Doorlont projecten - Foto's

hier dan mijn doorlont projecten:

1: 2x tears of beauty van royal om 10.00.
2: 2x spitfire van wolff (zie foto)
3: aantal la bomba's aan een lontje :p
4: heave 3 doorgelont (alle 3 en dat met 2 setjes, zie foto)
5: 60 romeinse kaarsen 10 shots in waaier vorm (zie foto)
6: 3x tears of beauty van royal samen met 1x hypnothised van zena (zie foto)
7: 6x cruise rockets van wolff maar helaas lukte dat niet helemaal :p
8: 18 dragon thunders + 18 shocks. 3 rijen van 6 van beide. aanelkaar getaped en knallen :D helaas mislukte deze xD

Films komen later!

ik zie dat de foto's het niet doen dus bij deze dan de foto's nogmaals :)

2x spitfire

2x heavy 3 tegelijk :)

3x tears of beauty + hypnothised

alles bij elkaar

alles werkte goed. vooral de tears of buty + hypnothised was leuk. volgend jaar ga ik dit wat groter aanpakken.

Laatst bewerkt:
Ik heb van afgelopen oud & nieuw 1 doos (6 potten) van de Super 6-19 over, ik ben nu bezig om ze allemaal achter elkaar door te lonten tot 1 groot blok van 114 schoten. Deze wordt uiteraard voor 2012/2013... Binnenkort kunnen jullie wat foto's verwachten. :wink:

Wow, wat een geweldige projecten komen hier voorbij.
Blijf vooral door gaan met posten, de eerste ideetjes komen alweer binnen.

Dit jaar weer heel wat doorlont projecten gemaakt en gebruikt in m'n show van twaalf uur:

2x Buurt Assortiment + 2x Howling Ghost:
img9426small.jpg

2x Heavy 16, 25, 36 en 49 + Zena Hol08 Assortiment:
heavylegends5xhol08zena.jpg

4x Lights of Heaven:
project4xlightofheaven2.jpg

4x Secret Salute:
project4xsecretsalute1.jpg

8x Silver Salute:
project8xsilversalute2.jpg

Fantasy + 2x Mayday + 3x Fire Emblem:
projectfantasyetc2.jpg

Muurtje van 6x Heavy 5:
projectheavy51.jpg

6x Heavy 5:
projectheavy53.jpg

Project Herrie:
projectherrie.jpg

MOD ST 25mm H + 2x Vast Fortune + 2x Good Wishes + 5x Mine Golden Wave King Crackling + 2x Sensation of Joy:
projectmines1.jpg

Event Stage Maker + The Cube + Space Shooters + Wodka Blue doos 1:
projectstagemakeretc2.jpg

Event Stage Maker + The Cube + Space Shooters + Wodka Blue doos 2:
projectstagemakeretc4.jpg

8x Karton Killing Arrow:
pijlenrek1.jpg

Laatst bewerkt:
Dat pijlenrek! Dat moet een pittig showtje hebben opgeleverd! Wat een spektakel!

Bedankt voor het delen en ik wacht met smart op de filmpjes, mocht je die hebben....

@robdegekste: Ik heb van alles filmpjes! Die komen binnekort online...

@!-joost-!: Dat pijlenrek had inderdaad de klapper van de avond moeten worden, echter is dit niet gelukt.. Het roze snellont heb ik 2 keer opnieuw aan moeten steken, wat de vaart aardig uit het project haalt.. En toen de grooste pijlen de lucht in gingen had ik nog steeds niet dat echte WOW effect... Beetje jammer, maar heb me er toch leuk mee vermaakt! :D

Beetje jammer inderdaad...Maar het opbouwen van een project is altijd leuk.
Nu weet je misschien wat je hebt foutgedaan, en kan je het volgend jaar opnieuw proberen? ;)

@ Blakez: het project: Fantasy + 2x The Cube + 3x Fire Emblem, moet dat niet 2x de mayday zijn?

Verder erg vette projecten man!

@blakez Zooo een aantal zeer mooie projecten man, jammer om te lezen dat je Killing Arrow project niet ging zoals je wou. Zijn toch een van de beste pijlen die er in Nederland te koop zijn vindt ik.

Ik wacht vol smart op je video's!

Schorpioen.

Nou dit jaar voor het eerst een projectje in elkaar gezet. Vergeleken bij andere klein maar fijn. Hij staat ook op film, daarop is vooral mijn enthousiasme te horen dat alles lekker doorloopt en natuulijk ook de effecten van de potten.

