Nederlands Vuurwerkmuseum

Ik heb beide DVD's gisteravond onder het genot van een lekkere borrel gekeken en zat helemaal in de sfeer ! Heerlijk hoe pakkend de beelden zijn.. Goede montage Cameo:D

Welke cake is dat op 1:18 van de trailer.
Paarse mines en palmen?

Weet iemand dat?

Dat had ik ook gevraagd op het vuurwerkmuseum.
Cameo schreef dit;

Ben even het bronmateriaal ingedoken. Edgar spreekt van "een mooi doosje", maar er wordt geen naam genoemd. Ik vermoed dat het een dik consumentenblokje uit de keuken van Panta is.

De dvd heb ik ook gister ontvangen en de eerste beelden even gekeken.

Leuk om te zien hoe zenuwachtig Cameo rond loopt in de tuin net voor 10uur, typische gedrag van een echte vuurwerkliefhebber :)

De dvd heb ik ook gister ontvangen en de eerste beelden even gekeken.

Leuk om te zien hoe zenuwachtig Cameo rond loopt in de tuin net voor 10uur, typische gedrag van een echte vuurwerkliefhebber :)

Herken dat ook wel! Met oud en nieuw heen en weer lopen. Meestal toch maar de projecten afmaken ofzo.

Kan niet wachten dat ik hem heb! Vrijdag besteld hij was nog niet op de post was nog blauw.
Denk als ik hem al heb dit weekend. Ga ik hem dit weekend deels kijken en dan de week voor oud en nieuw nog eens!

Hier word intussen hard doorgewerkt. Er is nu een soort wachtrij ontstaan, want de initiële voorraad van 50 stuks was er met 1 dag al door. Ik hou de statussen verder zo tijdig mogelijk bij. Er staan nu nog ongeveer 30 bestellingen open, maar ik werk hard door en hoop ze er allemaal woensdag uit te hebben.

Ook langs deze weg bedankt aan de mensen die me een PM of email hebben geschreven na het bekijken van de dvd's. Er zaten echt superleuke, en soms bijna emotionele betogen bij. Geweldig om te zien wat onze beelden bij de mensen losmaakt. Blijkt toch maar weer dat liefhebbers onder elkaar echt op een bijzondere golflengte zitten. Daar moeten we zuinig op zijn. :bye:

Cameo

Heb hem als een van de eersten binnen gehad, maar met schaamte moet ik toegeven dat ik alleen de eerste dvd nog maar voor de helft heb kunnen kijken. Ergens vind ik dat redelijk verontrustend, zelfs in het weekend heb ik er geen tijd voor kunnen vinden. Ik denk dat ik maar eens mijn bijbaantje ga opzeggen en proberen over te stappen naar HAVO, want dit is echt belachelijk...

In ieder geval, wat ik tot nu toe heb gezien is echt goud en ik had zeker tijdens de strooptocht écht dat decembergevoel, heerlijk!

Hulde! :applause:

@Cameo, maakt niet uit joh. Is alleen maar een goed teken. Iedereen wil hem hebben. Omdat het waarschijnlijk aan de reacties te zien een pracht DVD is. Doe maar rustig aan. :)

Ik heb de DVD gister ontvangen!
Ik was helaas ziek vandaag en ben thuis gebleven en dacht ach zet een klein stukje VWM DVD op.
Stopzetten lukte niet, ik zat echt in het verhaal en het leek wel alsof het bijna oud en nieuw was.
Wat een heerlijke DVD en het is echte sfeer!
Heerlijke praat en ook mooi om te zien hoe er aan veiligheid wordt gedacht! Dit is echt een voorbeeld voor andere films.
Ik heb van 11:00 uur tot 16:00 uur gekeken naar de DVD met korte tussenstops. Moet daar een warme chokomelk bij drinken haha. Ik zit nu op de Coolling down.
Ik moet nog een klein stukje Day After kijken. Dat kijk ik morgen!

Vlak voor Oud & Nieuw kijk ik deze film zeker nog eens helemaal om het sfeergehalte nog hoger te maken!

Zeker een aanrader! Er is toch niks mooiers om zoveel vuurwerkfreaks bij elkaar te zien? Was dat hier maar... Ik kijk al uit naar de volgende DVD al duurt dat nog even! Er zouden meer van deze DVD's moeten zijn! :D

Bedankt Vuurwerkmuseum voor deze mooie 5,5 uur en ik ga hem zeker nog vaker kijken!

Laatst bewerkt:
zo, 2 nieuwe dvd's binnen, 1 als cado en ander voor sinterklaar voor m'n neefje, ook een set stickers voor mezelf er bij genomen!
en nu de DVD nog afkijken maar bewaar het voor een slecht weer dag zodat ik extra er van kan genieten, wat ik tot toe gezien heb is in elk geval TOP!

:bye:

Hij staat hier op mijn verlanglijst voor sinterklaas, nu hopen dat de goedheilig man de webshop kan vinden!

Inmiddels heb ik de dvd's 2 x bekeken, de eerste keer alles over me heen laten komen, fantastisch, de tweede keer genoten van de details.
Nu kijk ik ze de derde keer samen met mijn zoontje in delen.
Hij vindt het ook prachtig en de mensen op de dvd (jullie dus) grappig.
Pap, gaan we ook zo vuurwerk aansteken dit jaar? Ja, zo gaan we het doen, zei ik toen...

vandaag binnen gekregen en heb net een deel gezien wat een topsfeer :D kom echt weer helemaal in de stemming :p heb dr echt weer zin in en krijg helemaal t gevoel weer dankjewel :D:)

zo 1ste dvd zit er weer bijna op.
wat een heerlijke sfeer en een hoop vuurwerk:)
vooral de brulplank vond ik prachtig:D

Deze moest ik nog altijd een keer posten!

Van de zomer was ik op vakantie in Chersonissos.. je gaat er dus vanuit even 2 weken niet te denken aan vuurwerk!
Bij het zien van de discotheek hieronder, was dat dus meteen verkeken!

foto-0120.jpg

Wowowow, dit is toch wel een nieuwe topper in vuurwerk DVD land.
Vijf en een half uur super stook happiness voor de doorgewinterde kruit freaks.

Zoals elk jaar weet het Museum ons weer te verassen met ongekend goed en interessant beeld materiaal van hun afgelopen O&N. Vol sfeer beleef je samen met de oude garde hun explosieve jaarwisseling.

Alles zie je langskomen, knallers, pijlen, prachtige cakes en eindeloos lange matten en dat alles weer in top kwaliteit gefilmd,

Het is vooral het plezier dat van het scherm straalt als je deze oude knarren bezig ziet hun zuurverdiende centjes te verkolen.

De 2 DVD.s zitten keurig verpakt met mooie foto’s als omslag en kosten ongeveer evenveel als een kleine cake.

Kopen kopen kopen ! !

Want je bent een rund als je jezelf deze deze DVD’s niet gunt

Back
Bovenaan