Sensation of Joy

Zekers een mooie cake met mooie palmen in de lucht en in een zeer rustig tempo geschoten, leuk om er bij te nemen voor dat bedrag en er 3 tegelijkertijd af te schieten :)

Deze cake viel mij tijdens demo opnieuw in positieve zin op.
Een compliment voor Royal Fireworks dat zij het voor de man met de minder goed gevulde portefeuille mogelijk maken om voor een lage prijs een leuke cake te kopen waar niet aan kwaliteit is ingeboet.

Deze viel mij ook op in positieve zin. Vooral vanwege zijn hele grote boeketten!
Komt zeker in mijn collectie dit jaar :)

Dit is nog is een gevaarlijk ding, eerste twee schoten gingen 30 minuten geleden goed. Toen ging het mis, het 3de schot belande naast mijn moeder. 4e schot tegen het raam aan (waar nu kleine gaatjes inzitten). De rest knalde onder auto's en op de weg.

Laatst bewerkt:
waardeloos ding!.. hier hetzelfde!.. nooit weer royal voor mij!... want namelijk de Big Rose uit het garden assortiment deed hetzelfde hier..

Dit is nog is een gevaarlijk ding, eerste twee schoten gingen 30 minuten geleden goed. Toen ging het mis, het 3de schot belande naast mijn moeder. 4e schot tegen het raam aan (waar nu kleine gaatjes inzitten). De rest knalde onder auto's en op de weg.

cakes die hoger dan breed zijn moet je altijd vastzetten!!!!

Een tip voor iedere vuurwerk liefhebber. Zet al je cakes op een goede manier vast. Of ik nu grote of kleine cakes schiet, ik gebruik altijd tussen de 2 of 4 dikke klinkers om een pot goed vast te zetten! Dit werkt altijd, vierkante en ronde potten zet ik altijd vast met 2 klinkers, fanshapes met 4. Met deze methode is het mij nog nooit overkomen dat een cake omviel. Wij als freaks willen toch een veilig oud en? En genieten van effecten die de lucht in gaan en niet horizontaal de straat over toch?

ook al had deze pootjes aan de onderkant zodat het steunvlak vergroot werd heb ik deze als nog vast gezet. je weet nooit wat er gebeurt.

vond deze pot wel erg mooi! prachtige brede effecten en ze bleven lang hangen.

Heb deze onder andere de lucht in zien gaan en ik moet toegeven dat de kwaliteit prima was. Beter dan het jaar ervoor leek wel.

Nu benaderde de kwaliteit de China filmpjes wel degelijk :D

Deze pot verbaasde mij gelijk vanwege het formaat. Ongeveer net zo groot als de Fire Emblem. 7 schoten met dikke waves. Van de kleuren was het rood het best zichtbaar en mooist. Het eerste boeket was echt mega. Daarna de rest wisselend qua grootte. Voor deze prijs echt een heel goede bak voor in de vooravond. Hieronder mijn straatfilmpje 2011/2012:

http://www.youtube.com/watch?v=JcdmwqJCguo

Back
Bovenaan