Crystal [Uitloop]

Pyroguy

VWC lid
Artikel naam: Crystal
Effect: red blink tails, silverfish, crackling crossettes, purple stars & green blink
Netto kruitgewicht:
Aantal schoten: 28
Prijs: €19,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo.
Indrukwekkend filmpje hoor! Maar ik vraag me af hoeveel van die cakes hier tegelijkertijd worden afgeschoten. Moet ik 6 cakes aanschaffen om hetzelfde effect te krijgen? Ik hou liever nog wat budget over voor al het lekkers dat ik de afgelopen tijd op dit forum voorbij heb zien komen...

Crown blijft overigens mijn 'first love', dus ik denk dat een zo'n blokje mij ook niet zal teleurstellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij werden ze per zes geschoten inderdaad...dat heb ik tenminste ergens gelezen. Voor de mensen die erbij waren kunnen mij uiteraard corrigeren :D

Mijn eerste cakes waren btw ook van crown :wink: maar daar ben ik toch echt vanaf gestapt. Er zijn veel leukere cakes in nederland en helemaal als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding...mar ik moet toegeven: er zt nu toch wel weer wat leuks tussen hoor!
Ook Broekhoff timmert goed aan de weg :D

bij broekhoff shows worden de kleine potten per 3 per post geschoten dus in totaal 9 hierdoor krijg je geen goed beeld van het product als het alleen staat zijn de effecten misschien een beetje ***lig :o

bij broekhoff shows worden de kleine potten per 3 per post geschoten dus in totaal 9 hierdoor krijg je geen goed beeld van het product als het alleen staat zijn de effecten misschien een beetje ***lig :o

Belachelijk dat ze dit doen.
Als je op deze manier schiet lijkt bijna iedere cake wel goed.
Ik heb er meestal geen moeite mee om een cake te onderscheiden maar op deze manier wordt het wel erg moeilijk.Neemt niet weg dat de effecten er wel nice uitzien.

ben ik mee eens kaboom als ze nou gewoon net als bij de grote cakes 1 per post doen en dan wel gewoon 3 post is het veel overzichtelijker.

Hier is mijn film van twee stuks Crystal, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heerlijke fluiters erin, en een soort van crackling crossettes. Niet slecht!

ik had de super 4 bestelt (19,95) heb ik te horen gekregen dat ze die niet zouden leveren:(
krijg ik deze (ook 19,95) er voor in de plaats en ik vind dit nou echt een bagger cake vergeleken met de super 4:(

ik vond hem wel leuk maar hij viel mij toch tegen.
ik kreeg door een verkeerd besteld artikel kreeg ik deze. ik verwachte er niet veel van maar hij viel toch nog tegen. er zitten wel leuke effecten in maar het kaliber van deze cake is erg klein en hij duurt te kort. voor 15euro zou het wel een mooie pot zijn maar 19.95 vind ik toch net teveel voor deze pot.

Kennis van mij had hem afgestoken, en ik vond hem eigenlijk helemaal niet tegenvallen: het waren kleine boeketten, maar ze ontploften zo laag dat ze redelijk groot leken.
De fluiters waren redelijk.
De tails (op het begin) waren erg mooi, en dan had je effe een rustmoment voor de start.
Ik zou hem geen aanrader noemen, maar tegenvallen deed hij zeer zeker niet! (Het is geen aanrader omdat hij misschien net 15 seconden heeft geduurd...)

Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die deze cake dit jaar in de straat heeft gehad?
Is er echt niemand anders met ervaring?

ja, waarscheinlijk heeft niemand hem gehad, ik zelf ook niet.

de cake: vind ik niet echt "spectaculair" of zo, misschien leuk om toch mee te nemen, maar dan alleen omdat je er een gratis energy blikje bij krijgt:D

het lijkt alsof het effect heeel langzaam op gang komt.
nou om eerlijk te zijn wil je hier iets mee bereiken dan moe je voor die prijs er wel ietsje meer aanschaffen vindt ik want 1tje dat wordt hem gewoon niet.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(de kwaliteit van het filmpje is slecht door regenval en hiernaast doordat ik bij het constant afdrogen van de lens perongeluk aan de focusring heb gedraait)

Ik vind dit een best mooie cake. ook al mogen de effecten soms net wat krachtiger en groter blijft hij mooi om naar te kijken door de afwisselende effecten en ook omdat hij fan-shaped schiet. ik heb hem zelf ooit gehad als vervanger van de super 4. was leuk voor een keer maar zou hem nou zelf niet meer kopen.
hier nog een filmpje van de crystal:
(HD)
+ YouTube Video

Is deze aan te raden? Ik kan kiezen tussen deze of de Crackle Dragon van de Crown Collection van Broekhoff om gratis te krijgen bij mijn bestelling. Welke zouden jullie kiezen?

Is deze aan te raden? Ik kan kiezen tussen deze of de Crackle Dragon van de Crown Collection van Broekhoff om gratis te krijgen bij mijn bestelling. Welke zouden jullie kiezen?

Heb ze beide gehad vorig jaar, Crackle Dragon geeft meer geweld maar in de Crystal zit meer afwisseling! Ben zelf een fan van cakes met veel diversiteit dus zou ik voor de Crystal gaan. Keuze ligt uiteindelijk bij jouw persoonlijke voorkeur:p.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan