NIEUW 2026 - Funky Fun - Wolff Cat1 voor 2026

Ik wilde iedereen een aparte PB sturen met de vraag om je adres gegevens door te sturen; maar door de ingebouwde spam beveiliging zou me dit 20x 1,5 minuut duren :')

Graag ontvang ik van alle bovenstaande reacties je adres in PB, dan stuur ik de Funky Fun catalogus deze week toe!
Ik heb 'm ontvangen. Super bedankt!
Mooie catalogus en heel fijn om doorheen te bladeren. Heerlijk om het overzicht op papier te hebben. Jullie hebben goed je best gedaan. Nu hopen dat mijn hebbedingetjes ook op tijd binnenkomen.

Bijlagen

• 20260926_133235.jpg
    20260926_133235.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 23
IMG_2164.jpeg

Eerste lijst is een feit.. Mijn zoon heeft er zondag heerlijk doorheen gebladerd en opgeschreven wat er allemaal moet komen 😆 wordt nog een dure aangelegenheid zo 🥹

Respect trouwens Wolff, deze catalogus zit heel leuk in elkaar en knap wat jullie hebben neergezet in Cat1. Zitten zeker leuke hebbedingetjes bij. Tot op heden zijn jullie de enige importeur die zo groots uitpakt voor de NL markt. Dat mag ook gezegd worden.

Bekijk bijlage 1828117

Eerste lijst is een feit.. Mijn zoon heeft er zondag heerlijk doorheen gebladerd en opgeschreven wat er allemaal moet komen 😆 wordt nog een dure aangelegenheid zo 🥹

Respect trouwens Wolff, deze catalogus zit heel leuk in elkaar en knap wat jullie hebben neergezet in Cat1. Zitten zeker leuke hebbedingetjes bij. Tot op heden zijn jullie de enige importeur die zo groots uitpakt voor de NL markt. Dat mag ook gezegd worden.

Hij kan beter zeggen: Hier pa. Ik wil alles wat er in het boekje staat!

Ook hier lag ie op de deurmat! Bedankt! Mooi boek! Heerlijk om door heen te neuzen! Nu nog ff vol gas met die boot dat het de winkel in kan😜

Back
Bovenaan