Maar eerst de foto's
myBlobHandler.aspx

myBlobHandler.aspx

Het project start met 2 class 1 fontijnen, 9 romijnse kaarsen, dan naar een pot uit de proline titanium pakket (vorig jaar gewonnen) door naar 2x multi color coco buurtass, en eindigd met explosionbox van Royal

Heb er best wel wat gemaakt. Voornamelijk bezig geweest met het overlappend doorlonten van kleinere cakes.

Cruisers (Lesli), 3X 25 sh. missile blokje en Glorius (Wolff)

2X Heavy Legend 16 shots overlappend doorgelont

2X Cake 22 (Vuurwerkland Steenbergen) overlappend doorgelont. Aanradertje deze kleine potjes !

Power Space (Heavy3) gevolgd door de Deja Vu, ook overlappend doorgelont. Deja vu stoptte er mee na 1 schot en plofte vervolgens uitelkaar. Beetje jammer...

Glorius van Dynasty met aan beide kanten een Silver star vulkaantje van Rubro. Zag er grappig uit!

Ook veel van dit soort projectes gemaakt,ik denk wel 10 verschillende, van 5 shots tot aan 30 shots versies...

En tot slot, 5X Chooet Mega schock gevold door een hele dikke mine van de Thundertail.

Andere projecten waren; 3X Thunder Cannon, 3X Crysanthemum Legend, 6X Saturn missile 25 sh, X50 gevold door de Blink Fan en 8X Thunder Rocket. Hier heb ik echter geen foto's meer van gemaakt aangezien ik deze s'avonds laat de 30e nog gemaakt hebt.

Ook hebben ik en met wat maten de 31e nog een hoop inelkaar gezet s'avonds en gelijk ontstoken. Daarzat ondermeer 5X Thunder salute (Rubro) bij. Moet nog eens kijken of daar foto's van zijn.

Ilvan :bye:

Allereerst: Wat een projecten heren! Zitten mooitjes tussen!

Ikzelf heb het dit jaar maar weer bij een klein palletprojectje gehouden.
Het had een project moeten worden met 9 kleine cake's doorgelont met als finale 24x Binkies en 4x Thunderpipe. De 9 cake's hadden per stuk achter elkaar moeten gaan, had ik doorgelont met visico, met daarachter de finale 24x binkies en 4x thunderpipe doorgelont met schietlont. Eenmaal aangestoken begon hij goed, maar na 2 cake's vloog alles tegelijk de lucht wat opzich wel een spektakel was. Volgende keer de lonten maar goed afdekken om dit te voorkomen!

Foto:
P1030469.jpg

P1030465.jpg

Dit zat erin verwerkt:
1x Marijn - Hoogmoed
1x Wolff - Wanted
1x Bonridge - Chinese Dragon
1x Lesli - Diva
1x Wolff Bigbang + Starline - Utopia
1x Lesli - Next Mystery Mines
1x Wolff- Eldorado
1x Wolff - Wild Wild West
24x Marijn - Binkies + 4x Lesli - Thunderpipe

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

oke hier de film excuus alvast voor mijn geblaat
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

sorry ik zie dat ik bij de foto's een film aan het posten ben

Laatst bewerkt:
Hier een aantal cakes die we in het goud project hadden verwerkt.
Denk dat dit 40% van de cakes is die we erin hebben verwerkt.
De rest hebben we gewoon lekker gefakkeld, de film hiervan zal aan het eind van dit jaar online komen.

Dan nog een foto van 3 keer het buurtassortiment doorgelont in w-shape.

En als laatste, 20 x secret salute doorgelont waar inmiddels ook al een klein deel van de film van online staat.

Laatst bewerkt:
Ik vul Wesley even aan, want dat waren al 3 hele zieke projecten, maar er waren er meer! Overdag nog een karton (12x) Silver Salute, een karton (24x) Hoogmoed, in de avond nog een karton (4x) Las Vegas, 4x Black Surprise, een karton (4x) Dominator, 14x Zware Jongens en nogmaals een karton (24x) Hoogmoed. :D

Mooi feest was het weer, heerlijk, hier dus wat foto's, alle films volgen eind dit jaar. :wink:

Heerlijke foto's Mike, bedankt.
Pff, een week geleden stond het hier nog allemaal....

Back
Bovenaan