Golden Dream

wat is deze cake mooi zeg
Hoge blauwe mine
Maar vooral de mooie staarten en de harde burst spreken maar zeker aan
Deze komt in de collectie!

Deze was inderdaad als één van de weinige bonfireworks producten nog wel heel erg mooi. Mooie blauwe mines, en mooie volle goude palmen.

oeh ben ik blij dat ik deze heb besteld:p
Iemand deze nog recent mee gemaakt op een Demo?
En was de kwaliteid gelijk gebleven of verslechterd of mischien wel verbeterd.
Heb um op de gok besteld.
Wilde hem vorrig jaar hebben maar nu dan tog in me colectie.

oeh ben ik blij dat ik deze heb besteld:p
Iemand deze nog recent mee gemaakt op een Demo?
En was de kwaliteid gelijk gebleven of verslechterd of mischien wel verbeterd.
Heb um op de gok besteld.
Wilde hem vorrig jaar hebben maar nu dan tog in me colectie.

Ja gisteren nog gezien op een demo. Hij sprong er echt positief uit tussen het wat mindere bonfireworks spul.

Verder vond ik ook de splitting commets erg goed van bon.

Had je bij dat monster naast je niet even een rol ducktape om zijn mond kunnen snoeren?!

Prachtig product! Nooit eerder opgevallen eigenlijk, maar de effecten zijn wel super gaaf. Mooie blauwe mine eronder, en de gouden palmen zijn super! Helaas niet groot maar het heeft wel zijn charmes!

Wederom een mooie cake van Bonfireworks. De gouden effecten zijn zeer mooi te noemen en de burst knal is ook prima. Deze kan dit jaar ook niet ontbreken :D

Had je bij dat monster naast je niet even een rol ducktape om zijn mond kunnen snoeren?!

Prachtig product! Nooit eerder opgevallen eigenlijk, maar de effecten zijn wel super gaaf. Mooie blauwe mine eronder, en de gouden palmen zijn super! Helaas niet groot maar het heeft wel zijn charmes!

Ja sorry het stond er vol met schreeuwende niet opgevoedde kinderen, kon er verder weinig aan doen. Andere demos weer met richt microfoon gefilmd misschien heeft dat nog wel geholpen.
De cake zelf vond ik erg mooi en met een goed tempo.

jaa deze cake is gewoon een toppert!
Deze gister voor het eerst mogen afsteken en aanschouwen.
Ik verwacht dat dit een blijvertje is in mijn colectie.

Wat een beest van een cake zeg! Geweldig! Had er 2 en heb 2 keer over zitten genieten. Zeer fraaie mines en een boeket waar je U tegen zegt. Hij duurt niet lang, maar daar krijg je wel een lekker tempo voor terug.

Aanradertje dus!

Vriend van me had een karton Golden Dream's gekocht.

2 afgestoken in de vooravond waar ik bij was, echt pracht cakes.
Flink tempo en de boeketten zijn ook echt mooi.
Volgend jaar waarschijnlijk ook (1) kopen.

Mooi dingetje, naar mijn mening een goeie koop. Het blauw met goud (ookal waren er veel nieuwe cakes die dit ook hadden) viel goed in de smaak.

Straatfilmpje van de Golden Dream O&N 2011-2012

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat was dit een zeeperd zeg, totaal anders dan op het productiefilmpje, kortom het was geen Golden Dream geen natte droom, gewoon een flop ! :bonk:

Straatfilmpje van de Golden Dream O&N 2011-2012

movie

Wat was dit een zeeperd zeg, totaal anders dan op het productiefilmpje, kortom het was geen Golden Dream geen natte droom, gewoon een flop ! :bonk:

Lijkt wel een totaal andere cake.Ben bang dat het een maandag morgen exemplaar is.had helaas het zelfde met een andere cake.:mad:

Zoals hierboven al naar voren komt zijn er twee verschillende versies in omloop geweest, een 2010 versie en een 2011 versie.

Bij de dealer heb ik toevallig beidde versies geleverd gekregen en ze dus goed kunnen vergelijken : enige overeenkomst was de naam die op de pot staat "Golden Dream".

De 2011 versie duurde 2 x zo lang ( laag tempo ) en had geen gouden effecten meer :cry: , echt een aanfluiting de 2011 versie zeker als je kijkt naar de prijs.

De 2010 versie was wel mooi , een goed tempo en mooie gouden effecten.

Filmpje van de 2010 versie :
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Filmpje van de 2011 versie :
+ YouTube Video

Back
Bovenaan