Vuurwerkland Steenbergen

Ik zei het ook al. Het gaat er niet om het werk wat je doet, maar dat het met vuurwerk te maken heeft. Puntje bij paaltje gaat het om kartonnen met producten erin die kei- snel over de toonbank moeten. Alleen de gedachte dat het vuurwerk is maakt het allemaal zo leuker, verder is en blijven het gewoon kartonnen dozen met producten erin.

haha droom, zoveel moet je er nou ook weer niet van verwachten hoor, als je de 29e/30e/31e hele dag werkt dan ben je toch wat minder fan van vuurwerk, geloof me maar:D

haha, helemaal uitgeput starten met stoken, lijkt me niet leuk.

Maar toch zou ik het wel eens willen proberen, mede ook omdat ik overdag gewoon niet meer ga stoken.

haha, helemaal uitgeput starten met stoken, lijkt me niet leuk.

Maar toch zou ik het wel eens willen proberen, mede ook omdat ik overdag gewoon niet meer ga stoken.

effe offtopic
dit jaar voor het eerst in een vuurwerk winkel gewerkt
heb de laatste 3 dagen van 2011 al weer vast staan
het was super geen tijd gehad om te eten
het leukste is de klanten advies geven en net iets meer laten kopen dan ze willen
denk wel dat de meesten weer terug komen
en ja ik heb 's avonds eerst een uurtje op de bank gelegen
maar had wel tijd om een showtje in elkaar te zetten
zie films

Maar ik heb helaas nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag hier van iemand van Steenbergen of de mensen die 's morgens kwamen voorrang hadden omdat ze vroeg aanwezig konden zijn op de mensen die 's avonds kwamen. En dat hierdoor producten 's avonds uitverkocht waren? :cool:

Maar ik heb helaas nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag hier van iemand van Steenbergen of de mensen die 's morgens kwamen voorrang hadden omdat ze vroeg aanwezig konden zijn op de mensen die 's avonds kwamen. En dat hierdoor producten 's avonds uitverkocht waren? :cool:

Als er geen bestellingen vooraf appart werden gezet lijkt mij dit meer dan logies.

weet dat bij ons bijvoorbeeld om 15.00 geleverd zou worden
dit werd 17.30/18.00 als je er dan op rekent dat diverse artikelen dan geleverd worden en ze komen 2 a 3 uur later kun je inderdaad zonder zitten
als je zoals 500gr al zei de bestellingen naar de avond verplaatst kun je ook afspraken maken met je leveranciers dat ervoor de afhaal tijd geleverd moet zijn

denk zelf dat ze bij steenbergen best wel wat veranderingen gaan toepassen
of dit ten goede komt van de freaks is maar de vraag
nog ongeveer 300 dagen wachten en we zullen zien wat er veranderd

weet dat bij ons bijvoorbeeld om 15.00 geleverd zou worden
dit werd 17.30/18.00 als je er dan op rekent dat diverse artikelen dan geleverd worden en ze komen 2 a 3 uur later kun je inderdaad zonder zitten
als je zoals 500gr al zei de bestellingen naar de avond verplaatst kun je ook afspraken maken met je leveranciers dat ervoor de afhaal tijd geleverd moet zijn

denk zelf dat ze bij steenbergen best wel wat veranderingen gaan toepassen
of dit ten goede komt van de freaks is maar de vraag
nog ongeveer 300 dagen wachten en we zullen zien wat er veranderd

Snap ik,

Maar dan neem je toch teveel bestellingen aan als je volledig afhankelijk bent van de leveringen door de dag heen?

Met een volle bunker zou je de eerste dag toch alle bestellingen moeten kunnen uitleveren? want je begint neem ik aan de eerste dag met volle bunker? waar deel van voor de losse verkoop is en de rest voor de bestellingen?

Of denk ik nu te kort door de bocht?

Eigenlijk wordt het nu meer een algemene discussie, want dit slaat natuurlijk niet alleen op Steenbergen.

Denk dat we het moeten afsluiten, met Steenbergen te bedanke voor deze unieke actie!

Laatst bewerkt:
Denk dat het idd wel eens heel goed tot zn recht zou komen als freakbestellingen s'avonds worden opgehaald. Gewoon de 29e en de 30e. Misschien is het ook goed als vuurwerkland steenbergen zelf kiest voor een afhaaltijd bij een bestelling. Ik weet dat klanten dat natuurlijk liever zelf uitkiezen maar is mss toch handig om het over 2 avonden (bijvoorbeeld) te verdelen. En als je dan goede leveringsafspraken maakt, dan is er veel kans dat het goed komt. Het chaos probleem is dan sowieso grotendeels weg aangezien de losse verkoop er niet door heen gaat. Tuurlijk, je kan nog enkele dingen bijkopen maar niet dat rijden dik nog hun vuurwerk moeten gaan kiezen en dan afhalen...

Ik pleit eigenlijk wel voor zoiets aangezien ik met zulke fantastische acties toch wel van plan ben om volgend jaar weer te komen ! Maar eerlijk is eerlijk, die lange tijd wachten en de chaos waren er toch een smetje op.

Maar het mag nog weleens gezegd worden hoor. Die acties zijn geweldig. Het was dé reden dat ik voor het eerst ook naar steenbergen ging. Vind maar eens een winkel die speciaal voor freaks dit doet.... Ja, die zijn heel schaars ! Top hoor.

:bye:

Ik vind het bijzonder jammer voor diegenen die het afgelopen jaar teleurgesteld zijn door de lange wachttijden en alle andere ongenoegen die ontstaan zijn.
Voor Vuurwerkland Steenbergen vind ik het natuurlijk ook jammer, ze verdienen beter en hebben dit waarschijnlijk niet voorzien.
Van fouten leert men en ik ga ervan uit uit dat zij alles in het werk zullen stellen om dit niet nog een keer te laten gebeuren.

Ik wil, als Ramon en Rene dit op prijs stellen, hun graag gratis van dienst zijn om hun mee te helpen om te gaan werken aan een feilloos systeem.
Ik heb meerdere winkels uit de brand geholpen, ik heb hier dus ruime ervaring in, (opleiding en ervaring binnen diverse functies,administratieve organisatie)

Ik blijf het een topwinkel vinden en fantastisch hoeveel zij doen voor ons liefhebbers (kortingen, beste collecties)

Laatst bewerkt:
Ik vind het bijzonder jammer voor diegenen die het afgelopen jaar teleurgesteld zijn door de lange wachttijden en alle andere ongenoegen die ontstaan zijn.
Voor Vuurwerkland Steenbergen vind ik het natuurlijk ook jammer, ze verdienen beter en hebben dit waarschijnlijk niet voorzien.
Van fouten leert men en ik ga ervan uit uit dat zij alles in het werk zullen stellen om dit niet nog een keer te laten gebeuren.

Ik wil, als Ramon en Rene dit op prijs stellen, hun graag gratis van dienst zijn om hun mee te helpen om te gaan werken aan een feilloos systeem.
Ik heb meerdere winkels uit de brand geholpen, ik heb hier dus ruime ervaring in, (opleiding en ervaring binnen diverse functies,administratieve organisatie)

Ik blijf het een topwinkel vinden en fantastisch hoeveel zij doen voor ons liefhebbers (kortingen, beste collecties)

Eindelijk de godvader staat op.........top

Het enige wat er met vorig jaar was veranderd dat de mensen met 25 naast elkaar aan de balie konden staan i.p.v. 5.
Ik hoop dat ze Fred's hulp accepteren en gaan werken naar een draaglijke oplossing voor iedereen.
Of het nou minder korting, kleiner assortiment, pyropacks of orders klaarzetten in andere bunkers is.
Voor mij geldt in ieder geval. Liever een paar % minder korting dan artikelen die er 'niet meer zijn' (lees: Onder op een pallet in een overvolle bunker staan)

Oh ja, Dat voortrekken van mods en somige mensen die vorig jaar mekkerden mag ook wel afgelopen zijn.
Gelijke monniken, gelijke kappen!

Het enige wat er met vorig jaar was veranderd dat de mensen met 25 naast elkaar aan de balie konden staan i.p.v. 5.
Ik hoop dat ze Fred's hulp accepteren en gaan werken naar een draaglijke oplossing voor iedereen.
Of het nou minder korting, kleiner assortiment, pyropacks of orders klaarzetten in andere bunkers is.
Voor mij geldt in ieder geval. Liever een paar % minder korting dan artikelen die er 'niet meer zijn' (lees: Onder op een pallet in een overvolle bunker staan)

Oh ja, Dat voortrekken van mods en somige mensen die vorig jaar mekkerden mag ook wel afgelopen zijn.
Gelijke monniken, gelijke kappen!

Welke producten lagen dan nog onder op een pallet? :cool: dat verhaal ken ik niet:bonk:

Geweldig aanbod!!

Wat was dan de reden dat sommige mensen naar achter mochten komen?

naar wat ik ervaren heb in de showroom werden bepaalde mensen naar achter geroepen omdat zij een te grote bestelling hadden om op de toonbank te zetten dus dat werd aan de zijkant naar buiten gereden...

naar wat ik ervaren heb in de showroom werden bepaalde mensen naar achter geroepen omdat zij een te grote bestelling hadden om op de toonbank te zetten dus dat werd aan de zijkant naar buiten gereden...

Wat vreemd dat ik een grotere bestelling had dan iemand anders die wel naar achteren werd geroepen..

Wat vreemd dat ik een grotere bestelling had dan iemand anders die wel naar achteren werd geroepen..

hmm ja dan weet ik het niet...maar dat is wat ik gezien/gehoord heb. een vrouw kwam van achteren en riep iemand..of die persoon naar de zijkant wilde komen ivm de omvang van de bestelling...

weet niet of er hier en daar wat voorgetrokken is maar misschien leek het er dan wel op...zou een slechte zaak zijn..(niet dat dit ooit toegegeven gaat worden, mocht dit zo zijn)

Back
Bovenaan