Heavenly Red [Uitloop]

Pyroguy

VWC lid
720_broekhoff_crown_heavently_red_09_groot.gif

Artikel naam: Heavenly Red
Effect: silver blink tails, red crossettes, silver blink
Netto kruit gewicht:
Aantal schoten: 7
Prijs: € 5,95

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind het erg leuk dat er weer een budgetcrossettepotje is :) Ik houd zelf wel van dat effect namelijk, ook de combo met de zilvere blink is niet slecht. Om aasamember te citeren: Dat word kopen :)

wow dat is echt 'n monster van 'n budget cake .
erg leuk en zeer goed geprijst , die komt zeker wel in de (dit jaar zeer grote) collectie .

Er worden dus op alle 3 de posten 2 van deze tegelijk geschoten. Wel weer jammer want dat geeft toch een hele andere indruk. Dan moeten we er maar 2 tegelijk halen :D

Hier is mijn film van twee stuks Heavenly Red, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De rode crossettes doen het erg goed! Jammer dat daar zo weinig schoten van in zitten 0_o

dit budget potje zat in de collectie van mij en michael / pyromaniac .
leuk voor s'avonds tussendoor , vooral de rode crosette crosette's waren goed uitgevoerd .

bij mij is het potje omgevallen, grotendeels mijn schuld natuurlijk, maar de potjes vind ik niet stabiel genoeg. De crossfire van broekhoff heeft bijvoorbeeld een stabiliserende plaat op de bodem, dat is een stuk veiliger.

Verder waren de effecten best leuk voor het geld, maar ik neem hem niet weer.

bij mij is het potje omgevallen, grotendeels mijn schuld natuurlijk, maar de potjes vind ik niet stabiel genoeg. De crossfire van broekhoff heeft bijvoorbeeld een stabiliserende plaat op de bodem, dat is een stuk veiliger.

Verder waren de effecten best leuk voor het geld, maar ik neem hem niet weer.

Die flapjes aan de onderkant zitten er ook niet voor niets...
deze even uitvouwen en hij blijft gewoon staan....

Hier niet, had ze besteld en gelukkig gewoon 2 gekregen gisteren.
Vreemd dat ze bij jullie afgekeurd worden en uit de handel en hier niet.

Voor mij is dit verhaal compleet nieuw, ook ik heb ze gewoon meegekregen! De voet was slecht? Gelukkig komen er juist steeds meer potten met een uitklapbare voet zoals in Dld wat een stuk veiliger is dan zonder, maar nu hebben ze daar dus weer iets over te z##ken. Het is ook nooit goed!! :frusty:

voor een zacht prijsje kan je hier wel wat mee doen.
ik zou zeggen gewoon wat aan elkaar plakken en dan heb je een mooi effect.

Deze cake was bij mijn dealer een hard loper. 29 december om 13:00 was hij al uitverkocht. Heb hier de heavenly willow voor in de plaats gekregen was ook een erg leuke cake was.

Zeker een leuk potje voor 's avond voor die €9, maar zeker niet voor na 00:00 dan valt hij compleet weg.
filmpje van de Heavenly Red:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heb deze pot afgelopen week gezien op een demo. Zeer zwakke pot, magere uitwerkingen ook voor die budgetprijs

Back
Bovenaan