4 stuks over, ze knallen echt super voor de prijs.
in mijn 10uur show gebruikt onder een brug (a8) , de knallen zijn zo goed !!

inderdaad had de 800sh versie gister afgestoken, heerlijke knaller kwamen er vanaf. en dat voor die prijs. Ook de hele tijd leuke flitsen :D

super lekker matjes, 10x 800 schots gebruikt in mijn 10.00 show, film staat in mijn topic.

lekker filmpje, nog een maandje dan gaan we weer een aantal van deze toppers inslaan. ze zijn voor mij echt een musthave geworden voor dat geld.

grtz..

Inderdaad, ik heb bij loots afgelopen zomer de 800 gehaald. De 1000 was er niet meer. Hij was 6 euro geloof ik en hij duurde volgens pieter 1 minuut 10. Ben benieuwd!

Er zijn problemen met de levering van de Thunderbombs naar Salon Roger.
Dit ligt niet aan Salon Roger dus.

Er waren nog enkele losse Thunderbomb 800 en wel nog Thunderbomb 200.
De andere waren uitverkocht net als de Hindoerollen.

Medio (eind) november zijn ze weer leverbaar! :)

Wat ik graag wil zijn van die korte thunderbombs. Ik heb er 2 jaar geleden zo'n pakje van 10 stuks gehad voor 10 euro. Erg grappig!

Ik zit er daarom aan te denken de thunderbomb bij Loots te halen; is dat de 800 versie? En dan deze te verknippen in kleine stukjes, wat visco eraan, klaar.

Wat ik aan de tb zo leuk vind is dat je aan het uiterlijk af te gaan niet verwacht dat 'ie zo hard gaat. Ik heb er menig persoon mee verrast. :)

edit: ik heb nu de 1000sh bij Loots gehaald en deze in 12 stukken geknipt. Het werden er 12 i.p.v. 10, omdat de mat op 2 plekken bleek te zijn gerepareerd in de fabriek. Dit was heel provisorisch met een doorzichtig plakbandje gedaan, waardoor ik niet door de reparatieplek heen wilde knippen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan