Brainiac [Uitloop]

Artikelnummer: 173
Artikelnaam: Brainiac
Bruto Gewicht: 7500 gram
Netto Kruitgewicht: 438 gram
Aantal Schoten: 148
Effectomschrijving: 148 schots fan-shaped flowerbed; de eerste 6 rijen schieten knetterstaarten met rode, groene en lemon kometen de lucht in. Daarna knallen er dragon eggs uit elkaar nadat ze met zilveren vissen zijn gelanceerd. Tussendoor schieten in het midden heftige fluiters omhoog. De finale is een salvo van zware knallen met gouden crown effecten. Dit flowerbed moet je testen!
Tijdsduur: 46 sec
Stijghoogte: 8-30 meter
Richtprijs: €.99,95
Verpakkingseenheid: 2/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

173_brainiac.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klink ook al zo goed en wat een grote bakken zeg echt weer op zn leslies ,hopen dat de prijs niet zo is. :)

ik en michael / pyromaniac hadden eigenlijk de blue voodoo besteld bij vuurwerk orthen .
maar toen die niet meer te krijgen was , kregen we de brainiac als vervanger .
en ik moet zeggen hij viel me niet tegen .
lekkere tails en spinnende gevalletjes in de lucht , en 'n goeie finale met boeketten .

Van alle producten bij de demo in Heythuysen, viel deze het zwaarst tegen...
99,95 euro voor een paar romeinse kaarsen in waaiervorm, en vervolgens een finale van mini formaat...
Ik hoop dat ze hem afschaffen, want 100 euro betalen voor dit is oplichterij... (net zoals Full Size)

Deze pot krijg je bij mijn dealer gratis na besteding van 350euro. Ik moet zeggen dat het echt een leuke bak is zoals ik op het filmpje zie.

Maar voor 350euro besteding zou ik wel wat andere leuke cake's willen ipv een overpricede bak van maximaal 500 gram.

Back
Bovenaan